Witam,
mam problem z drganiami kierownicy
była już wymiana tulei wahacza przód, geometria, zmiana kół, ostatnio wymiana kpl sworzni na wahaczu..
ale nadal drżenia kierownicy nie ustały..
do rzeczy...
Panowie w stycznie 2015 wymieniałem końcówki drążków kierownicy..
https://czescidobmw.pl/partscatalogue/w ... 39313.aspx?
+zrobienie zbieżności..
od tego czasu, miałem przekręconą kierownicę lekko w prawo i auto ściąga na prawo..
ten mechanik kto ścierwo już do niego nie wrócę, ale ja nie o tym..
już nawet mógłbym te objawy zaakceptować, gdyby nie to że od może pół roku zaczęło trząść mi kierownicą, a od jakiegoś czasu tak że powyżej 80km/h nie pojedziesz..
tak jak mówiłem na początku wymieniłem już kilka rzeczy ale nie dało skutku..
WIĘC MAM PYTANIE...
czy błędem była wymiana samych końcówek zamiast całych drążków kierowniczych?
https://czescidobmw.pl/partscatalogue/w ... 39315.aspx?
i ogólnie czy w obecnej sytuacji mam do wymiany ogólnie drążki kierownicze?
no bo jaka inna przyczyna no??!
ja już nie mam siły Panowie, wydałem dużo kasy a nadal boje się tym autem jeździć.
Jeszcze sobie przypomniałem, dodatkowo na postoju, ruszając kierownicą lewo prawo słyszę takie głuche stuki z pod silnika.
niedawno byłem na stacji diagnostycznej, ale tylko wykrył te sworznie..myślałem że to to..ale nie nadal trzęsie.
przeczytałem artykuł, który potwierdza moje przypuszczenia że powinienem wymienić CAŁE DRĄŻKI..nie tylko końcówki..
(dla chętnych)
http://www.iparts.pl/artykuly/koncowki- ... ia,34.html
Proszę o pomoc..
Pozdro
drążki kierownicze przyczyną drżenia kierownicy?E36 Compi
Stawiam na magiel ,mam to samo pisałem ci na 3er Nick dzordz
teraz chyba zmienie na magiel z e46 ,
Mam to samo ,wymieniłem maiel na niby w 100% dobry ,jak się okazało po założeniu kiera nie wracała i trzeszczało ,wywaliłem ja na złom,BarMoto pisze:Jeszcze sobie przypomniałem, dodatkowo na postoju, ruszając kierownicą lewo prawo słyszę takie głuche stuki z pod silnika.
teraz chyba zmienie na magiel z e46 ,
oo witam kolegę:) kiedyś faktycznie trzeba zrobić ten spot na pogorii:D świat jest mały
masz to samo mówisz... kurde, a powiedz mi czy to może byc tarcza hamulcowa zwichrowana? powiem CI czemu tak myślę, diagnostyka nie wykazala luzow w zawieszeniu. a niedawno wymianialem tuleje wahacza i sworznie.( po tym nie trzeba ustawiac zbieżności nie?)
3lata temu może ponad wymieniłem tarczę na max gear...wbrew pozorom jeździło mi się dobrze, ale to jednak max gear i tarcza mi ociera w jednym punkcje obrotu..tzn, po sciagnieciu koła kręcąc tarczą..kręcę kręcę opór, kręce kręcę opór..
i tocząc się autem czuje z przodu taki uskok mały..jakby gdzieś w oponie była buła..
to dziwić się że przy większych prędkosciach trzęsie kierownicą?
lub piasty..nie były wymieniane od nowości..ale nie szumią i też na diagnostyce wyszły że ok...
jak myślisz?
masz to samo mówisz... kurde, a powiedz mi czy to może byc tarcza hamulcowa zwichrowana? powiem CI czemu tak myślę, diagnostyka nie wykazala luzow w zawieszeniu. a niedawno wymianialem tuleje wahacza i sworznie.( po tym nie trzeba ustawiac zbieżności nie?)
3lata temu może ponad wymieniłem tarczę na max gear...wbrew pozorom jeździło mi się dobrze, ale to jednak max gear i tarcza mi ociera w jednym punkcje obrotu..tzn, po sciagnieciu koła kręcąc tarczą..kręcę kręcę opór, kręce kręcę opór..
i tocząc się autem czuje z przodu taki uskok mały..jakby gdzieś w oponie była buła..
to dziwić się że przy większych prędkosciach trzęsie kierownicą?
lub piasty..nie były wymieniane od nowości..ale nie szumią i też na diagnostyce wyszły że ok...
jak myślisz?