[E36] Brak mocy E36 325

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Kamil35
Zaawansowany forumowicz
Posty: 227
Rejestracja: 2012-02-01, 18:45
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: Kamil35 »

W moim przypadku jak siadła pompa zdiagnozowałem to tak:
Przy wtryskach koło przewodu odmy jest wąż paliwa
Odkręciłem go i pompa słabo biła cisnienie ledwo co z węża sie wylewało,po wymianie pompy cisnienie znacznie sie zwiększyło.

Tak pompa ma wymienny sam wkład,z doświadczenia albo kupujesz nowy boscha ok 300zł albo używke też dobrej firmy,bo te chińskie z reguły szybko padają

Sonde wystarczy jak odepniesz przekażnik,m50 będzie chodzić bez niej bez problemu
Przekażnik to ten jak na filmie ten rozebrany,
https://www.youtube.com/watch?v=jJzVI-g71m8
Shamanek
Małopiszący
Posty: 23
Rejestracja: 2016-11-30, 00:39
Lokalizacja: Btm

Post autor: Shamanek »

No to ciąg dalszy... Niestety dalej auto ma mega muła. Niedawno przeprowadzono pomiar cisnienia paliwa który wyszedł dobrze oraz pomiar kompresji ( 13,5 ; 14 ; 13,9 ; 14 ; 12 ; 14 ) który też jest w normie. Podłaczenie kompa nie pokazuje żadnych błędów i jestem w kropce ... ostatnio mam trudności z cięższym odpalaniem na rozgrzanym silniku. Praktycznie pomysłów juz nie mam , oprócz tego żeby wymienić w ciemno ( co nie zbyt mnie zachwyca bo jest ryzyko ze akurat to nie to a pieniadze wydane ) sonde i przepływomierz.

No chyba że ktoś za przysłowiową flaszkę zgodziłby sie na podmianke przepływki w celu diagnozy :).

Tak jak powiedziałem sposobów już mało a rezultatu nie ma. Może ktoś na forum ma jakiś pomysł co mogłoby być przyczyną "muła" w m50.
ODPOWIEDZ