Głodek pisze:Napisz tutaj .jaki wydech .jaka cena może więcej osób zainteresuje
Siema,
Wtrącę się delikatnie, jeśli można
Robiłem ostatnio cały układ w MG do E46 320D. Kompletny układ (z usunięciem katalizatora oczywiście) i dwururką kosztował 3000 złociszy. Końcówki z czarnej ceramiki (na takie się zdecydowałem) dodatkowo 200zł od końcówki. Jesli ktoś chciałby się szarpnąć na tytanowe (te co wyglądają na przegrzane) koszt to 800zł od końcówki.
Jeżeli ktoś ma czas, to polecam. Ja na termin czekałem coś koło pół roku. Za to robota mega!
Po ponad miesiącu oczekiwania na wydech postanowiłem zadzwonić dziś do mg motorsport z zapytaniem jak idzie robota.Okazalo się ,że zrobili wielkie oczy po moim pytaniu bo nie mieli zamówienia
Wypelnialem formularz na ich stronie i się okazało , że nie dotarł do nich... Kazali mi napisać maila o jaki tlumik chodzi i obiecali , że zrobią go w przyspieszonym terminie...
Panowie jaki polecicie gwint do mojego turasa z nivo ?
Edit
Uzyskałem info , że wysokość tyłu reguluje s na kompie .
Jest tu jakiś magik , który to ogarnie?
Kleszcz pisze:Rafal1980, dobry ruch ze zmianą tłumika.Dobrze gada,trzeba posłuchać na żywo Jak Twoje odczucia po zmianie ?
Wizualnie i akustycznie na plus według poprzednika.Moglby być ciut głośniejszy , bo zaczyna ryczeć przy odcince.Chociaz już wcześniej pisałem , że specjalnie wybrałem tą cichszą wersję że względu na komfort podróży na dłuższych trasach.
Kleszcz pisze:Rafal1980, dobra zmiana. Skąd brałeś markery i jaką mają moc?
Ramki na tablice załóż forumowe
Markery dostałem na Zajączka , także nie wiem Ale jak znam kuzyna , który mi je sprezentował to taniej chińszczyzny nie kupował.Co do ramek to jak chciałem kupić forumowe to akurat nie było...