[E36] Zdechlakowate 330i z urwanym sufitem in error mode
Całkowity koszt, łącznie ze wszystkimi częściami z ASO oraz wszystkimi tulejami, gumammi itd z zawieszenia, przekroczy 20 tyspeter9997 pisze:szacun za podejście do tematu. Mógłbyś podrzucić tutaj albo na pw koszta takiej operacji, bo też chodzi mi po głownie taka odbudowa tylko nie wiem z jakim budżetem się mierzyć
Widzę forum umiera, ale przynajmniej bede miał pamiątke
Coś ciągle się dzieje. Buda już, a w sumie dopiero ogarnięta, nie było źle, w sumie bardzo dobrze bo poza powierzchniową korozją standardową w E36 nie było nic więcej.
Podłoga oraz całe zawieszenie już ogarnięte na nowych bądź regenerowanych częściach, wszystkie przewody nowe itd
Silnik juz w pomalowanej, jeszcze nie wypolerowanej komorze, niestety trzeba było dosyc mocno poprawiać całą wiązke silnika po swapie. Wszystkie zbędne kable, nie potrzebne przekźniki zostały wywalone, kable od sond także usunięte a tylne sondy wykodowane ze sterownika.
Od przyszłego tygodnia zaczynamy składać auto, zostało mi jeszcze ogarnąć felgi, do których zakupiłem nowe ringi carbonowe, zrobić do końca wydech i złożyć wszystko w kupę.
Dodatkowo stałem się posiadaczem pewnego wozu, którego zdjęcia poniżej oraz faktyczna sytuacja jaka miała być, a jaka jest.
A tu zdjęcia wspomnianedo wozu, E46 330Ci z 2001 roku.
Niestety kupione bez kół, bo już zostały sprzedane, jednak napewno wrócą Kerschery CS
Odnośnie stanu 330Ci z plusów:
- kompletny układ wydechowy prawie nowy ( niestety nieszczelny i do ostrej poprawy )
- sporo nowych części z aso
- silnik w dosyć dobrej kondycji pomijając nieszczelności
I to chyba tyle plusów, teraz minusy:
- lakier ktoś zrobił chyba jako ślepy, bez polerki, skórka na całym aucie i niedociągnięcia wszędzie
- sporo odprysków powstałych w skutek złego malowania oraz sporo wgniotek na całym aucie
- sporo nieszczelności w dolocie oraz braki w podłączeniach węży podciśnienia
- klapa tylna dramat, robiona z tony kitu i innych gównolitów
- panel z dsc/HK/grzania itp w ogole nie działa ( prawdopodobnie ktoś zmienił z panelu bez rolety i tu trzeba ciągnąć kable do nowej, innej wtyczki)
- lusterka M3, składa się tylko jedno
- przycisk otwierania klapy bagażnika w ogóle nie podłączony
- oba zderzaki ( P+T) nie spasowane, zdjęte ze ślizgów
- radio 2din android podłączone na słowo honoru, nie ma dzwieku w glosnikach, antena podrutowana itd...
- z przodu w kierunkowskazach żarówki praktycznie nie widać, że świecą, zamiast 10W zakładam że 5 lub mniej..
- gałka zmiany biegów zamiennik aliexpress
- pedały hamulca i sprzęgła z anglika
- klucze miały byc dwa, jednak jeden z innego samochodu
- pdc tył w ogole nie podłączone, brak wiązki
- brak świateł wstecznych
I sporo innych mankamentów, które w większości zostały już usunięte.
A tutaj filmik, jak to mówi. Schmiedmann + Eisenmann Race
https://www90.zippyshare.com/v/Fi62pDog/file.html
Pozdrawiam
Coś ciągle się dzieje. Buda już, a w sumie dopiero ogarnięta, nie było źle, w sumie bardzo dobrze bo poza powierzchniową korozją standardową w E36 nie było nic więcej.
Podłoga oraz całe zawieszenie już ogarnięte na nowych bądź regenerowanych częściach, wszystkie przewody nowe itd
Silnik juz w pomalowanej, jeszcze nie wypolerowanej komorze, niestety trzeba było dosyc mocno poprawiać całą wiązke silnika po swapie. Wszystkie zbędne kable, nie potrzebne przekźniki zostały wywalone, kable od sond także usunięte a tylne sondy wykodowane ze sterownika.
Od przyszłego tygodnia zaczynamy składać auto, zostało mi jeszcze ogarnąć felgi, do których zakupiłem nowe ringi carbonowe, zrobić do końca wydech i złożyć wszystko w kupę.
Dodatkowo stałem się posiadaczem pewnego wozu, którego zdjęcia poniżej oraz faktyczna sytuacja jaka miała być, a jaka jest.
A tu zdjęcia wspomnianedo wozu, E46 330Ci z 2001 roku.
Niestety kupione bez kół, bo już zostały sprzedane, jednak napewno wrócą Kerschery CS
Odnośnie stanu 330Ci z plusów:
- kompletny układ wydechowy prawie nowy ( niestety nieszczelny i do ostrej poprawy )
- sporo nowych części z aso
- silnik w dosyć dobrej kondycji pomijając nieszczelności
I to chyba tyle plusów, teraz minusy:
- lakier ktoś zrobił chyba jako ślepy, bez polerki, skórka na całym aucie i niedociągnięcia wszędzie
- sporo odprysków powstałych w skutek złego malowania oraz sporo wgniotek na całym aucie
- sporo nieszczelności w dolocie oraz braki w podłączeniach węży podciśnienia
- klapa tylna dramat, robiona z tony kitu i innych gównolitów
- panel z dsc/HK/grzania itp w ogole nie działa ( prawdopodobnie ktoś zmienił z panelu bez rolety i tu trzeba ciągnąć kable do nowej, innej wtyczki)
- lusterka M3, składa się tylko jedno
- przycisk otwierania klapy bagażnika w ogóle nie podłączony
- oba zderzaki ( P+T) nie spasowane, zdjęte ze ślizgów
- radio 2din android podłączone na słowo honoru, nie ma dzwieku w glosnikach, antena podrutowana itd...
- z przodu w kierunkowskazach żarówki praktycznie nie widać, że świecą, zamiast 10W zakładam że 5 lub mniej..
- gałka zmiany biegów zamiennik aliexpress
- pedały hamulca i sprzęgła z anglika
- klucze miały byc dwa, jednak jeden z innego samochodu
- pdc tył w ogole nie podłączone, brak wiązki
- brak świateł wstecznych
I sporo innych mankamentów, które w większości zostały już usunięte.
A tutaj filmik, jak to mówi. Schmiedmann + Eisenmann Race
https://www90.zippyshare.com/v/Fi62pDog/file.html
Pozdrawiam