[E46] Individualny sedan by marcin020799
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Szymon111, Whucrew, dzięki! Cieszy mnie, że moje poczynania idą w dobrym kierunku
Trochę odświeżam temat, raport porządkowy.
Nareszcie podłączyłem podgrzewanie foteli. Nie znoszę druciarstwa, więc wszystko tak, jak być powinno, czyli dorobienie wiązki, prąd wzięty z bezpiecznika 42 w skrzynce, trzeba było dołożyć pin (w tym celu kupiłem kompletną skrzynkę bezpieczników w stacji demontażu pojazdów ), piny do wiązek foteli również wzięte z innych wiązek ori BMW. Zupełnie inny komfort jazdy zimą Bardzo szybko się idzie przyzwyczaić i zwyczajnie jeżdżąc innymi autami zaczęło mi tego brakować
Klasycznie na zimę znowu na lakier wleciała powłoka polimerowa + płynne szkło Gtechniq C2 jako top coat
Dobrze się ze sobą dogadały. Wyszło powalające combo
No i coroczny należny serwis. Wymiana oleju (pozostałem przy Valvoline Synpower 5W40, ubyło go około 300ml przez rok i 10500km. Akceptowalnie), filtrów łącznie z filtrem paliwa. Wybił już interwał wymiany świec, postawiłem na zalecane przez BMW NGK BKR6EQUP, no i nie obyło się bez nieplanowanych wydatków. Przestał w lewym kole trzymać ręczny. Okazało się, że siedziały jeszcze oryginalne szczęki BMW z 2000 roku. Okładzina się po prostu rozsypała, konieczna była wymiana dodatkowo tarcz (mocno wyjechany bęben ręcznego). Wleciał cały komplet tylnych hamulców Bosch.
Na osłodę - wygrałem instagramowy świąteczny konkurs na zestaw kosmetyków do skóry od Colourlock
Bardzo fajny zestaw. Aż nie potrafię się doczekać, aż potraktuję nim skóry
Na koniec parę jesiennych strzałów, póki było ładnie, sucho, a samochód był czysty
To by było na tyle. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku wszystkim!
Trochę odświeżam temat, raport porządkowy.
Nareszcie podłączyłem podgrzewanie foteli. Nie znoszę druciarstwa, więc wszystko tak, jak być powinno, czyli dorobienie wiązki, prąd wzięty z bezpiecznika 42 w skrzynce, trzeba było dołożyć pin (w tym celu kupiłem kompletną skrzynkę bezpieczników w stacji demontażu pojazdów ), piny do wiązek foteli również wzięte z innych wiązek ori BMW. Zupełnie inny komfort jazdy zimą Bardzo szybko się idzie przyzwyczaić i zwyczajnie jeżdżąc innymi autami zaczęło mi tego brakować
Klasycznie na zimę znowu na lakier wleciała powłoka polimerowa + płynne szkło Gtechniq C2 jako top coat
Dobrze się ze sobą dogadały. Wyszło powalające combo
No i coroczny należny serwis. Wymiana oleju (pozostałem przy Valvoline Synpower 5W40, ubyło go około 300ml przez rok i 10500km. Akceptowalnie), filtrów łącznie z filtrem paliwa. Wybił już interwał wymiany świec, postawiłem na zalecane przez BMW NGK BKR6EQUP, no i nie obyło się bez nieplanowanych wydatków. Przestał w lewym kole trzymać ręczny. Okazało się, że siedziały jeszcze oryginalne szczęki BMW z 2000 roku. Okładzina się po prostu rozsypała, konieczna była wymiana dodatkowo tarcz (mocno wyjechany bęben ręcznego). Wleciał cały komplet tylnych hamulców Bosch.
Na osłodę - wygrałem instagramowy świąteczny konkurs na zestaw kosmetyków do skóry od Colourlock
Bardzo fajny zestaw. Aż nie potrafię się doczekać, aż potraktuję nim skóry
Na koniec parę jesiennych strzałów, póki było ładnie, sucho, a samochód był czysty
To by było na tyle. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku wszystkim!
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
W czasie wolnym była przymiarka nieco szerszego obuwia
9,5" szerokości ET 30. Tak samo powinna wystawać na zewnątrz felga 9" ET 24. Decyzja zapadła
Teraz zaplanować finanse, szukać, szukać, szukać
9,5" szerokości ET 30. Tak samo powinna wystawać na zewnątrz felga 9" ET 24. Decyzja zapadła
Teraz zaplanować finanse, szukać, szukać, szukać
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
No hej! I co się tam nowego dzieje?
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Whucrew, z racji zimy, poza nabijaniem kilometrów, niewiele Jedyne co się zmieniło to kabelek AUX, którego dorobiłem tym razem samodzielnie. Gotowiec z Allegro już mnie dobijał totalnym brakiem basu i cichym graniem. W tym tygodniu się kompletują części do ogarnięcia wreszcie tempomatu, do którego się zabieram dobre 3 lata Dziś przyszedł nastawnik, jutro będę miał sterownik i przez weekend dorobię wiązkę i wszystko podłączę. Temat koła dalej stoi w miejscu z racji mnóstwa innych wydatków, a planów tylko przybywa, chociażby żeby planowaną od dłuższego czasu konserwację podwozia sobie pod koniec lata zrobić samodzielnie z Tatą. Nikt nie zrobi tego tak dokładnie, jak zrobimy sobie to sami, pozdejmujemy zderzaki, nakładki progów, wszystkie plastiki, osłony, wydech.
W tym roku zamierzam też uderzyć w nieco wyższą ligę jak chodzi o zloty. Spróbuję swoich sił i spróbuję dostać się na 3erfest. Ile się uda - zobaczę, bo mam naprawdę konkretny plan na wakacje, spełnić jedno ze swoich motoryzacyjnych marzeń i odwiedzić mekkę miłośników motorsportu
Póki co czekam z utęsknieniem na wiosnę. Wtedy się poleci z tematem wszystkich ditejlingów i na pewno jeszcze nowe pomysły wpadną
EDIT: No i tempomat na pokładzie Dołożony sterownik, nastawnik, dorobiona wiązka na bazie innych oryginalnych wiązek, które mi pozostawały po innych retrofitach. Miało wszystko wyglądać jak OEM i mam wrażenie, że się udało. Coraz lepiej mi wychodzą te samodzielnie lutowane wiązki Przy okazji zrobiłem nową wiązkę od multifunkcji, którą robiłem jakieś 3,5 roku temu, bo się za głowę złapałem jak zobaczyłem jak była wykonana
Kontrolka na desce się pojawiła, INPA melduje prawidłowo wszystkie przyciski. Jutro przyjdzie chwila prawdy Nie ukrywam, że swędzi mnie jeszcze dzisiaj, ale zrobiła się gołoledź i nie ma co kusić losu. Sprawdzone, działa
W tym roku zamierzam też uderzyć w nieco wyższą ligę jak chodzi o zloty. Spróbuję swoich sił i spróbuję dostać się na 3erfest. Ile się uda - zobaczę, bo mam naprawdę konkretny plan na wakacje, spełnić jedno ze swoich motoryzacyjnych marzeń i odwiedzić mekkę miłośników motorsportu
Póki co czekam z utęsknieniem na wiosnę. Wtedy się poleci z tematem wszystkich ditejlingów i na pewno jeszcze nowe pomysły wpadną
EDIT: No i tempomat na pokładzie Dołożony sterownik, nastawnik, dorobiona wiązka na bazie innych oryginalnych wiązek, które mi pozostawały po innych retrofitach. Miało wszystko wyglądać jak OEM i mam wrażenie, że się udało. Coraz lepiej mi wychodzą te samodzielnie lutowane wiązki Przy okazji zrobiłem nową wiązkę od multifunkcji, którą robiłem jakieś 3,5 roku temu, bo się za głowę złapałem jak zobaczyłem jak była wykonana
Kontrolka na desce się pojawiła, INPA melduje prawidłowo wszystkie przyciski. Jutro przyjdzie chwila prawdy Nie ukrywam, że swędzi mnie jeszcze dzisiaj, ale zrobiła się gołoledź i nie ma co kusić losu. Sprawdzone, działa
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Czołem Marcinie ! świetne foty i mody. Powiedz jak tam rolka? Masz już jakąś ? Jaram się od dawna twoim tematem i postanowiłem też zmodzić moje e46. Jaka jest nazwa twojej skóry ? Co to za kolor ?
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Whucrew, mój środek to skóry Montana, kolor Naturbraun N6NG. Jak chodzi o koło - niestety trochę stoi ten temat. Trzeba trochę odkładać na wszystkie planowane wyjazdy Myślę, że ruszy przed przyszłym sezonem, lub jak dobrze pójdzie, to pod koniec wakacji. Z pewnością szukam BBS RS 744/745, chciałbym je oddać sam do renowacji, żeby mieć dokładnie taką konfigurację, jak mi się widzi - tzn rotor w lakierze Shadow Chrome lub Gunmetal (choć nie ukrywam, że wciąż gdzieś tam mi po głowie chodzi ciemne złoto i odcienie miedzi), ranty poler na lustro, śrubki tytanowe nielakierowane. Chciałbym uzyskać mniej więcej podobny efekt:
W międzyczasie była pewna mało przyjemna przygoda na spocie, cofający samochód uderzył hakiem w mój tylny zderzak. Sprawca oczywiście wziął na siebie winę i zachował się bardzo honorowo. Zdecydowałem się na naprawę oryginalnego zderzaka, został on naprawiony i na nowo polakierowany. Autem zajął się ten sam lakiernik, co poprzednio, warsztat Carfix. Przy okazji miałem okazję zobaczyć jak wygląda stan budy pod zderzakiem i sam się zaskoczyłem, że jest rewelacyjnie, nic rudego nie wychodzi. Wszystko wygląda jak przed zajściem, lakier idealnie dobrany, położony jak fabryka, dobrze spasowane. Nawet nie jestem o to zły
Po uderzeniu pojawił się też wyciek oleju spod podstawy filtra. To już postanowiłem zrobić sam, na OEM częściach dzięki BMW Koneser - uszczelkę podstawy filtra i oringi na zaworku zwrotnym. Stara uszczelka i oringi były już w takim stanie, że kruszyły się w rękach i bardziej trzeba było je odłamywać po kawałku niż normalnie wyciągać. Przejechałem co prawda dopiero około 250km po wymianie, ale pod samochodem i na płycie pod silnikiem jest tak jak powinno, czyli sucho.
To by było na tyle. Mam nadzieję, że następny post będzie z dobrymi wieściami na temat mojego zgłoszenia na 3erfest albo coś w temacie felunku
W międzyczasie była pewna mało przyjemna przygoda na spocie, cofający samochód uderzył hakiem w mój tylny zderzak. Sprawca oczywiście wziął na siebie winę i zachował się bardzo honorowo. Zdecydowałem się na naprawę oryginalnego zderzaka, został on naprawiony i na nowo polakierowany. Autem zajął się ten sam lakiernik, co poprzednio, warsztat Carfix. Przy okazji miałem okazję zobaczyć jak wygląda stan budy pod zderzakiem i sam się zaskoczyłem, że jest rewelacyjnie, nic rudego nie wychodzi. Wszystko wygląda jak przed zajściem, lakier idealnie dobrany, położony jak fabryka, dobrze spasowane. Nawet nie jestem o to zły
Po uderzeniu pojawił się też wyciek oleju spod podstawy filtra. To już postanowiłem zrobić sam, na OEM częściach dzięki BMW Koneser - uszczelkę podstawy filtra i oringi na zaworku zwrotnym. Stara uszczelka i oringi były już w takim stanie, że kruszyły się w rękach i bardziej trzeba było je odłamywać po kawałku niż normalnie wyciągać. Przejechałem co prawda dopiero około 250km po wymianie, ale pod samochodem i na płycie pod silnikiem jest tak jak powinno, czyli sucho.
To by było na tyle. Mam nadzieję, że następny post będzie z dobrymi wieściami na temat mojego zgłoszenia na 3erfest albo coś w temacie felunku
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Koło do twojego projektu fajnie by pasowało. Rotor w kolor naturalbraun by robi też robotę. Widzę że skóry będziemy mieć identyczne
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Whucrew no i pięknie Dla mnie to razem z cynamonowymi najlepsze skóry w E46
Co u mnie w międzyczasie - raczej typowo porządkowy meldunek:
- Otwarty nowy sezon letni - zrobiony przegląd (z rekordowym przebiegiem w moich rękach - 12000km w ciągu roku), powrót do letnich Stylingów 68 (prawdopodobnie ostatni sezon na aucie), felgi spolerowane i zabezpieczone dwoma warstwami ceramiki Cquartz SiC, na aucie tymczasowo wiosenny wosk Poorboy's Natty's Paste Wax Blue, no i ogarnięte po zimie skóry wygranym w grudniu zestawem Colourlock. Efekt jest super, bo skóra zostaje matowa, czyli dokładnie tak, jak lubię
- Postanowiłem odświeżyć swoją M-kową kierownicę. Nie była na tyle zniszczona, żeby ją obszywać, więc użyłem ponownie zestawu tonującego Colourlock. Skóra odtłuszczona, stara farba usunięta na tyle ile się dała rozpuszczalnikiem GLD, wyszlifowana, nałożone 3 warstwy nowej farby na całość, od szwu do szwu i zabezpieczona Leder Versiegelung. Listwa piano black spolerowana i nałożona nowa ceramika w dwóch warstwach. Jak dla mnie efekt bardzo ładny, lepszy niż oczekiwałem. Skóra jest jednolita, matowa i gładka w dotyku. Głębsze ubytki wiadomo, dalej idzie zauważyć, jednak jest o niebo lepiej.
No i na koniec podrzucę zdjęcia, które od dawna planowałem i które trzeba będzie powtórzyć w bardziej sprzyjającym oświetleniu
Co u mnie w międzyczasie - raczej typowo porządkowy meldunek:
- Otwarty nowy sezon letni - zrobiony przegląd (z rekordowym przebiegiem w moich rękach - 12000km w ciągu roku), powrót do letnich Stylingów 68 (prawdopodobnie ostatni sezon na aucie), felgi spolerowane i zabezpieczone dwoma warstwami ceramiki Cquartz SiC, na aucie tymczasowo wiosenny wosk Poorboy's Natty's Paste Wax Blue, no i ogarnięte po zimie skóry wygranym w grudniu zestawem Colourlock. Efekt jest super, bo skóra zostaje matowa, czyli dokładnie tak, jak lubię
- Postanowiłem odświeżyć swoją M-kową kierownicę. Nie była na tyle zniszczona, żeby ją obszywać, więc użyłem ponownie zestawu tonującego Colourlock. Skóra odtłuszczona, stara farba usunięta na tyle ile się dała rozpuszczalnikiem GLD, wyszlifowana, nałożone 3 warstwy nowej farby na całość, od szwu do szwu i zabezpieczona Leder Versiegelung. Listwa piano black spolerowana i nałożona nowa ceramika w dwóch warstwach. Jak dla mnie efekt bardzo ładny, lepszy niż oczekiwałem. Skóra jest jednolita, matowa i gładka w dotyku. Głębsze ubytki wiadomo, dalej idzie zauważyć, jednak jest o niebo lepiej.
No i na koniec podrzucę zdjęcia, które od dawna planowałem i które trzeba będzie powtórzyć w bardziej sprzyjającym oświetleniu
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Pojawiły się dwa dodatkowe fanty
Lusterko wsteczne z pilotem do bram Homelink
Do full opcji lusterka brakuje jeszcze kompasu, może docelowo takie wpadnie
I syrena alarmu USA, zakodowany dźwięk przy otwieraniu/zamykaniu, alarm ciągły i panic https://youtube.com/shorts/wYNvd8GYgrQ
Póki co to tyle. Wesołych Świąt Wielkiej Nocy!
Lusterko wsteczne z pilotem do bram Homelink
Do full opcji lusterka brakuje jeszcze kompasu, może docelowo takie wpadnie
I syrena alarmu USA, zakodowany dźwięk przy otwieraniu/zamykaniu, alarm ciągły i panic https://youtube.com/shorts/wYNvd8GYgrQ
Póki co to tyle. Wesołych Świąt Wielkiej Nocy!
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Hej! Super! I jak lusterko otwiera bramę? Też mam takie tylko z e53 i się zastanawiam czy zadziała z Wiśniewskim? Powiedz jak możesz co i jak? I druga sprawa szykuje się do grzanych stołków. Nigdzie nie potrafię znaleźć gdzie mam wpiąć zasilanie? Pomożesz? No i wiadomo! Auto super!
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Whucrew, niestety, mojego garażu nie otwiera Ja mam bramę do garażu Somfy i nie potrafi skopiować pilota. Co ciekawe pilot od mojej mamy z pracy, brama Nice, skopiował się bezproblemowo. W internecie ciężko znaleźć konkretniejsze informacje co działa a co nie Samo lusterko natomiast pasowało plug&play, bo był fabrycznie fotochrom. Nie musiałem nic dorabiać.
Jak chodzi o grzanie - ja mam przedliftowe osobne przełączniki i prąd należy wziąć ze skrzynki bezpieczników. Dołożyć brakujący pin w miejscu bezpiecznika 42, bezpiecznik 30A, przewód od skrzynki idzie bodajże 4mm^2 i rozdziela się na 2 przewody 2,5mm^2, które idą do przycisków.
Nie wiedzieć jednak czemu, jest cały czas prąd. Podobno powinien być dopiero po zapłonie, a ja mogę włączyć grzanie foteli nawet bez klucza w stacyjce. Dziwne, zwłaszcza że tam nie ma nawet specjalnie co kombinować. Fabrycznie też prąd był brany właśnie ze skrzynki bezpieczników, z bezpiecznika nr 42.
Z pojedynczymi przyciskami, podłączenie kostki przy przyciskach wygląda tak:
pin 1 - zasilanie fotela - do pinu 25 kostki pod fotelem (2,5mm^2)
pin 2 - czujnik termiczny - do pinu 23 pod fotelem (cienki przewód)
pin 3 - masa przycisku - wziąłem ją od przycisku ASC
pin 4 - podświetlenie - również pożyczyłem sobie od przycisku ASC
pin 5 - zasilanie ze skrzynki bezpieczników (od bezpiecznika 42)
Masę do wtyczki pod fotelem (pin 24, przewód 2,5mm^2) wziąłem z punktów zbiorczych masy przy progach.
Jak chodzi o grzanie - ja mam przedliftowe osobne przełączniki i prąd należy wziąć ze skrzynki bezpieczników. Dołożyć brakujący pin w miejscu bezpiecznika 42, bezpiecznik 30A, przewód od skrzynki idzie bodajże 4mm^2 i rozdziela się na 2 przewody 2,5mm^2, które idą do przycisków.
Nie wiedzieć jednak czemu, jest cały czas prąd. Podobno powinien być dopiero po zapłonie, a ja mogę włączyć grzanie foteli nawet bez klucza w stacyjce. Dziwne, zwłaszcza że tam nie ma nawet specjalnie co kombinować. Fabrycznie też prąd był brany właśnie ze skrzynki bezpieczników, z bezpiecznika nr 42.
Z pojedynczymi przyciskami, podłączenie kostki przy przyciskach wygląda tak:
pin 1 - zasilanie fotela - do pinu 25 kostki pod fotelem (2,5mm^2)
pin 2 - czujnik termiczny - do pinu 23 pod fotelem (cienki przewód)
pin 3 - masa przycisku - wziąłem ją od przycisku ASC
pin 4 - podświetlenie - również pożyczyłem sobie od przycisku ASC
pin 5 - zasilanie ze skrzynki bezpieczników (od bezpiecznika 42)
Masę do wtyczki pod fotelem (pin 24, przewód 2,5mm^2) wziąłem z punktów zbiorczych masy przy progach.
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Kolejny odcinek serii uzupełnianie fabrycznych niedoborów w wyposażeniu.
Na pokładzie zawitały elektryczne tylne szyby. Wiązkę dostałem niemalże kompletną, więc lutowanie było konieczne w zaledwie kilku punktach. Zasilanie oczywiście wzięte ze skrzynki bezpieczników. Nie udało mi się na żadnym portalu znaleźć panelu przy gałce biegów pod 4 szyby w kolorze, więc musiałem malować sam w "piano black".
Moduł komfortu również musiał być podmieniony na High. Trafił moduł z 2006 roku (HW 2.2 SW 4.2). Trochę musiałem spędzić czasu nad kodowaniem. Opcji jest jakieś 3 razy tyle, wraz z takimi kwiatkami jak deaktywacja komfortowego zamykania po otwarciu drzwi. Dobre pół godziny szukałem co się zepsuło z szybą kierowcy
Dla pełnej "czystości" instalacji, jak fabryka przykazała, zostaje mi jeszcze szukać tylnych boczków bez otworów na korby, bo tymczasowo zrobiłem "zaślepki" w kolorze ze skóry, która została po wycinaniu otworów pod głośniczki HK
Tak samo, jak i wciąż boczek bagażnika pod zmieniarkę i nieszczęsne światło stopu z czarną obudową. Wstyd
Zobowiązałem się do aktualizacji tematu mojego zgłoszenia na 3erfest. Nie dostałem się. Mówi się trudno. Nie teraz to za rok
Parę zdjęć z majówkowego wietrzenia
Oj robi się miło jak takie "zwykłe i opatrzone" E46 zbiera nieraz spojrzenia ludzi
Coraz bardziej mnie robi ilość światełek wewnątrz
Na pokładzie zawitały elektryczne tylne szyby. Wiązkę dostałem niemalże kompletną, więc lutowanie było konieczne w zaledwie kilku punktach. Zasilanie oczywiście wzięte ze skrzynki bezpieczników. Nie udało mi się na żadnym portalu znaleźć panelu przy gałce biegów pod 4 szyby w kolorze, więc musiałem malować sam w "piano black".
Moduł komfortu również musiał być podmieniony na High. Trafił moduł z 2006 roku (HW 2.2 SW 4.2). Trochę musiałem spędzić czasu nad kodowaniem. Opcji jest jakieś 3 razy tyle, wraz z takimi kwiatkami jak deaktywacja komfortowego zamykania po otwarciu drzwi. Dobre pół godziny szukałem co się zepsuło z szybą kierowcy
Dla pełnej "czystości" instalacji, jak fabryka przykazała, zostaje mi jeszcze szukać tylnych boczków bez otworów na korby, bo tymczasowo zrobiłem "zaślepki" w kolorze ze skóry, która została po wycinaniu otworów pod głośniczki HK
Tak samo, jak i wciąż boczek bagażnika pod zmieniarkę i nieszczęsne światło stopu z czarną obudową. Wstyd
Zobowiązałem się do aktualizacji tematu mojego zgłoszenia na 3erfest. Nie dostałem się. Mówi się trudno. Nie teraz to za rok
Parę zdjęć z majówkowego wietrzenia
Oj robi się miło jak takie "zwykłe i opatrzone" E46 zbiera nieraz spojrzenia ludzi
Coraz bardziej mnie robi ilość światełek wewnątrz
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
Śliczną masz te maszynę.. Podziwiam za chęci, też kiedyś tak miałem Dziwne ze autko nie dostało się na 3er.. Ale to dowód że często liczy się koło i gleba a nie jakość.. Szkoda
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
- marcin020799
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2017-07-16, 09:09
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [E46] Individualny sedan by marcin020799
W czasie wolnym zabrałem się za jedną rzecz, która mnie od dawna irytowała - wyblaknięta tylna półka, która przecież fabrycznie była czarna, a nie niebieska
Skorzystałem z rad z innego forum - farba w sprayu czarny mat i szczotkowanie podczas malowania, żeby nie posklejały się włókna. Brzmi jak coś, co może wyjść dobrze, lub katastrofą po całości. Ale jako że mam jeszcze schowaną starą oryginalną półkę - nic mi nie szkodziło spróbować
W dotyku jest normalna, jak przed malowaniem (moim zdaniem najważniejsze tu jest to szczotkowanie podczas malowania), nie klei się, nie barwi. Wydaje mi się, że mocno odmładza wnętrze i doskonale pasuje do czarnego sufitu. Wyszło mi tak:
Jak już tam znowu grzebałem, powymieniałem wszystkie spinki i śruby tylnej półki, rolety, stelaża wzmacniacza i zmieniarki i subwooferów od HK na nowe, żeby wszystko było idealnie ciasno spasowane, bez żadnych niechcianych dźwięków.
No i czeka mnie wakacyjny wyjazd. Jako że pojadę 1200km autostradą w jedną stronę, zdecydowałem się kupić silencery do tłumika. Dużo dają, jest znacznie ciszej wewnątrz. Trzeba trochę przygotować zarówno samochód z zewnątrz - jakiś dobry syntetyczny wosk, jak i zadbać o sprawy techniczne. W ten czwartek jadę na wymianę oleju. Mimo że zrobiłem na nim tylko 7000km, to jednak zrobię ok. 3000km w dwa tygodnie, a i auto dostanie trochę miodu, bo zamierzam spełnić swoje motoryzacyjne marzenie, odwiedzić Nurburgring i przejechać samemu okrążenie po Nordschleife
Skorzystałem z rad z innego forum - farba w sprayu czarny mat i szczotkowanie podczas malowania, żeby nie posklejały się włókna. Brzmi jak coś, co może wyjść dobrze, lub katastrofą po całości. Ale jako że mam jeszcze schowaną starą oryginalną półkę - nic mi nie szkodziło spróbować
W dotyku jest normalna, jak przed malowaniem (moim zdaniem najważniejsze tu jest to szczotkowanie podczas malowania), nie klei się, nie barwi. Wydaje mi się, że mocno odmładza wnętrze i doskonale pasuje do czarnego sufitu. Wyszło mi tak:
Jak już tam znowu grzebałem, powymieniałem wszystkie spinki i śruby tylnej półki, rolety, stelaża wzmacniacza i zmieniarki i subwooferów od HK na nowe, żeby wszystko było idealnie ciasno spasowane, bez żadnych niechcianych dźwięków.
No i czeka mnie wakacyjny wyjazd. Jako że pojadę 1200km autostradą w jedną stronę, zdecydowałem się kupić silencery do tłumika. Dużo dają, jest znacznie ciszej wewnątrz. Trzeba trochę przygotować zarówno samochód z zewnątrz - jakiś dobry syntetyczny wosk, jak i zadbać o sprawy techniczne. W ten czwartek jadę na wymianę oleju. Mimo że zrobiłem na nim tylko 7000km, to jednak zrobię ok. 3000km w dwa tygodnie, a i auto dostanie trochę miodu, bo zamierzam spełnić swoje motoryzacyjne marzenie, odwiedzić Nurburgring i przejechać samemu okrążenie po Nordschleife