[E36] Rwanie na niskich obrotach

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
przemek

[E36] Rwanie na niskich obrotach

Post autor: przemek »

Od kilku dni mam taki problem jak sie silnik nagrzeje na niskich obrotach rwie mi silnik. Czego to moze byc wina: filtr paliwo czy moze pompa? Chyba ze cos jeszcze innego
Ostatnio zmieniony 2008-06-17, 16:50 przez przemek, łącznie zmieniany 1 raz.
cybek1984

Post autor: cybek1984 »

te czerwone e36 taj maja :D hehe
Awatar użytkownika
Kuki
Maniak forumowy
Posty: 845
Rejestracja: 2007-02-23, 01:51
Lokalizacja: SJZ

Post autor: Kuki »

ja mam podobny problem jak chce szybko ruszyc to szarpie autem i tez mi sie zdaje ze to bedzie filtr lub pompa moze ktos bedzie wiedzial lepiej
Miec BMW teraz nie duzy wydatek Zabic muche boczna szyba........................BEZCENNE

"zycie zaczyna sie i konczy na BMW"
Obrazek
przemek

Post autor: przemek »

naprawde nikt nie wie czego to moze byc wina?
daro 16v

Re: Rwanie na niskich obrotach

Post autor: daro 16v »

przemek pisze: jak sie silnik nagrzeje na niskich obrotach rwie mi silnik.
wez to jakos sprecyzuj jak oczekujesz pomocy .Rwac to mozna zab :lol:
przemek

Post autor: przemek »

dobra gdy sobie jade i popuszcze troche gaz to w okolicy 2 tys obrotow zaczyna mi szarpac samochodem gdy totalnie popuszcze lub dodam gazu to wtedy przestaje. i przewaznie na cieplym silniku
daro 16v

Post autor: daro 16v »

przemek pisze:dobra gdy sobie jade i popuszcze troche gaz to w okolicy 2 tys obrotow zaczyna mi szarpac samochodem gdy totalnie popuszcze lub dodam gazu to wtedy przestaje. i przewaznie na cieplym silniku
moze byc wiecej przyczyn ,ciagnie gdzies lewe powietrze ,zla dawka paliwa ,przebicie,w tym wypadku pierwsza rzecz co powinienes zrobic podpiac auto pod kompa,zaplacisz pare dych ale bedziesz mial najszybciej sluszna diagnoze,to nie maluch ze zaplon przestawisz na sluch czy przeczyscisz dysze w gazniku
Pawel

Post autor: Pawel »

Mialem podobnie.Jak ruszalem gwaltownie auto mocno sie dusilo i szarpalo, dopiero jak na wieksze obroty wszedlem to jechalo normalnie. W moim przypadku byla to cewka zaplonowa (u mnie w aucie 2,0 l. 320 mam ich szesc). Koszt cewki 180 zl z BOSHA.Zamienniki okolo 120.Na kompie nie pokazywalo ze jest problem z cewka.Komputer wskazywal na sonde lambda.
arcabuz

Post autor: arcabuz »

Takie objawy to czesto przyczyna zasyfionego filtra paliwa, byc moze twoj nadaje sie juz do wymiany.
Dziki

Post autor: Dziki »

filtr paliwa do wymiany(niewielki koszt i napewno sie wymiana przyda) i przyjzalbym sie jeszcze wszystkim fajkom w przewodach WN(ktoras moze byc zasyfiona,swieczka moze na gwincie puszczac lekko olej i brudzic jedna z fajek)
ODPOWIEDZ