[E36] 325i coupe krzysia
po pierwsze idziemy do sklepu musimy kupic spray ktory rozpusci farbe ,paste polerska i papiery scierne(wszystkie wodne , po kolei 280 . 400 . 600 .1000 1500 i 2000 (w przypadku polerowania samego rantu mozna kupic farbe w sprayu taka do felg i clar )
1-sikamy felge sprayem do rozpuszczenia farby czekamy 5 – 10 min i scieramy szmatka powtarzamy to 2-3 razy az cala farba zejdzie
2-bierzemy papier scierny 280 ( w zaleznosci czy sa jakies wieksze wglebienia ) moczymy go i felge i zabieramy sie do bardzo monotonnej pracy scierania jak juz widzimy ze slady i jakis zabrudzenia znikly myjemy felge woda i tak z kazdym papierem tylko ze wiekszym papierem musimy scierac dluzej aby usunal ryzy z poprzedniego
3-gdy juz skonczylismy z papierami to bierzemy sie za polerowanie pasta mozna na mokro jak i na sucho , polerujemy 2 razy dla uzyskania lepszego efektu
4-wypolerowane miejsce pokrywamy woskiem , tak wypolerowana felge trzeba raz w tygodniu umyc i raz na miesiac wypolerowac
To jest sposob jesli felga nigdy nie byla polerowana i jest na niej oryginalny lakier.
Na mojej feldze na szczescie byla juz polerka. A wiec wzialem papier najpierw 1000 wodny przejechalem porzadnie, potem 2000. Trzoche sie namachalem a to tylko jedna fele zrobilem. Pozniej wzialem paste tempo i polerowalem. Ale felege zrobie jeszcze woskiem i bede polerowal na lustro. Czas takiej polerki jednej felgi przy papierze 1000 i 2000 to okolo godziny roboty. Troche reka boli. Oczywiscie czym wiekszy rant tym gorzej. Juz nie mowie zeby cale fele polerowac. Ale efekt fajny.
Dodane po 2 minutach:
[quote="daro 16v"][quote="Andrzej"]Zdrad
1-sikamy felge sprayem do rozpuszczenia farby czekamy 5 – 10 min i scieramy szmatka powtarzamy to 2-3 razy az cala farba zejdzie
2-bierzemy papier scierny 280 ( w zaleznosci czy sa jakies wieksze wglebienia ) moczymy go i felge i zabieramy sie do bardzo monotonnej pracy scierania jak juz widzimy ze slady i jakis zabrudzenia znikly myjemy felge woda i tak z kazdym papierem tylko ze wiekszym papierem musimy scierac dluzej aby usunal ryzy z poprzedniego
3-gdy juz skonczylismy z papierami to bierzemy sie za polerowanie pasta mozna na mokro jak i na sucho , polerujemy 2 razy dla uzyskania lepszego efektu
4-wypolerowane miejsce pokrywamy woskiem , tak wypolerowana felge trzeba raz w tygodniu umyc i raz na miesiac wypolerowac
To jest sposob jesli felga nigdy nie byla polerowana i jest na niej oryginalny lakier.
Na mojej feldze na szczescie byla juz polerka. A wiec wzialem papier najpierw 1000 wodny przejechalem porzadnie, potem 2000. Trzoche sie namachalem a to tylko jedna fele zrobilem. Pozniej wzialem paste tempo i polerowalem. Ale felege zrobie jeszcze woskiem i bede polerowal na lustro. Czas takiej polerki jednej felgi przy papierze 1000 i 2000 to okolo godziny roboty. Troche reka boli. Oczywiscie czym wiekszy rant tym gorzej. Juz nie mowie zeby cale fele polerowac. Ale efekt fajny.
Dodane po 2 minutach:
[quote="daro 16v"][quote="Andrzej"]Zdrad
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
jak bedzie jasno to bedzie zdjecie na zimowkach bo tylko zalozylem na chwile aluma Fele czeka gruntowna polerka szczerze mowiac -90 bedzie nie do ujechania. Opona bedzie ocierac o cale te plastikowe nadkole. Jedynie zeby postac to tak
Ostatnio zmieniony 2007-02-07, 22:52 przez Krzys, łącznie zmieniany 1 raz.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE