chcialbym wiedziec czym sie rozni blok silnika z super ety i z 2,5l jakie dlugosci korbow ma super eta i jakie 2,5 i jakie wysokie sa tloki liczac np od swoznia i byl bym wdzieczny gdyby mi ktos powiedzial czy robil 2,7ete z glowica np z 2,0 bo slyszalem o takich operacjach
Poza tym wpadl mi do glowy taki dziwny pomysl do glowy i jak narazie to jest tylko teoria i chcialbym sie dowiedziec od kogos kto mial to w reku czy zadziala a chodzi o to iz...
M21 jest zrobione na bazie silnika benzynowego i srednica cylindra jest identyczna jak w m20b20 i b23 wiec czy jest mozliwosc wlozenia glowicy z modeli benzynowych ( w gre wchodzi rowniez wymiana pierscieni na pierscienie z benzynowki by zmniejszyc cisnienie w cylindrze) pytam bo wedlug mnie byl by to dobry kierunek na zrobienie silnika przystosowanego do turbo (m21 ma podobno kute tloki np)
co o tym sadzicie? bo napewno jest na tym forum ktos kto zajmuje sie sprzedaza czesci do e30
z gory dziekuje
[E30] Różnice w budowie silników m20 w e30??
[E30] Różnice w budowie silników m20 w e30??
Ostatnio zmieniony 2008-06-17, 12:58 przez skandalista, łącznie zmieniany 2 razy.
hej robilem taki motyw w30 mozna to zrobic na 2 sposoby zalezy wszystko od tego jaka droge chcesz wybrac.Jezeli masz superete zakladasz czapke 2.5 i chodzi. pamietaj blok,wal i korby ety i superety jest taki same roznica polega w roznicy budowy tloka mianowicie eta 2.0 i 2.3 maja denka tlokow wglebione a 2.5 i super eta wypukle.Czyli odpowiedz nachodzi sie sama eta chodzi na czapce 2.0 i 2.3 a supereta na czapce 2.5. Jezeli masz u siebie 2.0 lub 2.3 zaltw sobie ete zamontuj czapke z 2.0 ale z kolektorem od 2.5 ma wieksza srednice(mam namysli calosc czyli regulator paliwa,wtryski i przepustnica przelywka moze zostac)