Fiesta vs Bmw

Sprawy o różnej tematyce
mariuszzk85

Post autor: mariuszzk85 »

jestem tu nowy ale na temat forda moge pisac i pisac bez konca bo mialem a moj wujek ehh szkdoa gadac jednym sloem fanatyk, co do forda to tak lamie sie to przy najmniejszym uderzeniu, sa kryche jak wafelki z tesco juz nie mowie ze jest to wabik na korozje (moze dlato tak malo sie ich kradnie) moj wujek mial focusa te pierwsze wydanie, w combi cedanie i hatchbaku czy jakos tak owszem szlo fajnie wglad atrakcyjny z zzewnatrz i w srodku ale cos tu bylo nie tak, potem mondeo 2 koncowa seria, pierwsze auto jakie dostal zepsulo sie 2 razy za napay po 5tys zl potem oddali bo stwierdzili ze wada fabryczna i dostal nowa bryke, teraz mondeo 3 fajne ale nie opracowane, owszem ma to sporawa moc ale co z tego auto jest lkie i kruche, jedyne fordy jakie byly warte uwagi to wydania amerykanskich miesniakow typu mustang itd, a BMW to juz klasa (aczkolwiek audi A8 mi sie tez podoba) Jak ktos wczesniej napisal raz wsiadziesz do BMW i sie przejedziesz i nie chcesz nic innego i owszem tak tez jest raz jechalem z kumplem dal mi poprowiadzic i sie zakochalem do tego to bylo e 36 coupe 1,8 ale ten slabszy motor ale i tak szlo lepiej niz fordy ktorymi jezdzilem, inny odglos inna klasa i wogole, zamiast tej forda wole se golfa kupic przynajmniej sa mniej wadliwe :)
sorki za bledy ale jestem w pracy i pisze na szybko :)
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

roberto kumpel ma polo G40 1,3 i tez mnie robi na cwiartke. Mysle ze i tobie by dal rade a silniczek tylko 1,3. Tez nie moglem uwierzyc w takie male niepozorne autko. Jeszcze ani razu nie scigalem sie z tym samym silnikiem co ja mam czyli 2,5. Na strefe juz wiele razy mnie zapraszano. Moze kiedys sie wybiore ale scigac raczej sie nie bede. Juz bardziej by mnie krecilo wyjechanie na tor i sprawdzenie jak moje auto klei sie na zakretach przy duzych predkosciach, redukcje itd...
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
zawias

Post autor: zawias »

Krzys pisze:Juz bardziej by mnie krecilo wyjechanie na tor i sprawdzenie jak moje auto klei sie na zakretach przy duzych predkosciach, redukcje itd...
proste , bo dodawac gazu kazdy idiota potrafi :wink:
Awatar użytkownika
dave
Maniak forumowy
Posty: 1130
Rejestracja: 2006-12-04, 07:42
Lokalizacja: radlin

Post autor: dave »

Swoja droga podziwiam was ze chce wam sie spalac w tak bezsensownym temacie .
Moje stanowisko jest takie ze wole 1.6 BMW niz iksera przynajmniej nic nie stuka nic nie puka jest zdecydowanie wyzsza kultura jazdy i co naj wazniejsze WYGL
Obrazek
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

hehe z polowa nie ma sie co zaprzotac bly na strefie mocno porobione polowy te kompresory yyy slabo to chodzi, 325 o 2 auta, polowa duzo strasznie duzo, ostatnio bylproblem z GSI ale dalo sie rady ale facet mial czary porobione.

G40 bylo na kresce i slabo wypada, aler i tak ladnie to chodzi respekt do 1.3 G40, co do kruchosci forda, widzieliscie zdjecia ferrarika ? dzis jak ten reporter [na forum nie przeklinamy] rzez.... kisol 180km/h na 3 praiwie jak fofi :) od pewnego pana z lodzi :) (biala xr) 190km/h w seri tylko ze skrzynia z diesla :)

Dodane po 2 minutach:

z tego co widze pan CRIS wie co to xr2i :) CRIS kiedy na strefe sie zgadamy ? poznasz pana z szarej :) cris ta szara to seria byla:)
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

co to jest fofi?? Bo jakos to piszesz caly czas fofi i fofi. Ja na 3 jade ok 140-150 na 4 200 a na 5 ok 240 wiec mi to odpowiada. Ty robisz autko do scigania na 1/4mili a my robimy dla wygody, wygladu, i niezawodnosci. Przy okazji mozemy poprawic osiagi. Ale jesli juz ktos pakuje do autka audio ktore wazy ok 50kg w bagazniku, do tego ktos inny wklada felgi 10" to raczej nie robimy tego do poprawy osiagow. Respect dla ciebie ze jestes taki wytrwaly i pakujesz tyle kasy w silnik do marki ktora nie kroluje na rynku(chyba mi przyznasz racje). Jak bym chcial robic autko do wyscigu to nie kupilbym sprzetu audio za 5tys tylko silnik 2,8 i nie kupilbym lamp za 1tys i felg za 2 i M pakietu za 3 tys. Wybebeszylbym autko, maske bym zmienil i wiele innych. Po malych zabiegach kosmetycznych mysle ze poradzilbym sobie i moje autko by przyspieszalo ok 7 sek do setki. Fiesta jak i kazdym FWD nie masz tej przyjemnosci palenia gumy i krecenia baczkow no i driftowania. Twoja fiesta przyspiesza a nasze bawarki moga latac efektownie bokami.

Co do G40 to moj kumpel nie ma serii tylko troche tam grzebal i mysle ze jednak bys nie dal rady. Szkoda ze go sprzedaje bo fajnie sie zbieralo.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
bociek

Post autor: bociek »

Nie wiem w sumie co ludzie widza w tych wyscigach na 1\4 ale mam dosc duzo znajomych co uznaja tylko ten sport i widze po nich ze z civika 1,5 mozna wycisnac duzo !! kumpel ma taiego i e46 328 na 1\4 robi o dlugosc auta a twierdzi ze jeszcze nie ma wszystkich modow zrobionych (dodam ze turbo nei ma i nie bedzie chcial miec)

i jak dal meni to glupota jest scigac sie na 1\4 :D i zgodze sie ze stwierdzniem zawiasa :D

ale jest jeszcze inny powod dal czego nie chial bym miec auta malego co jest tylko i wylacznie dobre na 1\4 !! ten powod to bezpieczenstwo !!!! takie autko podczas wypadku to rozlatuje sie w drobny mak !!!! bo najczesciej jest maksymalnei odchudzane takie auto zeby mialo jeszele pesze osiagi. Ostatnio lezalem w szpitalu z gosciem w ktorego jechal jakis idiota przy predkosci 120 km/h (mial mercedesa c180 a jak wiadomo merseced a bmw ma podobna konstrukcje i bezpieczenstwo ) gosciu wyszedl po 2 tyg ze szpitala i jak stwierdzili policjanci ze gdyby jechal jakims innym malym autkiem to nie bylo by co z niego zbierac !!!! a kolejny powod ze robienie takich aut jest taki ze w zakretach sa strasznie podsterowne gdzyz ludzie zalakdaja male felgi z duza oponom zeby miec lepszy start....

i dla tego wedlug mnie jest ten spotr bez sensu !!!! ale kazdy ma na ten temat sowje zdanie gusta itd. Wiec jak ktos che miec auto dobre na 1\4 to niech sobie takie zrobi !!!! ja osobisie wole weiksze auto bardziej komfortowe od jakiejs malej popierduki ktora gdzies dalej nie pojedziesz ze znajomymi bo jest w nim ciasno i wogole :D
Cris

Post autor: Cris »

roberto88 pisze: z tego co widze pan CRIS wie co to xr2i :) CRIS kiedy na strefe sie zgadamy ? poznasz pana z szarej :) cris ta szara to seria byla:)
no nie wiem w ta niedziele jade ale chyba tylko pod M1 zobacze jak bedzie z paliwem :))
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

wiec tak :) 7sek kreci seria 1.8 16V , na wygode nie narzekam, szczeze starczy (wiesz do bmw nie porownuje ale nie w cel bety celuje), no G40 z seria nie ma szans do 160KM potem robi sie szum...
Zakrety: 13" na 175/50 fajnie sie zbiera opony oczywiscie Dunlop SP 2000 Sport....
zawieszenie: tyl, przod gazowe sachsy pod xr, i jamexy -40, mocne hamulce, staby i inne....

Bezpiczenstwo: male, duze, bmw, ferarri przy duzych pedach : sie tak samo skladaja widzieliscie ferrari zietka :) maras!

Turbo: narazie nie ma kasy ! za rok... bo wiesz samo turbo luzik ale to nie wsyztsko kute, korbt, tloki i inne zmocnienia zeby gar wytrzymal ....

Ja poprostu kocham xr2i marka zapomniana w polsce wyswiecana w angli.... auto ktore na swoja moc kreci sie masakrycznie...

Nasze 1/4 czyli fiesta vs BMW .... kisol, 328 to wsyztsko z seria moze stawac ..

fofi - fiesta

i narescie zrobila sie milapogawetka :)

Dodane po 9 minutach:

ah co do Turbo:

madrzy anglicy ktorzy siedza w fiescie pomysleli tak :) :
po co kupowac silnik 2.0 mondeo i dawac gruba kase za uturbienie jak mozna zrobic tak:
fiesta wypuscila silnik RST (rally sport turbo) z silnikiem 1.6 CVH, orginalnie uturbiony i zrobili tak ze mozna przeszlifowac glowice i dac tloki z celici (wchodza) i bedzie pojemnosc 2.1 oznaczyli to ZVH
a taka fofi tak lata:
http://uk.youtube.com/watch?v=qdi1wgMAD ... re=related

w polsce jest jeden taki silnik. odpalony ale jeszcze nie dopracowany :)

taka lekturka, napewno bmw tez ma podobny koncept :)

a wiecej jak by ktos chcial poczytac i troszke tam jarzy english to tu

www.fiestaturbo.com tam zobaczycie fiesty xr2i w pelnych klasach ( jak wrzedzie sa nie wypaly :) :)

jak dla mnie i na waszym forum sa nie wypylay :) jak wrzedzie, powiem ze najwiekszy ie wypal to beta pana ktory mnie najbardziej obrazal :) ale nie wypal nie za to ze mnie obrazal ale za to ze to porzeszenia sa okropne i wogule bleee
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

sa gusta i gusciki a o nich sie nie dyskutuje. Autka na forum sa po to zeby je oceniac.
Szczerze to Jesli nie kupilbym BMW to VW, a jesli nie VW to Audi nad oplami, fordami sie nigdy nie zastanawialem bo kazdy wie ze blache maja krucha, cienka i podatna na korozje.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

Krzys umow sie z nim na ten wyscig bo powoli sie robi forum fordow :shock:
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

to nie forum forda tylko OFF wszytsko mozna gadac, no korozja to lipa, malo jezdzi niepogryzionych fordow ale coz , a audi bym odradzil :) fajne piekne wreczale jak sie zje**e to lezysz przychodzisz do sklepu facetobraca ci monitor i wybieraj te nowe audic3e z poczatkie A(x) moja w jednym modelu duzo czesci np. 10 rodzajow rozrzadu, VW jestem na tak, Bmw tez na tak, aprzyjemnosc z mocy czuje sie w malej fofi powaznie :)
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

juz tu nie wejde i za kare nie puszcze sie z zadnym fordem :P
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

jestem pewny w 101% ze bys polegl z 1.8 16V zetec 130ps.. nie wiem ile tam maszpod maska, ale koles mial shamowane 325 na 220ps i i to poleglo z seria shamowana na 131ps .... serio nie wiem co jest grane ze to tak chodzi... nie bajki tylko zycie :)
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
adamwsb

Post autor: adamwsb »

co mnie obchodzi jakas fiesta ??? to jest forum o BMW i prosze mi go nie zasmiecac jakimis klotniami co mocniejsze czy fiesta czy bmw. Popatrz na zywotnosc silnika i dane techniczne to bedziesz wiedzial co lepsze a to ze fiesta prawie nic nie wazy a fajnie przyspiesza nie zmienia tego ze przy predkosci 200km/h w zakrecie lecisz tym pudelkiem na dach a bmw sie utrzyma. Koniec tematu. Zaczyna mnie to juz denerwowac
Zablokowany