[E46] Gdzie odci?cie zasilania pompy w E46

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
wielebny

[E46] Gdzie odci?cie zasilania pompy w E46

Post autor: wielebny »

Jak w temacie.
Chcialbym zrobic odciecie zasilania, ale z tego co zauwazylem na www.realoem.com to w moim 2.0 diesel mam 3 pompy paliwa: na ssaniu, na tloczeniu i jakas wspomagajaca. Czy ktos takim czyms sie bawil, ewentualnie do kogo sie udac po porade?
Ostatnio zmieniony 2008-06-17, 12:56 przez wielebny, łącznie zmieniany 1 raz.
daro 16v

Post autor: daro 16v »

nigdzie sie nie udawaj bo juz i tak wiemy jakie bedziesz miec zabezpieczenie w swojej bawarce heh a serio to nie puszczaj tam jakis domoroslych mechaniorow bo z dieslem nie jest tak prosto zrobic odcicie paliwa poniewaz nie moze ono zchodzic ani sie cofac bo sie zapowietrzy,to nie benzyniak pamietaj o tym :wink:
wielebny

Post autor: wielebny »

Wiem o tym.
Dlatego tak wlasnie o to wypytuje. A moze by tak elektrozawor na przewodzie paliwowym???
daro 16v

Post autor: daro 16v »

wielebny pisze:Wiem o tym.
Dlatego tak wlasnie o to wypytuje. A moze by tak elektrozawor na przewodzie paliwowym???
nie byl bym o tym taki przekonany bo diesel musi caly czas trzymac paliwo zebys go rano normalnie odpalil ,elelktrozawor moze by i byl dobrym rozwiazaniem ale z czego go zastosujesz?wydaje mi sie ze lepiej poszukac jakis sprawdzonych rozwiazan na drodze elektrycznej np sterowanie pompy w dieslu(nastawnik jest elektryczny a nie mechaniczny) mozna by odseparowac po wylaczeniu zaplony .Ale powiem Ci szczerze udaj sie do specjalisty zebys sobie burdelu nie narobil bo na tym forum raczej nie ma ludzi ktorzy by Ci pomogli w tej kwestii..
pisarek

Post autor: pisarek »

I rozwiazales ta sprawe bo mam ten sam problem?
wielebny

Post autor: wielebny »

pisarek pisze:I rozwiazales ta sprawe bo mam ten sam problem?
Niestety nie miałem czasu. W praktyce wychodzi trochę nieciekawie bo jak odpiąłem zasilanie z głównej pompy pod kanapą to silnik i tak pracował i to dość długo. Z tego co zauważyłem to jak masz pecha to możesz mieć nawet 3 pompy paliwa w swojej 320d:
- główna - na ssaniu
- wspomagająca
- powrotna - na tłoczeniu.
I trzeba by odciąć zasilanie na wszystkich 3.
ODPOWIEDZ