Już nie chodzi o samo zawieszenie czyli wachacze amorki czy spreżyny chodziaż tez sa inne mocniejsze niz w seri ale mka ma też całkiem inne pochylenie kielichów, M3 prowadzi sie inaczej niz serie i musze przyznac równiez ze zawieszenie jest piekne o ile jest sprawne Ale jeszcze można ulepszyc!! ale to juz dla profi do typowego driftu itd
dokladnie mocowanie amorka do nadwozie jest przesuniete zeby zwiekszyc kat wyprzedzenie sworznia zwrotnicy .Blacharka jest taka sama tylko ma przesuniete otwory mocujace i zaowazylem ze mocowanie stabilizatora z przodu jest takie jak w starszych wersjach czyli do McPhersona a nie do wahacza.Z tylu grubsze wahacze i inne mocowanie dyfra (tylnej jego czesci)
[ Dodano: Nie Cze 08, 2008 7:16 pm ]
zamieszczam dwie foty przedniego mocowania amorka :
e36 325i
Pietrek ///M3evo pisze:mojej narzeczonej Mka zostaje nie sprzedał bym jej W kombiku jest chip który zwiększa moc do ok 218 koni mechanicznych
czyli rozumie ze w serii byla to slabsza wersja 184Km bo nie sadze zebys sie ktos fatygowal z wersji 204 robic 218 kucy.A tak na marginesie masz jakis paipier potwierdzajacy te moc czy tylko na "gebe"byly wlasciciel powiedzial
Nie byłem jeszcze na hamowni ale porownywana była z Brutalem a jego 330d była hamowana i ma 229km i 490nm, a BMKI jada identycznie więc mysle ze ok 220ps bedzie
[ Dodano: Czw Cze 12, 2008 7:09 pm ]
[/quote]czyli rozumie ze w serii byla to slabsza wersja 184Km bo nie sadze zebys sie ktos fatygowal z wersji 204 robic 218 kucy. [/quote]
204km były pod koniec 2002 po liftingu poznał bys na pierwszy zut oka po moich lampach ze mam 184km seryjnie