[E36] Chip
podepne sie troszke pod temat...
dla mnie chipy po 100zł to bajka i zenada, jezeli by chip dawal +20-50KM ( mowa o tych za 100pln) to kazdy CC Tuning Sport ma po 100ps
Krzys, chetnie bym zobaczyl jak to masz ten chip, bo czesto cie widuje... wiec zagadam kiedy pod kosciolem w sobote jak bede cie widzial
a jezeli chcecie grzebac pod elektronika to znam goscia w Rybnik-popielów co w elektryce +KM grzebie zacnie ( nie wiem czy w BMW ale raczej tez) ale dziedzienie forda jest dosyc bystry, moja RS1800 stoji u niego teraz na tydzien na zmiane mapy na 2.0 zobacze jak shamuje sie to jak wyjdzie ale mysle ze wyjdzie na seri ok. 145-155KM
Wiec krzysiu jakby co to sie zgadamy moze jakias gonitwa i piwko, ola napewno nie powie nie
[ Dodano: Sro Lip 02, 2008 8:50 am ]
a i chcialem zaznaczyc ze facet w popielowie jest TANI !!! nie kasuje jak za zboze tylko powaznie jest dobry i tani !!
dla mnie chipy po 100zł to bajka i zenada, jezeli by chip dawal +20-50KM ( mowa o tych za 100pln) to kazdy CC Tuning Sport ma po 100ps
Krzys, chetnie bym zobaczyl jak to masz ten chip, bo czesto cie widuje... wiec zagadam kiedy pod kosciolem w sobote jak bede cie widzial
a jezeli chcecie grzebac pod elektronika to znam goscia w Rybnik-popielów co w elektryce +KM grzebie zacnie ( nie wiem czy w BMW ale raczej tez) ale dziedzienie forda jest dosyc bystry, moja RS1800 stoji u niego teraz na tydzien na zmiane mapy na 2.0 zobacze jak shamuje sie to jak wyjdzie ale mysle ze wyjdzie na seri ok. 145-155KM
Wiec krzysiu jakby co to sie zgadamy moze jakias gonitwa i piwko, ola napewno nie powie nie
[ Dodano: Sro Lip 02, 2008 8:50 am ]
a i chcialem zaznaczyc ze facet w popielowie jest TANI !!! nie kasuje jak za zboze tylko powaznie jest dobry i tani !!
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
pewnie że nie mam nic przeciwko, na piwko nie macie daleko tylko wiesz Robert, jak Krzyś czasem stanie na kresce na xxx to tylko dla zabawy, tego czipa też nie zakładał po to by non stop się ścigać albo coś w stylu, założył by przetestować, a że spalanie mu spadło to zostawił Zresztą na naszym zlocie będzie hamownia za 50 zł (myślę że to nie jest majątek) więc każdy może zobaczyć co i jakroberto88 pisze: Wiec krzysiu jakby co to sie zgadamy moze jakias gonitwa i piwko, ola napewno nie powie nie
jasne ze tak... ale jezeli chce to niech jedzie na popielów ja mysle ze co do elektryki do gaszu by pomyslal nad zmapowaniem kompa na 328 .... no ja mysle na hamowni te 180KM jej zostanie (mam nadzieje ) a ty ola jak laska przyjedzie to go trzepnij !!! ( kiedy pioterk z nowego saczy przykula ?)
no to kiedy moze dzis piwko ? maj, kociolek?
no to kiedy moze dzis piwko ? maj, kociolek?
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
dopiero bede na weekend w Olzie i raczej nie bede mial czasu na xxx bo idziemy na kilka imprez. Co do chipa to koles ktory go mial wczesniej nigdy nie przegral z seryjnym 325 ani 328. KOles mi to sprzedal bo nie potrzebowal bo robil swapa na 3,5 V8 a potem zrobil na s52b32 czyli silniczek z M3. Wiec mysle ze mi kitu nie wciskal. Jak narazie to adama zrobilem na 4 dlugosci jego auta. A kamil z RTK czyli K64 byl ze mna rowno na mecie a ma dyfer z 1,8 czyli ma duzo krotsze przelozenie i na przyspieszenie ma to kopa ogromnego. Wiec przy seryjnym dyfernecale mysle ze bym go drapnal. A juz nie mowie ze on ma jeszcze baranki pod maska i brak katalizatora.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
no to musze to powahac a jakie ma przelozenie 325 w seri ? jedno mnie tylko zastanawia ze osiagi c sie zwiekszyly bo wypowiedzi a spalanie ci spadlo hmmm dziwne... jestem ciekaw jaki moment wyjdzie... bo jezeli tak jak mowisz to KM bedziesz mial podobny do seri ale musial ci moment podskoczyc... czyli masz wyzej odciecie na poszczegolnych biegach... na 3 biegu przy ilu ci odcina ? a nie lepiej pomyslec nad dyfrem z 2.0 ? .... nie wiem bo nie znam sie na skrzyniach z BMW ale jezeli 2.5 na skrzyni z 1.8 to bedzie mial bardzo krotkie biegi ( szybsze) ale wedlug mnie bedzie zbieral ja z ulicy... tak jak mowie porownanie do mojego...
skrzynia z 1.3 bym mial bardzo krotkie biegu ale przy jezdzeniu na wysokich obrotach bym ja zbieral i nie wiem ale jak ma ori z 1.8 to nie wiem czy ona wytrzyma moze sie myle bo jak mowie nie wiem jakie tam jest przelozenie....
Krzys, poogladamy to kiedy
skrzynia z 1.3 bym mial bardzo krotkie biegu ale przy jezdzeniu na wysokich obrotach bym ja zbieral i nie wiem ale jak ma ori z 1.8 to nie wiem czy ona wytrzyma moze sie myle bo jak mowie nie wiem jakie tam jest przelozenie....
Krzys, poogladamy to kiedy
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0
- arass
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 170
- Rejestracja: 2008-06-15, 12:58
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Jak widać do silników 1.6 też można zakupićOferta do silników benzynowych:
W ofercie m.in. chipy do następujących sterowników:
0 261 204 173; 0 261 200 174; 0 261 203 276; 0 261 200 522; 0 261 203 660; 0 261 200 989; 0 261 203 084; 0 261 200 173; 0 261 200 157; 0 261 203 590; 0 261 200 175; 0 261 203 277; 0 261 203 278; 0 261 203 279; 0 261 203 281; 0 261 203 282; 0 261 203 283; 0 261 200 289; 0 261 200 386; 0 261 200 387; 0 261 203 447; 0 261 200 520; 0 261 200 280; 0 261 200 950; 0 261 200 990; 0 261 200 402; 0 261 200 163; 0 261 200 403; 0 261 200 172; 0 261 200 381; 0 261 200 152; 0 261 200 021; 0 261 200 172; 0 261 200 400; 0 261 200 402; 0 261 200 413; 0 261 200 164; 0 261 200 173; 0 261 200 153; 0 261 200 154; 0 261 200 986; 0 261 200 520; 0 261 200 405; 0 261 200 151; 0 261 200 404; 0 261 200 178; 0 261 203 484; 0 261 200 061; 0 261 200 060; 0 261 200 150; 0 261 200 179; 0 261 200 156; 0 261 200 998; 0 261 200 352; 0 205 000 015; 0 261 200 071; 0 261 200 073; 0 261 200 081; 0 261 200 090; 0 261 200 091; 0 261 200 055; 0 261 203 075; 0 261 203 506; 0 261 200 350; 0 261 200 412; 0 261 200 385; 0 261 203 069; 0 205 000 023
Czyli do (bez EWS):
E30: 316i, 318i, 318iS. 320i, 325i, 325iX, 325es, M3, M3 Evolution
E36: 316i (M40 i M43), 318i (M40 i M43), 318iS. 318Ti, 320i, 325i, M3 E36 (Bosch)
E24 (tylko Motronic)
E28 (tylko Motronic): 520i, 535i, M535i, M5 M88/3
E34: 518i (M40 i M43), 520i (M20 i M50), 525i (M20 i M50), 530i (M30 i M60), 535i, 540i, M5
E23 (tylko Motronic)
E32: 730i (M30 i M60), 735i, 740i, 750i
E31: 840i, 850i
Z1
Ceny:
E30 316i, 318i, 318iS, 320i - 150zł
E30 325i, 325iX - 160zł
E30 325es - 170zł
E30 M3, M3 Evolution - 350zł
E36 M40 316i, 318i - 150zł
E36 M43 316i, 318i - 160zł
E36 M42 318iS. 318Ti- 170zł
E36 M50 320i, 325i - 180zł
E36 M3 - 400zł
E28 520i - 150zł
E28 535i, M535i - 175zł
E28 M5 M88/3 - 250zł
E34 M40 518i - 150zł
E34 M43 518i - 160zł
E34 M20 520i - 150zł
E34 M20 525i - 160zł
E34 M50 520i, 525i - 180zł
E34 M30 530i, 535i - 175zł
E34 M60 530i - 250zł
E34 M60 540i - 300zł
E34 M5 - 400zł
E32 M30 730i, 735i - 175zł
E32 M60 730i - 250zł
E32 740i - 300zł
E32 750i - 320zł
E31 840i - 300zł
E31 850i - 320zł
Z1 - 190zł
E23/E24 - w zależności od sterownika
Przyrost mocy i spalanie:
W zależności od silnika, przykładowo w 318i M40B18 - 10KM, 325i M50B25 - 13KM, 540i M60B40 - 16KM. Jak widać, są to realne przyrosty, a nie pobożny koncert życzeń. Odcinka jest przesunięta o 200-300rpm, w zależności od wersji silnikowej. Co do spalania, to przy zachowaniu takiego samego stylu jazdy pozostanie bez zmian, a w trasie może spaść.
III. Montaż:
Chipa dobiera się nie tylko pod numer sterownika, ale również pod numer oryginalnego chipa, który znajduje się w środku sterownika Exclamation Musi być dobrane idealnie, bo inaczej będzie nieprawidłowo pracować silnik lub będzie pozornie prawidłowo pracować. Np. w E36 318i M40 był sterownik 0261200520, a w tym sterowniku występowało parę softów: 1267356493, 1267356571, 1267357005, 1267356585, 1267357066... Z innymi sterownikami jest podobnie. Czasami jest 5 softów, czasami 3. Różnie.
Więc jeśli ktoś byłby zainteresowany, to musi podać numer sterownika i numer oryginalnego chipa.
Tak wyglądają przykładowe numery benzynowych sterowników: http://img528.imageshack.us/img528/6728 ... 302te7.jpg
http://img515.imageshack.us/img515/4134 ... 080ro1.jpg
Oryginalny chip znajduje się w sterowniku pod takim plastikiem: http://img265.imageshack.us/img265/2954/09mf6.jpg
http://img301.imageshack.us/img301/1231/pic1zx8.jpg
Ten plastik trzeba zdjąć i ukaże się numer chipa: http://img507.imageshack.us/img507/3529/nrchipwc5.jpg
Tak wyglądają przykładowe numery sterowników diesla:
http://img206.imageshack.us/img206/7053/63693272uf5.jpg
http://img501.imageshack.us/img501/7440/80919146nj3.jpg
Trzeba spisać numery z dwóch chipów:
http://img501.imageshack.us/img501/564/81671628cq4.jpg
lub
http://img241.imageshack.us/img241/7266/chipsiw1.jpg
Przed demontażem sterownika należy odłączyć klemy.
IV. Koszt wysyłki:
Priorytetem po wpłacie na konto 5zł, za pobraniem 10zł.
i arass myslisz ze wzroscnie ci moc tak? o te 16KM ? nie wiem jak wy ale ja w takie cuda nie wierze shamuj wsadz chip i shamuj jak bedziesz miec chociaz 1KM wiecej za 150pln to uwierze, wedlug mnie bedziesz miec wiekszy moment a jezeli mysle to co mam na mysli to taki chip mozna zrobic samemu, bedziesz mial wyzej odciecie i nic wiecej... jezeli mysle dobrze to moge ci zrobic ze bedziesz miec odciecie wyzej i zacenie 50pln na to samo wyjdzie
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
/viewtopic.php?t=14823&start=0