[E36] Jaki tylny most

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
bociek

Post autor: bociek »

DAREX pisze:a co do latania bokami to nie wiem jak to 316i robi

da sie :D i nawet slisko nie musi byc :D

kurde chyba bedzie musial sie rozejzec za takim dyfrem :D bo i tak u mnie sie juz nadaje do wymiany :/
Awatar użytkownika
Przygoda
Maniak forumowy
Posty: 3297
Rejestracja: 2007-07-01, 21:58
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Przygoda »

bociek pisze: bo Vmax i tak mnie parwie nie interesuje bo wiecej niz 170 zwoim nei lecialem :D a tak wlasciwei to ile ma vmaxa 316 ???
nie wiem dokladnie, ale ja swoim 316i E36 z 1991r. z przebiegiem cos okolo 500 tys. km lecialem 195 km/h (oczywiscie na prostej, bez zadnych glupich tekstow ze z przepasci czy tez z jakiejs góry)
Obrazek

było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i :)
Darkshine

Post autor: Darkshine »

No to jest tak , silniki BMW są bardzo wytrzymałe ostatni próbowałem driftować (na mokrym) i powiem że idzie się poślizgać a nawet spalić w miejscu kapcia na moich oponkach 225/45 i feldze 17cali, nie jest to wymysł idzie, a jak jest z tym mostem im większy nr, np, 4,44 to krótsze biegi ale szybsze przyspieszenie czy na odwrót :kolebka:
DAREX

Post autor: DAREX »

im większa cyfra , tym krótsze biegi i tym lepsze przyspieszenia ,tym większe spalanie nawet przy normalnej jeździe...
Darkshine

Post autor: Darkshine »

No to już wszystko wiadomo
bociek

Post autor: bociek »

kurde trzeba bylo 325 kupic i wtedy by sie bokami latalo bez problemu :D
Darkshine

Post autor: Darkshine »

Jak bym wiedział , ale że myślałem żeby silnik był oszczędny to kupiłem 1.6 a teraz bym kupił 2.5 , 2.8 o wiele więcej nie palą ale że nie miałem znajomych co się znają na bmk-ach i spalaniu i nie znałem tego forum no to placek :571: Ale już powoli się przymierzam do kupna podzespołów na swapa ale do tego jeszcze troche :570:
bociek

Post autor: bociek »

jak chesz swapa to kup jakiegos rozbitka z neimiec taniej cie wyjdzie niz kupowanie wszytkiego po kolei :D ja tez tak mailem ze myslalem a 1.6 to peweni 8 l na 100 w meiscie sie zmieszcze :/ a tu dupa blada :(
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

a chetnie bym sie podjol takiego swapa :D oczywscie z toba ... jak to jest Plug&play? calosc komp, wiazka skrzynka silnik i tyle po zawodach ? nic nie trzeba ciac?? tez glupio pytam przeciez ta sama komora... jak nie mieszkasz daleko i masz kanal i troszke pojec to damy rade :P :lol:
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
DAREX

Post autor: DAREX »

Wg. mnie robić swapa z 316i na 328i to kicha, a gdzie hamulce, zawias??
Myślisz że tymi hamulczkami z 1.6 wyhamujesz rozpędzone 2.8?
I kto potem kupi takiego składaka, a jak kupi to na pewno nie za cenę rynkową 328i, lepiej sprzedaj to i kup coś mocniejszego.
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

DAREX, ja mam inna wizje na swapowanie... a jest taka:
wiem co poskladalem i wiem kazda srubka i zrobilem od podstaw tez moglem kupic gotowe RS1800 ale nie zrobilem silnik od nowa... i swapowanie ma swoje plusyyy wiem co mam !!
tylko ze gotowa RS1800 w dobrym stanie (nie ma stanu bdb) bym zakupil za ok. 6-8tys.. a ja wladowalem juz 12tys.. i jeszcze nie jest pomalowana...
MISIEK-BMW1, jezeli swapujesz to mam nadzije ze tak jak mowi DAREX, masz juz hamulce zawias i wszytsko potrzebne pod swap, pamietaj to nie tylko silnik wrzucic... bo ty bedziesz jezdzil tylko hamowac nie bedziesz :P nie wiem jak jest zbudowane BMW czy slabsze wersje nie maja czegos co maja mocniejsze np. stablizatory...
misiek zacznij od bezpieczenstwa a potem silnik :)
pozdro i jakby co to sluze pomoca :)
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Awatar użytkownika
kisol
Zaawansowany forumowicz
Posty: 666
Rejestracja: 2007-03-22, 23:59
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: kisol »

wg mnie to auto po swapie nigdy nie bedzie takie samo jak najmocniejsze wersje danych modeli i napewno to jest nieoplacalne np nie zrobisz z 316i M3 plusy takich modyfikacji to jedynie satysfakcja ze zrobiles to sam i wiesz co masz i nikt nie ma takiego samego :mrgreen:
bociek

Post autor: bociek »

no powoli sie OT robi :D ale tak jak darex napisal 316 malo sie nadaje na swapa za cene samych czesci kupisz 325 w miare dobrym stanie do tego sprzedasz swoja 316 i bedziesz mial kase na uleszenia. A poza tym juz kiedys ten temat byl walkowany na forum. tez myslalemzeby u sibie zrobic swapem a pozniej przejchalem sie do niemiec i kupic e36 coupe 2,5 bez vanosa mozna za doslownie grosze a reszta kasy przeznaczyc na glebe malowanie i wiekszom felge ewentualnie romoncik silnika :D
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

kisol pisze:plusy takich modyfikacji to jedynie satysfakcja ze zrobiles to sam i wiesz co masz i nikt nie ma takiego samego
kisol dokladnie, przez jakis okres czasu wkladasz duzo kasy i juz jestes taki wyczerpany, a jak to odpali i zacznie ganiac to naprawde sie morda cieszy ... :-) chociaz masa wydatkow przedemna i te najwazniejsze ale nie zaluje ani jednej zlotówki, bo kazda wydana zlotówka w auto to dobrze wydana zlotówka :P cytat od wlascieela (kolegi) bialej asry z TVN TURBO :-)
http://pl.youtube.com/watch?v=Cd6njDCidxg
a tak wogule nie wiem jak chcesz swapuj ale ja bym swapowal :D
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Darkshine

Post autor: Darkshine »

Ostatnio znalazłem kolesia króry za swap na 328 ( silnik - osprzęt, skrzynia , wydech bierze 5,5 tyś ale ja to będe chyba robić sam :mrgreen: bo lubie grzebać przy samochodach :bmw: a chętnych do pomocy nie brakuje :grin:
Zablokowany