[E36] Swap 316 na 328 , opinie , porady i wszystko co z tym

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Darkshine

[E36] Swap 316 na 328 , opinie , porady i wszystko co z tym

Post autor: Darkshine »

No to kontynuacja tematu ja planuje zeswapować swoja 316-stke jak pisałem znalazłem osobe która wykonuje takie swapy , za silnik z osprzętem, skrzynią i wydechem bierze 5,5tyś. ale mja wole zrobić to sam i mieć ta satysfakcje że to ja zrobiłem osobiście i nabyć troche doświadczenia a magików od BMW coraz wiecej, więc piszcie co myślicie na ten temat , możecie się wyżywać do woli w tym temacie na ten temat oczywiście :bmw:
Ostatnio zmieniony 2008-07-08, 19:56 przez Darkshine, łącznie zmieniany 1 raz.
DAREX

Post autor: DAREX »

MISIEK-BMW1 pisze:za silnik z osprzętem, skrzynią i wydechem bierze 5,5tyś.
Bardzo dużo bierze, znam osobę co zrobi to dużo taniej ;)
A gdzie zawias, hamulce?

Wg. mnie to nie ma sensu z resztą pisałem Ci dlaczego.
Darkshine

Post autor: Darkshine »

Zawias to tylko przedni jak już to bym sam kupił i zamontował bo już to sam rozbierałem amorki przednie , no chyba ze jeszcze cos do tego dochodzi , a z hamplami to na początek mogą być na krótki okres przecież i8 tak nie jeżdże po autostradach 200km/h :kolebka: tylko autko służy mi na codzień w ruchu miejskim, czasami gdzieś dalej się jedzie, a po mieście jak się rozpędze do tych powiedzmy 80km/h to i tak wychamuje przecież to tylko pare kilo więcej :roll:
DAREX

Post autor: DAREX »

MISIEK-BMW1 pisze:Zawias to tylko przedni jak już to bym sam kupił i zamontował bo już to sam rozbierałem amorki przednie , no chyba ze jeszcze cos do tego dochodzi , a z hamplami to na początek mogą być na krótki okres przecież i8 tak nie jeżdże po autostradach 200km/h :kolebka: tylko autko służy mi na codzień w ruchu miejskim, czasami gdzieś dalej się jedzie, a po mieście jak się rozpędze do tych powiedzmy 80km/h to i tak wychamuje przecież to tylko pare kilo więcej
No właśnie, więc albo robisz to tak jak ma być, albo druciarstwo.
Jak druciarstwo to lepiej od razu sprzedaj i kup 328i :bmw:
Darkshine

Post autor: Darkshine »

No właśnie , to był przykład ale ja chce to zrobić w odwrotnej kolejności najpierw hample , zawias a pare dni puzniej silnik itd. :razz: , co mi z tego że kupie jak nie będe miał tej satysfakcji że zrobiłem to sam :zdziwko:
DAREX

Post autor: DAREX »

MISIEK-BMW1 pisze:No właśnie , to był przykład ale ja chce to zrobić w odwrotnej kolejności najpierw hample , zawias a pare dni puzniej silnik itd. :razz: , co mi z tego że kupie jak nie będe miał tej satysfakcji że zrobiłem to sam :zdziwko:
I co Ci po tej satysfakcji?
To że przy sprzedaży Ci ktoś powie że padło ze zmienionym silnikiem
przemek

Post autor: przemek »

nie lepiej dołożyć ta kasę i kupić auto z innym silnikiem?
Darkshine

Post autor: Darkshine »

A kto ci powiedział że sprzedam , a nawet jakbym chciał to i tak się mi już nie opłaca bo już za dużo wsadziłem w to autko raczej zostanie do zabawy niż bym je miał sprzedać :bmw:
DAREX

Post autor: DAREX »

MISIEK-BMW1 pisze:A kto ci powiedział że sprzedam , a nawet jakbym chciał to i tak się mi już nie opłaca bo już za dużo wsadziłem w to autko raczej zostanie do zabawy niż bym je miał sprzedać :bmw:
No do końca życia to jest pewne że nie będziesz nim jeździł. Jak chcesz ja bym tego nie robił. Ale zrobisz jak uważasz :D
kocik

Post autor: kocik »

każdy robi co chce :mrgreen: :mrgreen: mnie też czeka swap z 1.8 is tylko umnie skrzynia zostaje dyfer zawias oraz chamulce :razz:
Darkshine

Post autor: Darkshine »

To masz mniej do wymiany a ja przynajmniej będe miał nowe tarcze bo używki na długo by i tak nie starczyły
Awatar użytkownika
robert88
Zaawansowany forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2008-02-24, 19:29
Lokalizacja: SRC

Post autor: robert88 »

A ja powiem tak Chłopie Rób swapa... sam se poskladasz i zapewne inne 2.8 bede miekkie :-) 5,5tys strasznie duzooooo, tak jak mowil sluze pomoca jezeli mieszkasz wmiare nie daleko :D
ALe bede siepowtarzal najpierw zainwestuj w BEZPIECZENSTWO a potem w PRZYJEMNOSC i bedzie ladny happy end :-)
swapuj swapuj.... mnie gadanie i gadanie ja w tydzien poskladalem i odpalilem z pomoca pare ludzi :P
jakby co to sluze :br:
Classic Boy & My Classic Car BMW E32 750i V12 91's & BMW E23 733 78's:
/viewtopic.php?t=14823&start=0
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

5.5 tysiaka za 2.8 ? niewiem czy duzo z tego co sie orientuje adam z pyskowic bierze podbną cene ale za 2.5 bez vanosa a tu mamy 2.8.....cena taka normalna!

a darex kasa nigdy sie nie zwróci za to co wsadziłeś w auto !

misiek jak chcesz zrobic sam swapa to najlepiej kup z zagranicy bitą i jakoś przywieś najbardziej sie opłaci i masz silnik,most,dyfer, tylny i przedni zawias i przekładasz!!

1 >wstępnie 2.8 obok monachium cena niezła i fajny strzał w tył dostał (w tym akurat tylniego zawiasu nie wykorzystasz, przód chyba dobry)
2> tu cena wyższa ale tez niezły wypas w środku http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bx3mjjm2bjyt

Coś takiego sie bajbardziej opłaca nie wydasz dużo więcej a nawet Ci sie to może spłacić bo dużo rzeczy sprzedaż !!
Pablo

Post autor: Pablo »

no tu Killme maSZ W SUMEI racje bo wyciagasz co potrzebujesz i masz napewno wszystko a druga sprawa cos odrobisz jeszcze na sprzedazy reszty czesci troche to potrwa ale moze sie oplacac
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

własnie masz wszystko....będzie Ci jakigos duperela brakować i będziesz szukał allegro i niewiadomo gdzie jeszcze !! przerabiałem to juz i będe przerabiał z moim autem ! i napewno jeszcze bede jakiegoś trupa kludził ale kiedy :/ :P
ODPOWIEDZ