[E36] 320i vs 323i + Stożkowy filtr + M-Pakiet :P
[E36] 320i vs 323i + Stożkowy filtr + M-Pakiet :P
Witam Moja pytanie dotyczy spalania silników w temacie. Jak to wygląda? Słyszałem że różnica jest bardzo mała. Jak sie to ma jeszcze do 2.5(325)?
PS Co dokładnie obejmuje M-Pakiet? Listwy, lusterka, zderzak przód, zderzak tył i coś jeszcze?
PS Co dokładnie obejmuje M-Pakiet? Listwy, lusterka, zderzak przód, zderzak tył i coś jeszcze?
Ostatnio zmieniony 2008-07-25, 07:10 przez Small3r, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2008-06-24, 06:57
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Może lepiej zadać pytanie inaczej: Co dokładnie odbiera nam stożek jak jest źle zamontowany??
Odbiera cenne niutonometry, syfi nam układ dolotowy bo przepuszcza więcej brudu.
Jak jest dobrze zamontowany tzn odgrodzony i doprowadzony dolot zimnego powietrza to wtedy może coś daje może 1 albo ze 2 konie. Jeśli montaż stożka nie jest poparty dalszymi modami to po co go montować.
Odbiera cenne niutonometry, syfi nam układ dolotowy bo przepuszcza więcej brudu.
Jak jest dobrze zamontowany tzn odgrodzony i doprowadzony dolot zimnego powietrza to wtedy może coś daje może 1 albo ze 2 konie. Jeśli montaż stożka nie jest poparty dalszymi modami to po co go montować.
M pakiet zawiera jeszcze progi i zawieszenie m technik nawet. Zalezy kto jak to interpretuje. miedzy 2,5(czyli 323i oraz 325i) a 2,8 jest roznica 1KM oraz 21KM i o ile sie nie myle 40Nm przy zdecydowanie nizszym zakresie obrotow. Silnik jest na Vanosie ktorego nie bylo przed 06.1992 oraz jest na aluminiowy bloku. Co do stozka to Tomi juz napisal konkretnie.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2008-06-24, 06:57
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Mam 2,5 i nie powiedziałbym żeby to auto miało piekielny "dół" ale za to mile rekompensuje kosmiczną "górą". Ponoć 328 ciągnie w pełnym zakresie obrotów i ma lepszy dół bo rozchodzi się o te Niutki. Miałem kiedyś calibrę 8v 116 koni. I powiem że tamten silniczek choć najmniejszy w calibrze to ciągnął z samego dołu ale tam był przód napęd i lżejsza była. Nie ma co porównywać w ogóle. Niech się wypowiedzą posiadacze 328 jak jest z tym dołem?? Ja jestem zadowolony z 325 ale jak bym miał do wyboru 325 i 328 w tym samym stanie to biorę 328.
Co do stożka to nawet znam pewnie zakład w mojej okolicy który montował stożki i gwarantował przyrost ok 5 koni. Ma swoją hamownię. No i co?? Okazało się ze montował jakieś badziewie z allegro, doopoo hamownia właściciela czuła że niby jest lepiej bo bardziej warczało a wielki tuner malował swoje wykresy w PINCIE. Aż się mu naiwniacy skończyli bo mądrzejsi wiedzieli co jest grane.
Co do stożka to nawet znam pewnie zakład w mojej okolicy który montował stożki i gwarantował przyrost ok 5 koni. Ma swoją hamownię. No i co?? Okazało się ze montował jakieś badziewie z allegro, doopoo hamownia właściciela czuła że niby jest lepiej bo bardziej warczało a wielki tuner malował swoje wykresy w PINCIE. Aż się mu naiwniacy skończyli bo mądrzejsi wiedzieli co jest grane.
-
- Maniak forumowy
- Posty: 900
- Rejestracja: 2007-08-18, 15:50
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Co do tego to Ficek bedzie cos wiedziałTomi325 pisze:Mam 2,5 i nie powiedziałbym żeby to auto miało piekielny "dół" ale za to mile rekompensuje kosmiczną "górą". Ponoć 328 ciągnie w pełnym zakresie obrotów i ma lepszy dół bo rozchodzi się o te Niutki. Miałem kiedyś calibrę 8v 116 koni. I powiem że tamten silniczek choć najmniejszy w calibrze to ciągnął z samego dołu ale tam był przód napęd i lżejsza była. Nie ma co porównywać w ogóle. Niech się wypowiedzą posiadacze 328 jak jest z tym dołem?? Ja jestem zadowolony z 325 ale jak bym miał do wyboru 325 i 328 w tym samym stanie to biorę 328.
Co do stożka to nawet znam pewnie zakład w mojej okolicy który montował stożki i gwarantował przyrost ok 5 koni. Ma swoją hamownię. No i co?? Okazało się ze montował jakieś badziewie z allegro, doopoo hamownia właściciela czuła że niby jest lepiej bo bardziej warczało a wielki tuner malował swoje wykresy w PINCIE. Aż się mu naiwniacy skończyli bo mądrzejsi wiedzieli co jest grane.
W rękach maszyny jesteśmy tylko zabawką !