[E36] Swap z 318is na 325 e36

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
kocik

[E36] Swap z 318is na 325 e36

Post autor: kocik »

Witam zakładam temat na temat swapa z 318is e36 na 325 Mam cały silnik wraz ze skrzynią. Bede pisał tu problemy jakie napisałem i mysle że pomożecie:)

1- Do przepustnicy z bmw e36 325 dochodza dwie linki z gazu jedna jest od pedała to mam ale niewiem do czego jest ta druga mam ją w komplecie i jest do tego jakaś pompka z boscha i wtyczka co to jest??ObrazekObrazek
Tomi325
Zaawansowany forumowicz
Posty: 117
Rejestracja: 2008-06-24, 06:57
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Tomi325 »

Zapewne tempomat...
kocik

Post autor: kocik »

czyli do czego to służy drugie pytanko to w mojej IS byla jedna wtyczka okrągła z wiązki od silnika koło bezpieczników z z 325 mam dwie do czego jest ta druga
rapanu

Post autor: rapanu »

witam widze ze wziołes sie za przekladke silnika chm ja sam zmienialem mialem raczej łatwij od ciebie bo zmieniałem z 1.8 na 1.8is ale ku mojemu zdziwieniu najmniejsze pierdoły sprawiały najwiecej problemu mam nadzieje ze bedziesz mial łatwiej.pozdrawiam i miłej pracy życze.
kocik

Post autor: kocik »

a co z elektryka miałeś tylko poprostu wpiołeś sie w orginalna kosteke koło bezpieczników i ok czy nie
rapanu

Post autor: rapanu »

no nie do konca oprucz elektryki silnika musiałem dokupic cewki wysokiego bo wczesniej mialem palec rozdzielacza i po starym silniku zostały mi dwa kabele które do dzis niewiemy do czego służyły tak pozatym z elektryką niebyło większego problemu niewiem jednak czy w twoim wypadku niebedzie troche gorzej musiał bys wziąsc schemat instalacji tych dwóch silnikó i porównac, główna kostka powiina ci pasowac normalnie pod skrzynke bezpieczników tak samo bedziesz chyba mial trzy kostki na przekazniki albo masz je odrazu wpięte w instalke z tego 325.obstawiam ze masz instalke z tego silnika?
kocik

Post autor: kocik »

No i kapa podłonczyłem prubuje palić i nic krei kreic ...... pompka wogule nie daje paliwa i niema iskry :566: :566:
rapanu

Post autor: rapanu »

pompke mozesz sprawdzic samemu musisz zrobic zwarcie na gniezdzie przekaznika pompy paliwa chodzi oczywiscie o styki robocze to sa te wielkie przekazniki w puszce bezpiecznikow jeden jest od zasilania pompy jeden od grzania sondy lambda jesli wogule go masz i jeden chyba od zasilania kompa,jesli niebedziesz umial go zlokalizowac to poszukam ktory to dokladnie jest i ktore styki musisz zewrzec.bynajmniej dowiesz sie czy z pompa jest wszystko oki ale domyslam sie ze do konca chodzila ze starym silnikiem?a kompa masz orginalnego pod ten silniczek czy kupowales w innym zrudle?
kocik

Post autor: kocik »

orgina z tego silnika
Awatar użytkownika
franz3xxi
Maniak forumowy
Posty: 2175
Rejestracja: 2007-02-18, 16:20
Lokalizacja: Pszów

Post autor: franz3xxi »

i takie są właśnie problemy ze swapami... bez przekładki elektryki :P
Obrazek
kocik

Post autor: kocik »

hmmm wiesz miało działać bez problemu każdy gadal ze wystarczy elektryka silnika a to jak narazie to kapa :roll: :roll:
rapanu

Post autor: rapanu »

niemartw sie to norma ja mialem luz z elektryka a mialem problem z wydechem tylko z kablami wysokiego napiecia mialem jazde bo byly stare i byl problem ze swiecami taraz kupilem nowe i chodzi jak sie patrzy.
ODPOWIEDZ