1) Na wszystkich oponach jest straszne zużycie bieżnika od wewnątrz auta.
2) Jak ruszam z jedynki to czasem jak za mało gazu dam to pod maską słychać jak by coś targało silnik.
3)Rano pierwszy i drugi bieg wrzucić to jest sukces, ciężko wchodzą a jak wejdzie bieg to pod gałką słychać zgrzyt.
Proszę was o jakieś rady.
Ostatnio zmieniony 2009-01-19, 23:38 przez Jakub, łącznie zmieniany 1 raz.
Opony zdarte mogą być przez zpaszczoną zbieżność, 2. może pasek/ łańcuch rozrządu jest poluzowany, albo sprzęgło padnięte ?? 3. hmm niewiem ale może stary olej, jakieś śmieci, albo skrzynia sie kończy ... hm dużo wariantów może być ...
no mysle ze na stac ji diagonstycznej ... zdiagnozuja to .. zbieznosc Ci ustawia na owej stacji a reszta u znajomego jakiegos mechanika jesli takiego posiadasz
było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i
1) zbieżnosc lub kont pochylenia/nachylenia
2) moze i poduszki
3) raczej jak sie nagrzeje to dobrze wejdzie ?? jak tak to skrzynia do wymiany/naprawy mozesz sprubowac z olejem ale tak jak u Ficka w starej beemce pomogło na troche.
Daniel pisze:1) zbieżnosc lub kont pochylenia/nachylenia
2) moze i poduszki
3) raczej jak sie nagrzeje to dobrze wejdzie ?? jak tak to skrzynia do wymiany/naprawy mozesz sprubowac z olejem ale tak jak u Ficka w starej beemce pomogło na troche.
Olej w skrzyni wymieniony i teraz biegi wchodzą jak w nowej skrzyni
co do pytania 2) szarpanie silnikiem, przerabialem ten temat wiele razy 90% poduszki, lepiej wymienic obie.. w sumie nie wiem ile jest u cibeie, ale u mnie w e46 320d są dwie w dodatku olejowe, kiedy pękną to wibracje jak w ursusie