kolejna poważniejsza inwestycja myślę że kubię tylko spręzyny na przód, z tyłu tragedii nie ma. przód w dół i myślę że będzie ładny klin czas i pieniądze pokażą
Nie rób tego z przodu sprężyna progresywna a z tyłu seria na pewno nie poprawi właściwości jezdnych a wręcz przeciwnie lepiej kup jakiś używany komplet albo sprężynki progresywne z dolnej półki jak kiepsko z kasą stoisz.
zgadzam sie z davem
to juz lepiej ustukaj ta kase i kup odpowiedni nowy zestaw ... mysle ze to co Ci podeslalem nie jest az takie drogie ... ale wiadomo ze cos kasy szarpnie ... ja tez na wymiane amorkow musialem troche poczekac az odloze kase, i przez ponad 2 miesiace jezdzilem ze swiadomoscia ze z przodu amorki maja sprawnosc 20%
było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i
no teraz jak patrze to jaknajszybciej z nia w dol
i jak juz wspomniano pomalowac co trzeba w kolor, a zderzak do wymiany bo po obnizeniu sam odpadnie wczesniej czy pozniej ... przypuszczam ze wczesniej
było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i
na 17" felgach, z tym zawieszeniem co jest dokładka jest na 19 cm nad ziemią a na 15" 15cm nad ziemią . Już wcześniej tak myślałem że po wymianie zawiechy będzie trzeba powiedzieć dokładce dowidzenia bo nie mam zamiaru jej co chwile malować.
Co do natkola to na tym zawieszeniu napewno mam się czego obawiać na nierównościach ale po wymianie na sztywniejsze chyba nie będzie tak źle
Najwyższa pora coś tu ruszyć bo pająki już chodzą
Wiosna się zbliża więc pora myśleć o felunku.
Przyjrzyjcie się bo ostatni raz widzicie te felgi w tym stanie
A oto nowe oblicze BBS RONDELL 81 17"
Jeszcze muszę trochę nad tą felgą popracować