[E34] M5 by Venom
- Venom
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 174
- Rejestracja: 2008-09-05, 10:04
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Update 14.02.2009
Minelo juz troszke czasu w ktorym nic nie pisalem. Wynika to z tego ze praktycznie nic (poza kupieniem kilku czesci) z autkiem sie nie dzialo. Brakowalo mi czasu aby cokolwiek przy autku porobic...
Jeszcze w listopadzie zrobilem kilka fotek - zanim niunia zapadla w zimowy sen.
[101][102][103][104][105]
[106][107]
Pozniej jeszcze przed odstawieniem niuni na zimowy wypoczynek udalo mi sie pozbyc ja sprzegla. Spalilem je. Z uwagi na dalsze plany, postanowilem nie kupowac nowego sprzegla i wyslalem zestaw do regeneracji (Pan Radzikowski www.sprzegla.com). Tarcza sprzeglowa dostala nowe okladziny, kolo zamachowe zostalo lekko splanowane (aby wyrownac powierzchnie), a docisk zostal kompletnie przebudowany, poniewaz ten moj na nic sie juz nie nadawal (pokrzywiona i przegrzana tarcza dociskowa). Pan Radzikowski zaadaptowal tarcze dociskowa z innego auta, pomierzyl sily oraz geometrie i odeslal mi cale sprzegielko. Po zalozeniu do niuni niestety nie funkcjonowalo ono jak nalezy. Pozniej nie mialem juz za wiele czasu aby z tym wszystkim powalczyc i takim oto sposobem, niunia do dzis stoi nie sprawna. W miedzy czasie profilaktycznie wymienilem tylko pompe sprzegla i wysprzeglik na nowe. Aktualny stan rzeczy jest taki ze sprzeglo ponownie zostalo zdemontowane i wyslanie do Warszawy. Oczekuje na jego kolejna przebudowe. Autko stoi...
Wykorzystujac zimowy czas, postanowilem zalozyc kupione wczesniej sportowe stabilizatory i zestaw Powerflexa.
Ponizej kilka fotek z tej operacji:
[108][109]
Zdjecia pogladowe na stare tuleje wahaczy przednich.
[110][111][112][113]
Porownanie seryjnych tulei i zamiennikow PF.
[114][115]
Montaz na wahaczach i na aucie.
[116][117][118][119][120]
[121]
Tylnych tulei jeszcze nie wymienilem z uwagi na dalsze plany. Troche z tym roboty a nie mam zamiaru rozbierac czegos po 5 razy :).
No i czas na regulowane stabilizatory firmy Racing Dynamics.
[122]
Stary stabilizator tylny.
[123]
Porownianie tylnych stabilizatorów. Srednica ta sama ale nieco inaczej powiginany + 2 stopniowa regulacja.
[124][125][126][127]
Regulowane laczniki tylnych stabilizatorow i prawdziwy zestaw do prac warsztatowych ) :P
[128][129]
Zarowno przednie jak i tylne mocowania stabilizatorow zostaly nieco odnowione. Konieczne bylo wyczyszczenie ich do golej blachy i zabezpiecznie przed korozja
[130][131][132][133][134]
[135]
Poliuretanowe mocowanie oraz tylny stabilizator juz zamontowany w niuni
[136][137][138][139][140]
[141][142][143][144]
Stary przedni stabilizator
[145]
Porownanie przednich stabilizatorow. Srednica zwiekszona o 2 mm. Nieco inny ksztalt + 3 stopniowa regulacja
[146][147][148]
Poliuretanowe mocowania tylnego stabilizatora i nowy seryjny lacznik.
[149][150][151]
I przedni stabilizator juz zamontowany. Poki co zalozylem go na srednim nastawieniu - jak auto zacznie jezdzic i zaloze reszte gratow to moze pobawie sie bardziej w jakies strojenie.
[152][153][154][155][156]
[157][158][159]
A tutaj widac jak blisko silnika znajazl sie nowy stabilizator. Zaznaczam tylko ze nie mam zalozonej skrzyni wiec silnik wisi nieco nizej. Po zalozeniu skrzyni wszystko powinno sie dzwignac i mysle ze bedzie wiecej luzu
[160][161]
To byloby na tyle. Wplywu wymienionych elementow na prowadzenie sie samochodu jeszcze nie poznalem poniewaz jak pisalem wczesniej, niunia jest bez sprzegla. Poza tym w ostatnich dniach u mnie tyle sniegu ze ciezko poruszac sie moim przednionapedowym codziennym autem a co dopiero Mka Na pewno jak sprawdze odczucia to opisze tutaj moje wrazenia...
Pozdrawiam Was
Minelo juz troszke czasu w ktorym nic nie pisalem. Wynika to z tego ze praktycznie nic (poza kupieniem kilku czesci) z autkiem sie nie dzialo. Brakowalo mi czasu aby cokolwiek przy autku porobic...
Jeszcze w listopadzie zrobilem kilka fotek - zanim niunia zapadla w zimowy sen.
[101][102][103][104][105]
[106][107]
Pozniej jeszcze przed odstawieniem niuni na zimowy wypoczynek udalo mi sie pozbyc ja sprzegla. Spalilem je. Z uwagi na dalsze plany, postanowilem nie kupowac nowego sprzegla i wyslalem zestaw do regeneracji (Pan Radzikowski www.sprzegla.com). Tarcza sprzeglowa dostala nowe okladziny, kolo zamachowe zostalo lekko splanowane (aby wyrownac powierzchnie), a docisk zostal kompletnie przebudowany, poniewaz ten moj na nic sie juz nie nadawal (pokrzywiona i przegrzana tarcza dociskowa). Pan Radzikowski zaadaptowal tarcze dociskowa z innego auta, pomierzyl sily oraz geometrie i odeslal mi cale sprzegielko. Po zalozeniu do niuni niestety nie funkcjonowalo ono jak nalezy. Pozniej nie mialem juz za wiele czasu aby z tym wszystkim powalczyc i takim oto sposobem, niunia do dzis stoi nie sprawna. W miedzy czasie profilaktycznie wymienilem tylko pompe sprzegla i wysprzeglik na nowe. Aktualny stan rzeczy jest taki ze sprzeglo ponownie zostalo zdemontowane i wyslanie do Warszawy. Oczekuje na jego kolejna przebudowe. Autko stoi...
Wykorzystujac zimowy czas, postanowilem zalozyc kupione wczesniej sportowe stabilizatory i zestaw Powerflexa.
Ponizej kilka fotek z tej operacji:
[108][109]
Zdjecia pogladowe na stare tuleje wahaczy przednich.
[110][111][112][113]
Porownanie seryjnych tulei i zamiennikow PF.
[114][115]
Montaz na wahaczach i na aucie.
[116][117][118][119][120]
[121]
Tylnych tulei jeszcze nie wymienilem z uwagi na dalsze plany. Troche z tym roboty a nie mam zamiaru rozbierac czegos po 5 razy :).
No i czas na regulowane stabilizatory firmy Racing Dynamics.
[122]
Stary stabilizator tylny.
[123]
Porownianie tylnych stabilizatorów. Srednica ta sama ale nieco inaczej powiginany + 2 stopniowa regulacja.
[124][125][126][127]
Regulowane laczniki tylnych stabilizatorow i prawdziwy zestaw do prac warsztatowych ) :P
[128][129]
Zarowno przednie jak i tylne mocowania stabilizatorow zostaly nieco odnowione. Konieczne bylo wyczyszczenie ich do golej blachy i zabezpiecznie przed korozja
[130][131][132][133][134]
[135]
Poliuretanowe mocowanie oraz tylny stabilizator juz zamontowany w niuni
[136][137][138][139][140]
[141][142][143][144]
Stary przedni stabilizator
[145]
Porownanie przednich stabilizatorow. Srednica zwiekszona o 2 mm. Nieco inny ksztalt + 3 stopniowa regulacja
[146][147][148]
Poliuretanowe mocowania tylnego stabilizatora i nowy seryjny lacznik.
[149][150][151]
I przedni stabilizator juz zamontowany. Poki co zalozylem go na srednim nastawieniu - jak auto zacznie jezdzic i zaloze reszte gratow to moze pobawie sie bardziej w jakies strojenie.
[152][153][154][155][156]
[157][158][159]
A tutaj widac jak blisko silnika znajazl sie nowy stabilizator. Zaznaczam tylko ze nie mam zalozonej skrzyni wiec silnik wisi nieco nizej. Po zalozeniu skrzyni wszystko powinno sie dzwignac i mysle ze bedzie wiecej luzu
[160][161]
To byloby na tyle. Wplywu wymienionych elementow na prowadzenie sie samochodu jeszcze nie poznalem poniewaz jak pisalem wczesniej, niunia jest bez sprzegla. Poza tym w ostatnich dniach u mnie tyle sniegu ze ciezko poruszac sie moim przednionapedowym codziennym autem a co dopiero Mka Na pewno jak sprawdze odczucia to opisze tutaj moje wrazenia...
Pozdrawiam Was
Ostatnio zmieniony 2009-08-24, 20:19 przez Venom, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
hmm naprawde ladny egzemp. zadbany. ... ile ma seria do 100 ? 6 sek? a ile na 400 . fele srebne , zlote sa nie ladne z vt piekna bestia
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
- Venom
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 174
- Rejestracja: 2008-09-05, 10:04
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Dzieki, poki co do zadbanego mu jeszcze brakuje ale staram siek64 pisze:hmm naprawde ladny egzemp. zadbany.
Dane z ksiazeczki dolaczonej do mojej niunik64 pisze:... ile ma seria do 100 ? 6 sek? a ile na 400 .
0-50km/h = 2,4s
0-80km/h= 4,4s
0-100km/h = 5,9s
0-120km/h = 8,1s
80-120km/h = 6,9s (na 4 biegu)
0-1000m = 25,2s
czasu na 400m nie znam. Jedynie co moge Ci powiedziec to czas Mki z silnikiem S38B36 = 14,5s... (zrodlo http://www.youtube.com/watch?v=TVpX7siOaxU ). Czyli moja bedzie miala moze jakies niskie 14s.
)k64 pisze:fele srebne , zlote sa nie ladne z vt piekna bestia
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
ciekawe ile dlugosci bys mnie pyknal na 400 bo pozniej to napewno poleciszVenom pisze:Dzieki, poki co do zadbanego mu jeszcze brakuje ale staram siek64 pisze:hmm naprawde ladny egzemp. zadbany.
Dane z ksiazeczki dolaczonej do mojej niunik64 pisze:... ile ma seria do 100 ? 6 sek? a ile na 400 .
0-50km/h = 2,4s
0-80km/h= 4,4s
0-100km/h = 5,9s
0-120km/h = 8,1s
80-120km/h = 6,9s (na 4 biegu)
0-1000m = 25,2s
czasu na 400m nie znam. Jedynie co moge Ci powiedziec to czas Mki z silnikiem S38B36 = 14,5s... (zrodlo http://www.youtube.com/watch?v=TVpX7siOaxU ). Czyli moja bedzie miala moze jakies niskie 14s.
)k64 pisze:fele srebne , zlote sa nie ladne z vt piekna bestia
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
- Venom
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 174
- Rejestracja: 2008-09-05, 10:04
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Na tyle jest najnizszy profil z dostepnych a przod mozna w sumie zwiekszyc. Dobor profilu byl kierowany jak najmniejsza roznica w stosunku do seryjnego ogumienia. Moze jak bede kupowal nowe gumy to cos zmienieKrzys pisze:bryczka zajedwabista Tylko nie podoba mi sie ta rozniac profilu na oponach. Z przodu jest za nisko wzgledem tylu albo z tylu jest za wysoko wzgledem przodu Wiem ze to ma jechac a nie wygladac ale tylko moje zdanie