chip 18KM i 24NM
co do hamowni to ja tez bardzo chetnie przetestuje swoja fure i mam teraz juz do dyspozycji 3 chipy ktore bym mogl sprawdzic ;
-fabryczny ,
-niby 18km 24nm
-niby 18km 35nm,
tego ostatniego zalozylem wczoraj i pojechalem przetestowac to normalnie diabel wcielony i to na gazie , niewiem jak bedzie ze spalaniem ale moze wzrosnac.
a co do kolegi reserwed to cos ostatnio mam z nim slaby kontakt pisalem w zeszlym tygodniu juz kilka razy i sie nie oddzywa .
a jeszcze odnosnie tego co Krzyc pisal o zmianie biegow;
w moim modelu obr. mocy max sa przy 5900rpm , a momentu przy 4700rpm wiec to ze odcinka jest przesunieta wcale nie powoduje lepszego momentu tylko ma za zadanie wyciagnac wieksza predkosc na kazdym biegu natomiast przyrost momentu obr rzedu 10-12% to naprawde czuc w lepszym wgniataniu w fotel .
-fabryczny ,
-niby 18km 24nm
-niby 18km 35nm,
tego ostatniego zalozylem wczoraj i pojechalem przetestowac to normalnie diabel wcielony i to na gazie , niewiem jak bedzie ze spalaniem ale moze wzrosnac.
a co do kolegi reserwed to cos ostatnio mam z nim slaby kontakt pisalem w zeszlym tygodniu juz kilka razy i sie nie oddzywa .
a jeszcze odnosnie tego co Krzyc pisal o zmianie biegow;
w moim modelu obr. mocy max sa przy 5900rpm , a momentu przy 4700rpm wiec to ze odcinka jest przesunieta wcale nie powoduje lepszego momentu tylko ma za zadanie wyciagnac wieksza predkosc na kazdym biegu natomiast przyrost momentu obr rzedu 10-12% to naprawde czuc w lepszym wgniataniu w fotel .
oczywiscie ze odcinka nie zminia momentu. Chodzi mi o to ze jak zawsze np na 1 biegu odcinalo przy 6500rpm to przy wrzuceniu na 2 miales np 4500rpm wiec auto gorzej sie zbiera bo max moment obtrotowy jest przy niecalym 6000rpm czy iles tam. A jesli auto ma juz 7000rpm to przy zmianie na 2 auto sie kreci na zalozmy 5000rpm wiec jest blizej max momentu i lepiej sie zbiera. Wiec moze nie byc zadnego przyrostu mocy.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
oczywiscie ze dobrze kombinujesz Krzysiek , tyle ze nie ma to nic wspulnego z dolnym zakresem obrotow , i oprucz tego ze moze nie jestem tego w stanie ocenic obiektywnie jako wlasciciel mojego samochodu , to wierz mi ze naprawde uczucie wgniatania w fotel w nizszym zakresie obrotow jest wieksze niz wczesniej.
Ale wszystkie watpliwosci rozwieja badania.
Ale wszystkie watpliwosci rozwieja badania.
Ostatnio zmieniony 2007-05-14, 10:58 przez mcgiver, łącznie zmieniany 1 raz.
hehe wiem ze sa przeciwnicy gazu i ty pewnie tez do nich nalezysz , a co do seryjnych parametrow silnika to firma bmw raczej dokumentowala je zanizone , wiec sadze ze jesli ubylo konikow po 16 latach to w sladowej ilosci.
Kiedys spotkalem sie na bmw sport z wypowiedzia jednego kolesia ktory twierdzil ze ma w swojej becie gaz z blosem i roznica miedzy gazem a benzyna byla tylko jeden kon , coprawda nie zalaczyl wynikow ale dalo mi to do myslenia .
Kiedys spotkalem sie na bmw sport z wypowiedzia jednego kolesia ktory twierdzil ze ma w swojej becie gaz z blosem i roznica miedzy gazem a benzyna byla tylko jeden kon , coprawda nie zalaczyl wynikow ale dalo mi to do myslenia .
sam jestem tak podjarany diabelskimi wyczynami mojej bety ze jechalbym tam juz dzis , ale wlasnie zakupili nowy osprzet do hamowni i przerabiaja ja z inercyjnej na obciazeniowa co jeszcze moze potrwac kilka dni , musza ja dobrze skalibrowac .Krzys pisze:czekam niecierpliwie :!:
Z rozmowy z gosciem ,wynika ze robia dwa niezalezne badania aby potwierdzic wynik ,bo wiadomo ze wiarygodnosc badania jest najwazniejsza.
obiecal ze w cenie 150zl mi zrobia osobno na benzyne i na gaz, bo niestety niemoge sie juz doczekac imprezy w jastrzebiu .