Witam , w utku ktore kupilem zakladalem ze byl alek epsoty lecz to chyba glowica , po pierwsze chyba w ogole nie byla przykrecowana pokrywa pod ktora znajduje sie walek bo : sa 3 szpilki na ktore sie nakrece nakretki i 5 srubek ktore polowie maj wytartygwint i lekko sie trzymaja , i do tego niektore sriubki to 11 a niektore 10 ;/ czy to normlane , po sciagnieciu pokrywy fakt faktem walek ytarty ma 2-3 lezki 2 mocno, j jedna peknieta, a problem drugi ze jak odkrecam korek wleu oleju to kopci sie szaro nieieskim dymem ,
do do pierwszego problemu to glowca do wymiany ?
co do drugiego tez ?;)
najlepiej wymienic cala czy macie inne pomysły ?
[E36] Problem nr1 głowica
co do mechanicznej kwestii w tym momencie ci nie pomoge bo nieznam sie az tyle na tym ale w tym momencie jak policzysz glowica wałek itd to nie lepiej kupic drugi cały dobry motor bez osprzetu?? z tego co pamietam to franz mial do sprzedania 1.8 za dosyc małe pieniadze a z 1.6 do 1.8 wszystko pasuje