[E36] 325Ci 03 us import
[E36] 325Ci 03 us import
MODEL: 02/03 e46 325Ci United State Domestic Market
SILNIK: M54B25
Modyfikacje:
Plany:
- wydech ???
ZAWIESZENIE: M pakiet
Plany:
- gwint
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
Plany:
zaciski i tarcze 330
BODY: oem
Modyfikacje:
Plany:
-progi M
-zderzaki M
KOLA:Jakies 17ki
Plany:
- 18x8,5 i 10
CAR AUDIO: Harman Kardon + bisnesCD
Plany:
-sterowanie HK z deski
INSIDE:
-skora
-sportsitce (full el. + grzanie )
-emeryckie wnetrze (drewno)
Plany:
- kiera M (alcantara + mieszek)
- czarna podsufitka
- zamiast drewna carbon (in progress )
zdj.e36 przed/po
e46 przed
SILNIK: M54B25
Modyfikacje:
Plany:
- wydech ???
ZAWIESZENIE: M pakiet
Plany:
- gwint
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
Plany:
zaciski i tarcze 330
BODY: oem
Modyfikacje:
Plany:
-progi M
-zderzaki M
KOLA:Jakies 17ki
Plany:
- 18x8,5 i 10
CAR AUDIO: Harman Kardon + bisnesCD
Plany:
-sterowanie HK z deski
INSIDE:
-skora
-sportsitce (full el. + grzanie )
-emeryckie wnetrze (drewno)
Plany:
- kiera M (alcantara + mieszek)
- czarna podsufitka
- zamiast drewna carbon (in progress )
zdj.e36 przed/po
e46 przed
Ostatnio zmieniony 2011-08-02, 12:10 przez M E R O, łącznie zmieniany 13 razy.
plany ambitne ale nie wiemy jaka baza Co do rantow do ZW1 to sa tylko takie na 10" kolka o ile dobrze mi wiadomo. No i licz sie z wydatkiem ok 1000zl za takie ranty. Teraz na allegro wisza vadery w welurze za 2900zl Szkoda ze to wszystko tak duzo kosztuje. Co do eckenow to jesli chcesz je miec dlugo to nie zakladaj gwintu Wiem bo sam mam glebe i nie mam eckenow a dokladka jest zbojlowana w kazdym miejscu, a ecken jest jeszcze ok 3cm w dol. No chyba ze nie chcesz tym jezdzic po okolicach wodzislawia gdzie sa w miare lepsze drogi. Ja juz powoli jestem wyleczony z gleby i szerokich kolek.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
Baza jest jaka jest;// Ogolnie jest to drugi samochod i ma sluzyc troszke inaczej niz pierwszy. Co do planow to mysle ,ze to podstawy a wiecej raczej nie bedzie bo to autko na co dzien a nie show car;). Jesli chodzi o szeroko i nisko to musi tak byc bo to w koncu BMW:P. Przod KW wloze dopiero jak wroce i zobacze jak to stoi regulacji jest 100mm wiec mozna pokabinowac. A RH to sa od 8 do 10 cali co 0.5;), tam sie praktycznie beben nie zmienia tylko szer rantu. Jeszcze nie wiem czy zostawic srodki czy wypolerowac calosc. Furaz troche zmeczony wiec na razie czeka mnie bardziej reanimacja niz mody, mysle ze na wiosne bedzie choc w polowie gotowy.
Listwy ///M szerokie sa ale zaloze chyba dopiero na wiosne jak odnowie lakier (bo trzeba to jakos przykleic , podobno chodliwy towar na parkingach). Przod pojdzie jeszcze min 20mm w dol sam jestem ciekaw jak to bedzie wygladalo z RH (tylko czy bedzie sie dalo wtedy jezdzic z Eckenami??). Autkiem smiga siostra do mojego powrotu wiec ciezko o nowe fotki:/. Zreszta wkleje cos nowego jak beda nowe mody;)
Tylko mam dylemat ze swiatlami jeszcze. Bo mam juz ORI z soczewkami i dymione ale nie wiem czy zalozyc krzyze i ringi czy moze tak jak na zdj ponizej zrobic winylem na czarno i srodkowe lustra do jazdy w dzien.
Tylko mam dylemat ze swiatlami jeszcze. Bo mam juz ORI z soczewkami i dymione ale nie wiem czy zalozyc krzyze i ringi czy moze tak jak na zdj ponizej zrobic winylem na czarno i srodkowe lustra do jazdy w dzien.
hmm skoro tak mowisz to moze ja tez bede taki odwazny i je zaloze na dniach;). W sumie to mam 2 kpl (bo taniej bylo za 2 jeden oddam kumplowi o ile mi tego predzej nie zwina )
Nowe zakupy na wiosne:
BBS RC 17x8 et20
[ Dodano: 15 Październik 2009, 08:21 ]
real foto
pogladowe(co by oczy nacieszyc)
RH X RAD 17x8 i 10 et odpowiednio 13 i 20
RH ZW1 2kpl 17tek 2x8 cali i 8.5;9.5
zostawie jeden kpl a reszta pojdzie do zyda
Nowe zakupy na wiosne:
BBS RC 17x8 et20
[ Dodano: 15 Październik 2009, 08:21 ]
real foto
pogladowe(co by oczy nacieszyc)
RH X RAD 17x8 i 10 et odpowiednio 13 i 20
RH ZW1 2kpl 17tek 2x8 cali i 8.5;9.5
zostawie jeden kpl a reszta pojdzie do zyda