TurbodymoKrzys pisze:no i daj jej jezdzic blizej asfaltu
chętnie ale tył bo przód już jest tak wmiare nisko......i tak już niemoge nigdzie podjechać wszystkie krawężniki wysokie, jedynie jeszcze przez progi umie przejechac.
O jak wszyscy na polibude pojadą to ja musze jutro rano auto umyć żeby siary takim zmazańcem nie robić:P
TurbodymoKrzys pisze:jak ty masz nisko to co ja mam powiedziec??
a kto Ci to kazał tak glebować ? ja tym autem chce wmiare normalnie podrużować a nie nerwować sie gdzie urwe lub urwe dokładke.......ale to jeszcze sie pomysli jak inna felga będzie to moze cos potem opuszcze tył musi iść bankowo to wiem....
Jeszcze z 10 lat temu to brazowe albo biale auto mialo by z tym kolorem ciezkie zycie a teraz to taki rarytas no i jednak lansik . Jak dla mnie ///Mtech ok choc nie lubie w nim tych progow , ale jak sie znajdzie jakas fajna szeroka fela na malym et to sie pewnie jeszcze o niebo wygladzik poprawi. Mody jak najbardziej na plus. Oby tak dalej
wiem wiem tylko felg brakuje tej e30stce ale już o to zadbałem ....i jeszcze kilka innych rzeczy też ale to już zostawie na przyszły sezon......wtedy sie pochwale
nigdzie nie pisałem jakie to są felgi dlatego że na 100% niewiem czy to wypali......są to felgi na 5 śrub trzeba się pobawić żeby podeszły do e30 gdzie jest na 4
No troche trzeba . wahacze z compakta i zwrotnice na przod z e36 ale za to mozesz sobie jakies hamulce normalne wlozyc . Choc jesli to sa 16ki to nie wiem czy jest sens bo duzo fajnych 16tek jest 4x100. Szczerze to wole dobrze dobrana fele tj. et i szer + ladny naciag opony na poszerzonej stalowie niz wypasione alumki ktore gina w nadkolach.