BMW E30 Kilka Porad...
BMW E30 Kilka Porad...
Na wstępie to chciałem się przywitać;) Przymierzam się do zakupu BMW E30. Mam kilka pytań dotyczących jego eksploatacji, awaryjności itp. Jak wyglądają ceny części do tego modelu? Czy jest bardzo awaryjny? Bo różne opinie słyszałem, ale od dziecka podoba mi się e30, e36 i e34, a narazie tylko na e30 mnie stać;] Chodzi mi o to BMW z silnikiem 1,6 albo 1,8.
- Hubeert
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2009-05-31, 10:13
- Lokalizacja: Wojkowice Kościelne
Siema, bierz 1.8 różnicy nie ma w spalaniu praktycznie a już coś jedzie w porównaniu do 1.6, co do awaryjności to zależy na jaki model trafisz... mnie w ciągu roku poszedł czujnik ciśnienia oleju, nic więcej. Wiadomo e30 nie młode auto wiec trzeba popatrzeć dokładniej na blachę. co do części jak na moje nie są drogie, no i masa części używanych jest. Jak już kupisz to oprócz , podstawowych wymian rzeczy, czyli wymiana płynów itp rozbierz sobie przednie lampy i je umyj, będzie wielka różnica w oświetleniu
poczytaj sobie forum e30 i będziesz wiedział wszystko, bo ten temat był wiele razy wałkowany.
pozdro!
poczytaj sobie forum e30 i będziesz wiedział wszystko, bo ten temat był wiele razy wałkowany.
pozdro!
Szukaj z większym silnikiem!!!Kali_jaw pisze:Chodzi mi o to BMW z silnikiem 1,6 albo 1,8.
Minimum 2.0 bo to już sześć cylindrów, a nie marne cztery.
Spalanie się nie różni, a silniki te mają lepszą kondycję i mniejszą awaryjność...
No i ja bym szukał czegoś z jak najlepszym wyposażeniem.
A dział PRZYWITAJ SIę to mamy a samej górze forumKali_jaw pisze:Na wstępie to chciałem się przywitać;)
Witaj Kali_jaw,
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
co osoba to inne zdanie, jeżeli chodzi o e30 to silniki 1,6 i 1,8 to wszystko m40, rożnica w dolocie, tłokach, kompie i może jeszcze jakiegoś drobiazgu, co do spalania to m40 mimo malych pojemności słyną z duzego spalania, ale z drugiej strony ktore auto z lat 80/90 z silnika o 2ch zaworach na cylinder wyciągnelo 100 i odpowiednio 114 koni, jest jeszcze is i to moim zdaniem jest spoko silnik ale ciezko znaleźć. Jeżeli chodzi o 2.0 to juz lepiej kupić 2.5. 2.0 spali więcej, opłaty są większe koszt części itp itd, ale za to lepsza kultura pracy itp itd
podsumowując, ja mam 1.8 ale dzisiaj jak bym kupowal to 2.5 z prostej przyczyny WIęKSZY WYPAS, do m40 klime znalezc jeszcze sie da ale tempomat, auto dolewke oleju, obc2, szpere, to już cięzka sprawa bo na silnik nie narzekam po mieście spoko bo mam krótką skrzynię, co widać bylo na czasowkach ze zlotu
podsumowując, ja mam 1.8 ale dzisiaj jak bym kupowal to 2.5 z prostej przyczyny WIęKSZY WYPAS, do m40 klime znalezc jeszcze sie da ale tempomat, auto dolewke oleju, obc2, szpere, to już cięzka sprawa bo na silnik nie narzekam po mieście spoko bo mam krótką skrzynię, co widać bylo na czasowkach ze zlotu
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 323
- Rejestracja: 2008-08-14, 13:08
- Lokalizacja: Racibórz/Czestochowa
jak jestes zainteresowany E30 to tu masz linka do ogloszenia znajomego z klubu Maxbimmer http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10991981
Silnik jest Bogiem , prędkość nałogiem , turbo podstawą a nitro zabawą
Mozesz napisac cos wiecej na temat tego samochodu, jesli wiesz? bo brat jest zainteresowanyjak jestes zainteresowany E30 to tu masz linka do ogloszenia znajomego z klubu Maxbimmer http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10991981