Mam taki Problem moja kochana i "prawie" niezawodna tak bliska mojemu sercu Bunia chyba padla problem wyglada tak zgasilem auto i po 20 minutach chcialem odpalic ale cos charczalo tak chrrr chrr chrr i kontrolki migaly a potem juz koniec nie pali i nie kreci jak myslicie co moze byc tego powodem i w jaki sposob mozna szybko usuznac usterke
Ladowalem cala noc aku i nadal sie laduje potem zobacze i mam nadzieje ze to akumulator ewentualnie mysle jeszcze o swiecach , w najgorszym wypadku jesli bedzie to rozrusznik to sie chyba
Armani masz siadnięty akumulator
To nic, że naładowałeś, zdobył moc, ale jej nie trzyma.
Nowy załatwi sprawę. Zima, tak bywa
Mogę pomóc kupić w Makro FireLine - produkowane przez Centrę, ale tańsze.
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
jeżeli akumulator masz dobry a wydaje mi sie że jak 20 minut wcześniej miałeś go odpalonego to alternator powinien coś go podładować może masy niemasz dobrej od rozrusznika bo jak byś miał zjebany to by ci bendiks przeskakiwał jak w moim przypadku
[ Dodano: 25 Styczeń 2010, 12:40 ]
ja wczoraj zakatowałem rozrusznik po nocy jak odpalałęm na kable ale odpaliła
teraz mi prz eskakuje ale jak zapłapie to pali
Armani, najlepiej będzie jak Ci już odpali to jedź tam do SZEGASu, a oni Ci za free sprawdzą ładowanie, czy nie bierze Ci prądu na lewo i wtedy będzie wiadomo co jest
Ja tak miałem świeżo po zakupie auta, przyjechałem nim do domu i później już nie chciał odpalić i też było właśnie tylko takie "cyk" słychać. Nowy aku załatwił sprawę
Typowy objaw zimy temperatura - 20 i 30 % samochodów tak robi chr chr chr . Kręcisz a kontrolki szaleją Akumulator ma za małe napięcie i kiedy po ładowaniu zapalisz ,silnik pochodzi 3-4 godz na światłach radiu itd -pada , to już kaplica.....
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual