ja mam ale nie wiem czy bedziesz chciał skorzystac, za element bierze w granicach 250 pln, dla Diablo go poleciłem i zrobił mu blende oraz lotke. jak chcesz to napisze
Ci numer na PW
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany
za flaszke i do tego jeszcze razem ja wypijecie!!.Generalnie powiem tak...zderzaka nie da sie zepsuć(chyba że jest talent straszny) więc nie szukał bym jakiegoś MISTRZA za wszelką cenne
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
No ja znam swietnego (osobiscie u niego malowalem) i za zderzak chyba 200. Moge sprawdzic jak chcesz. Daj znac na pw
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
Mirku malujesz ?? Jak coś to ja będę zmieniał błotniki i trzeba też maskę malować , bo " psełdo niemcy " zmaścili. I kto robi tą odnowę lakieru ??
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
MIRAS pisze: te błotniki to lepiej wymienić na ori.
Jasna sprawa , te wyglądają BLE
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
pomalować plastik jest trudniej niż element metalowy bo plastik jak się nagrzeje to wciąga bazę i widać rysy dlatego podłoże musi być dobrze przygotowane i podklad musi być do plastiku a do lakieru dodaje się plastyfikator