[E39] 2.5 TDS nie odpala?

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Gremlin
Zaawansowany forumowicz
Posty: 155
Rejestracja: 2011-01-02, 00:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gremlin »

SevacH, mieszkam nie daleko jak będzie chciał to podjade i razem opanujemy sytacje :bmw:
Teraz e36 Touring indyvidual :D
SevacH
Małopiszący
Posty: 65
Rejestracja: 2012-09-04, 21:09
Lokalizacja: Pyskowice

Post autor: SevacH »

Gremlin, Zobacze tam jak to wygląda :) jak coś będę mieć na uwadze Twoją pomoc pewnie z niej skorzystam :)
Gremlin
Zaawansowany forumowicz
Posty: 155
Rejestracja: 2011-01-02, 00:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Gremlin »

Jak coś to wal PW podam ci kom i Się zgramy jakoś :D
Teraz e36 Touring indyvidual :D
SevacH
Małopiszący
Posty: 65
Rejestracja: 2012-09-04, 21:09
Lokalizacja: Pyskowice

Post autor: SevacH »

witam :) moze ktoś mi powiedzieć czy EWS'a mozna odlączyć? (tzn czy jak odlącze kabel z EWS'a czy mi zakręci silnikiem?) dziękuję za wszelką pomoc :)
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

SevacH pisze:witam moze ktoś mi powiedzieć czy EWS'a mozna odlączyć?
nie bedzie krecic
...tak znowu sie czepiam...
bibekz
Małopiszący
Posty: 2
Rejestracja: 2010-09-18, 15:40
Lokalizacja: Gliwice-Łabêdy

Post autor: bibekz »

Witam :wink: i jak tam sytuacja rozwiazana??
SevacH
Małopiszący
Posty: 65
Rejestracja: 2012-09-04, 21:09
Lokalizacja: Pyskowice

Post autor: SevacH »

Sytuacja skończyła sie tak :) ze auto zawędrowało do mechanika :) jak dowiem się co było przyczyną to dam znać :) dziękuję wszystkim za pomoc :)
SevacH
Małopiszący
Posty: 65
Rejestracja: 2012-09-04, 21:09
Lokalizacja: Pyskowice

Post autor: SevacH »

Witam.. Autko wrociło :) pali jeździ i jest wszystko prawie ok :) okazało się że coś było źle ustawione w pompie wtryskowej :) Jednak pojawił się problem na rozgrzanym silniku. zgasiłem i po jakiś 5 min próbowałem odpalić i odpalił bez problemu. Gdy go znów zgasiłem i chciałem odpalić po ok 20min już nie odpalił tylko kręcił pompa wtryskowa do wymiany? czy coś innego może być? Pozdrawiam i dziękuję za pomoc :)

Dodam jeszcze że na zimnym też ciężko odpala trzeba dłużej pokręcić. Czytałem jeszcze że coś może być ze świecami żarowymi ale nie wiem co to ma wspólnego z ciepłym silnikiem?
Szukałem i znalazłem że ludzie montują jakieś "puszki" dzięki którym świece grzeje zawsze na ciepłym i na zimnym co o tym sądzicie?
pazura
Maniak forumowy
Posty: 1452
Rejestracja: 2009-05-08, 06:31
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: pazura »

To jest tylko i wyłącznie przeciąganie życia psującej się pompy wtryskowej.
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Gdy go znów zgasiłem i chciałem odpalić po ok 20min już nie odpalił tylko kręcił pompa wtryskowa do wymiany? czy coś innego może być? Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

Dodam jeszcze że na zimnym też ciężko odpala trzeba dłużej pokręcić. Czytałem jeszcze że coś może być ze świecami żarowymi ale nie wiem co to ma wspólnego z ciepłym silnikiem?
Jeśli jest uwalona głowiczka (tłoko-rozdzielacz) w pompie to będzie miała prolemy z paleniem tylko na Ciepłym. Jeśli są problem z odpaleniem na zimnym to stawiałbym na źle ustawiona p wtryskowa, albo spalone świece, sprawdź też czy nie cofa się paliwo bo to może być również przyczyna słabego palenia na ciepłym i zimnym silniku.
SevacH
Małopiszący
Posty: 65
Rejestracja: 2012-09-04, 21:09
Lokalizacja: Pyskowice

Post autor: SevacH »

Paliwo nie cofa się na 100% jest w przewodzie i nie ma żadnego pęcherzyka powietrza. Jakie powinno być napięcie idące na świece? na tym kablu który się przykręca do świec? 12V? jak sprawdzałem u mnie było 2.7 chyba albo 0.27 nie pamiętam dokładnie, ale chyba znacznie za małe w momencie kiedy na zimnym grzeje świece.
ODPOWIEDZ