[E39] Pomoc z kodami błędów

Czyli wszystko co dotyczy elektryki w naszych BMW!
marmen1983
Małopiszący
Posty: 68
Rejestracja: 2014-09-23, 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: marmen1983 »

samael16, Ok, dzięki. Po niedzieli się wezme za te kolektory i sondy, i zobaczymy co z tego wyniknie.
Pozdro
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Trza było kupować bmw tyle innych fajnych samochodów jest bez problemowych :bmw:

Marmen. Jak znajdziesz czas poczytaj o zasadzie działania sondy lambda może Ci to pomoże. Jakie masz świece jedno czy 4 elektrodowe jak 4 to czas zmienić. Wykręć świece i je obejrzyj na zimnym silniku, tak samo wkręć tylko i wyłącznie na zimnym silniku moment dokręcenie to niecałe 30Nm i to jest delikatna siła.

Inpa to zabawka bo wstępnej diagnozy i nic więcej pomaga jedynie wstępnie określić co się dzieje, a żeby ładnie ocenić wszystko to tylko Dis z całym zestawem testowym silnika.

W kolektorze ssącym masz podciśnienie, wydechowym nadciśnienie. Jak będziesz psikał samostartem to poproś kogoś aby gapił się na odczyt w inpie obrotów to dziurka może być mała i skoczy Ci tylko o 70 i tego nawet nie poczujesz.
ODPOWIEDZ