[E46] M54B25 Cabrio
zeby nie było że nic sie nie dzieje.
Wpadl tył ISC 140/10 wcale nie tak sztywno .
Dzisiaj przyjdzie paczuszka 55kg.. a w niej swap hebli 330i
Przód 325mm
tył 320mm
Jutro lakiernik, rolowanko, malowanko błotników.
Później mechanik
Poliretany przod, tyl zawieszenie malowane.
Czarne nerki, halogeny, etc..
przyjechaly zaciski .
Teraz wyczyscic pomalowac.
Wpadl tył ISC 140/10 wcale nie tak sztywno .
Dzisiaj przyjdzie paczuszka 55kg.. a w niej swap hebli 330i
Przód 325mm
tył 320mm
Jutro lakiernik, rolowanko, malowanko błotników.
Później mechanik
Poliretany przod, tyl zawieszenie malowane.
Czarne nerki, halogeny, etc..
przyjechaly zaciski .
Teraz wyczyscic pomalowac.
Z autem cały czas trwa walka...
Zamowione Poliuretany Olkusz 85 twardośc przód tył
Przerobioen wahacze przód na Mayle HD
Regulowane wahacze
Cały wozek z 330D , z dyfrem etc
Z racji przełożenia wpadł w łapy dyfer z 330iA 3.38 + dorwałem wał z polifta
Sprezyny tył ISC 140/10kg
Tylne zawieszenie malowane raptorem na żólto
do tego konserwacja podłogi
Dyfer będzie pomalowany na czarno
Zamowione Poliuretany Olkusz 85 twardośc przód tył
Przerobioen wahacze przód na Mayle HD
Regulowane wahacze
Cały wozek z 330D , z dyfrem etc
Z racji przełożenia wpadł w łapy dyfer z 330iA 3.38 + dorwałem wał z polifta
Sprezyny tył ISC 140/10kg
Tylne zawieszenie malowane raptorem na żólto
do tego konserwacja podłogi
Dyfer będzie pomalowany na czarno
s63 ściągniete na czas przegladu Dokumentacje zdjeciowa trzeba bylo zrobić i jakoś tak się ostało pozatym na s63 schodzilo mi z naciagu powietrze zostawilem kolo u gumiarza ma jeszcze raz uszczelnic =) .
No nareszcie sie udalo, bo z tymi OSKP masakra jest...
A zeby bylo smiesznie rozmawialem z diagnosta, powiedział że pamieta jak dziś jak OSKP się rzucało żę to rzeczoznawcy za pomoca aparatu okreslaja przeróbki a stacje maja przyrzady i tego nie robią. Cały swap lezy po stronie OSKP a nie rzeczoznawcy no chyba ze bylo jakies ciecie budy etc.... A tak swap z 1.8 na 3.0 nalezy do OSKP
No nareszcie sie udalo, bo z tymi OSKP masakra jest...
A zeby bylo smiesznie rozmawialem z diagnosta, powiedział że pamieta jak dziś jak OSKP się rzucało żę to rzeczoznawcy za pomoca aparatu okreslaja przeróbki a stacje maja przyrzady i tego nie robią. Cały swap lezy po stronie OSKP a nie rzeczoznawcy no chyba ze bylo jakies ciecie budy etc.... A tak swap z 1.8 na 3.0 nalezy do OSKP