[E36] Cabrio PrOjEkT By przemo820
Odgrzewam temat bo prawie już koniec roku a tyle się działo, cabrio przeszło kolejne przemiany bardziej bliżej German Stylu
Zakupiłem felunek OZ Breyton który poddałem renowacji, tutaj fotki po zakupie:
Renowacje zrobił mi koleś z Zabrza, lakier z rotorów został chemicznie usunięty następnie zostały zeszlifowane i ponownie bezbarwnym potraktowane, śrubki galwanizowane a ranty polerka na lustro- efekt nie do opisania
Rozmiary tych felg to przód fela 8.5Jx 17 ET14 a tył fela 10Jx 17 ET13 dodam że nie obyło się bez ponownego poszerzania nadkoli tylnych, tym razem nie były klepane tylko hydraulicznie rozpychane Robili mi to miejscowi spece, Polacy zresztą
Robota I klasa, jestem super zadowolony Oponki dobrałem dzięki stronce http://tyrestretch.com/ Chciałem zrobić naciąg taki jak powinien być
Przód opona Falken 205/40/17
Tył opona Falken 225/35/17
Nadkola tylne i tak są przygotowane pod 11Jx 17 więc w przyszłości wymiana rancików
Pozbyłem się też obsikanych lamp i halogenów Po prostu nie taka była moja wizja, nazwijmy chwilowe zauroczenie żółtkami
Zakupiłem zestawik od gościa z allegro krzyże do lamp i halogenów i przesłony i zabrałem się do roboty:
Myślę że wygląda całkiem nieźle
Jednak po modach z lampami i halo i tak mi brakowało czegoś klasycznego, mianowicie pomarańczek Nie wszyscy to trawią a tu na wyspach tubylcy szaleją jak widzą moje ambery A tak wygląda całokształt
Zastanawiałem się co zrobić z tyłem i jak, a zrobiłem tak:
Amberki zrobiłem sam i przód i tył, mam zestaw oryginalnych pomarańczek ale obawiałem się że z tyłem nie spasują więc zeszlifowałem cleary które miałem pomalowałem je farbą do witraży i na koniec twardym lakierem bezbarwnym .
Pomysł zapożyczony z forum Hondy
W czasie mojego urlopu w Polsce kolega Moloch zakupił dla mnie od pana Nakrętki rozpórkę kielichów, po czym starannie ją spakował i wysłał do mnie i jest
W niedalekiej przyszłości prawdopodobnie rozpórka dolna i górna zmieni kolor
Wracając do prac mechanicznych to już koniec bo zostały wymienione tulejki w zawieszeniu, poduchy pod silnikiem, wyłączniki krańcowe od sterowania dachu i parę innych pierdółek :
Korzystając z faktu ingerencji w zawieszenie pozwoliłem sobie ustawić z tyłu negatyw na maxa za pośrednictwem śrub mimośrodowych, ustawić zbieżność i z robić większą glebę Dla porównania fota z cabrio od znajomego na seryjnym zawieszeniu:
Błagam tylko nie komentujcie tych wlotów, takie auto już odkupił i planuje to zwalczyć C.d.n
Zakupiłem felunek OZ Breyton który poddałem renowacji, tutaj fotki po zakupie:
Renowacje zrobił mi koleś z Zabrza, lakier z rotorów został chemicznie usunięty następnie zostały zeszlifowane i ponownie bezbarwnym potraktowane, śrubki galwanizowane a ranty polerka na lustro- efekt nie do opisania
Rozmiary tych felg to przód fela 8.5Jx 17 ET14 a tył fela 10Jx 17 ET13 dodam że nie obyło się bez ponownego poszerzania nadkoli tylnych, tym razem nie były klepane tylko hydraulicznie rozpychane Robili mi to miejscowi spece, Polacy zresztą
Robota I klasa, jestem super zadowolony Oponki dobrałem dzięki stronce http://tyrestretch.com/ Chciałem zrobić naciąg taki jak powinien być
Przód opona Falken 205/40/17
Tył opona Falken 225/35/17
Nadkola tylne i tak są przygotowane pod 11Jx 17 więc w przyszłości wymiana rancików
Pozbyłem się też obsikanych lamp i halogenów Po prostu nie taka była moja wizja, nazwijmy chwilowe zauroczenie żółtkami
Zakupiłem zestawik od gościa z allegro krzyże do lamp i halogenów i przesłony i zabrałem się do roboty:
Myślę że wygląda całkiem nieźle
Jednak po modach z lampami i halo i tak mi brakowało czegoś klasycznego, mianowicie pomarańczek Nie wszyscy to trawią a tu na wyspach tubylcy szaleją jak widzą moje ambery A tak wygląda całokształt
Zastanawiałem się co zrobić z tyłem i jak, a zrobiłem tak:
Amberki zrobiłem sam i przód i tył, mam zestaw oryginalnych pomarańczek ale obawiałem się że z tyłem nie spasują więc zeszlifowałem cleary które miałem pomalowałem je farbą do witraży i na koniec twardym lakierem bezbarwnym .
Pomysł zapożyczony z forum Hondy
W czasie mojego urlopu w Polsce kolega Moloch zakupił dla mnie od pana Nakrętki rozpórkę kielichów, po czym starannie ją spakował i wysłał do mnie i jest
W niedalekiej przyszłości prawdopodobnie rozpórka dolna i górna zmieni kolor
Wracając do prac mechanicznych to już koniec bo zostały wymienione tulejki w zawieszeniu, poduchy pod silnikiem, wyłączniki krańcowe od sterowania dachu i parę innych pierdółek :
Korzystając z faktu ingerencji w zawieszenie pozwoliłem sobie ustawić z tyłu negatyw na maxa za pośrednictwem śrub mimośrodowych, ustawić zbieżność i z robić większą glebę Dla porównania fota z cabrio od znajomego na seryjnym zawieszeniu:
Błagam tylko nie komentujcie tych wlotów, takie auto już odkupił i planuje to zwalczyć C.d.n
Ostatnio zmieniony 2012-11-14, 21:37 przez przemo820, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 173
- Rejestracja: 2011-12-12, 23:37
- Lokalizacja: Orlowiec - EIRE
zima idzie to trzeba posprzatac hehe ja czekam na cukierki z PL i na wiosne cos trzeba poszykowacprzemo820 pisze:firek mordeczko tylko ty jesteś na bieżąco musiałem tu kurze powycierać
Tak to jest, ja kudłaty durnowaty reperuje stare gratyfiru1 pisze:troche miedzi ci sie wysypalo widze z podwozia
"wszystkie pieniadze wydaje na BMW...
reszta to zmarnowane pieniadze..."
reszta to zmarnowane pieniadze..."
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 173
- Rejestracja: 2011-12-12, 23:37
- Lokalizacja: Orlowiec - EIRE
felgi nie pasuja ale jako caloksztal to ok ....Rafael pisze:felgi mi tu nie pasuja,a jak juz mialy by zostac to wywalilbym te znaczki BMW bo pasuja jak swini siodlo
Widac duzo pracy wlozonej i jako caloksztalt ladnie wyglada
ps. popraw nerki
Przemo wrzuc lepsze foty bo masz
nie ma lepszego cabrio na wyspie i to jest fakt
"wszystkie pieniadze wydaje na BMW...
reszta to zmarnowane pieniadze..."
reszta to zmarnowane pieniadze..."
No mody dobre nie powiem.
Breytony zawsze mi się podobały, chociaż koło mocno kontrowersyjne.
Jedyne co mi się nie podoba, to nadkola.
Nie jestem fanem rozpychania aż tak nadkoli że ten dolny koniec blachy jest aż tak cienki.
Wolę trochę mniej szerokości a w seryjne nadkola.
Wiadomo zaklepane od środka to normalka przy szerszym kole, ale nie aż takie rozciąganie tej blachy ;/
A jak wiadomo do E36 10" w lekko zaklepane nadkola da się zmieścić przy odpowiednim ET.
Breytony zawsze mi się podobały, chociaż koło mocno kontrowersyjne.
Jedyne co mi się nie podoba, to nadkola.
Nie jestem fanem rozpychania aż tak nadkoli że ten dolny koniec blachy jest aż tak cienki.
Wolę trochę mniej szerokości a w seryjne nadkola.
Wiadomo zaklepane od środka to normalka przy szerszym kole, ale nie aż takie rozciąganie tej blachy ;/
A jak wiadomo do E36 10" w lekko zaklepane nadkola da się zmieścić przy odpowiednim ET.
No mody dobre nie powiem.
Breytony zawsze mi się podobały, chociaż koło mocno kontrowersyjne.
Jedyne co mi się nie podoba, to nadkola.
Nie jestem fanem rozpychania aż tak nadkoli że ten dolny koniec blachy jest aż tak cienki.
Wolę trochę mniej szerokości a w seryjne nadkola.
Wiadomo zaklepane od środka to normalka przy szerszym kole, ale nie aż takie rozciąganie tej blachy ;/
A jak wiadomo do E36 10" w lekko zaklepane nadkola da się zmieścić przy odpowiednim ET.
Breytony zawsze mi się podobały, chociaż koło mocno kontrowersyjne.
Jedyne co mi się nie podoba, to nadkola.
Nie jestem fanem rozpychania aż tak nadkoli że ten dolny koniec blachy jest aż tak cienki.
Wolę trochę mniej szerokości a w seryjne nadkola.
Wiadomo zaklepane od środka to normalka przy szerszym kole, ale nie aż takie rozciąganie tej blachy ;/
A jak wiadomo do E36 10" w lekko zaklepane nadkola da się zmieścić przy odpowiednim ET.
Nerki nie wiem ile razy już były poprawiane, ciągle obite od kamieni. Chyba w końcu kupię gotowceRafael pisze:ps. popraw nerki
Jeśli chodzi o wybór felgi to chciałem mieć coś co nie jest oklepanePINIU pisze:no zmiany caly czas na plus ale te kolo ladne ale nie do e36
Nadkole jest rozciągnięte, to fakt przyznaje ale nie jest takie cienkie jak ci się wydaje. Jest zachowana solidność przy tej modyfikacji, robili to w końcu fachowcy którzy sami mi podpowiadali jak daleko można się z tym posunąć Lekko zaklepane miałem wcześniej i ledwo się mieściło 8.5Jx 17 ET 13 , podróż w 4 osoby bez podkręcania gwintu była impossible, co prawda nie jeżdżę w komplecie ale przycierki wolałem mieć już z bani a w sezonie gleba musi być Wraz z zwiększającym się numerkiem ET brakuje mi szerokościHonik pisze:Jedyne co mi się nie podoba, to nadkola.
Nie jestem fanem rozpychania aż tak nadkoli że ten dolny koniec blachy jest aż tak cienki.
Wolę trochę mniej szerokości a w seryjne nadkola.
Wiadomo zaklepane od środka to normalka przy szerszym kole, ale nie aż takie rozciąganie tej blachy ;/
A jak wiadomo do E36 10" w lekko zaklepane nadkola da się zmieścić przy odpowiednim ET.
Eeee tamKaper pisze: tylne pomarańczki zgapiłeś od mnie
Emblematy to wytwór braku funduszu na dany moment Ale obiecuję że jak dorwę emblematy Breyton to zaraz o tym obwieszczęM E R O pisze:Swietna jest . Tylko te znaczki z rotora do wywalenia
Wracając do moich ostatnich poczynań w roku 2012 udało mi się dorwać boczki w kolorze czarnym, moje były szare i jakoś z dechą mi się to gryzło i za mało estetyki w tym było Właściwie to kupiłem całe czarne wnętrze sport do cabrio w celu pozyskania boczków, fotele i kanapę już pogoniłem
A tu efekt przeszczepiania tzn już po walce:
Ponadto moja Kochana pani na 30-dzieste urodziny sprawiła mi wydeszek Eisenmann dedykowany do 318is/320/323
Moim zdaniem był to najlepszy możliwy wybór
Kanapa i potem coś pod machą trzeba w końcu zrobićfiru1 pisze: jeszcze tylko kanapa i co potem ?? bo juz mysle ze koniec modzenia,a tu zawsze cos wrzucisz
Teraz coś z innej beczki, trochę o sukcesach w 2012
Moje cabrio trafiło w lipcu na wielkie spotkanie miłośników marki BMW w Irlandii w mieście Athlon za sprawą jedynego Polskiego klubu na wyspie. Zostaliśmy zaproszeni przez Irlandczyków, jednak wymogiem była budowa stanowiska klubowego. Klubowicze zadecydowali o wystawieniu mojego cabrio na to stanowisko w parze z E63 i E60 kolegów z klubu, więc przyczyniłem się do budowy tego stand-u. Tak to wyglądało:
Cała ta operacja okazała się sukcesem dla nas bo dostaliśmy nagrodę
Sprawą zainteresował się za pośrednictwem Facebooka redaktor Andrzej Szczodrak magazyn BMW Trends. Miałem zaszczyt odbierać tą nagrodę i dzięki czemu dostałem się na łamy tego prestiżowego miesięcznika, kto kupuje to pewnie już to czytał nr4 sierpień/wrzesień