[E36] 328i MI Limousine od WhuCrew
Biorąc pod uwagę ile kosztuje oryginał 500zł za komplet laminatu Schwerta to bardzo ekonomiczna opcja. Lecz nigdy to nie będzie oryginał i tutaj każdy musi sobie odpowiedzieć na pytanie czy za wszelką cene chce dążyć do perfekcji z oryginałem czy racjonalizm weźmie górę. Niestety - te zabawki pareset złotych nie kosztują.
Pozdro!
Pozdro!
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Strasznie mi się podobają Dare RS w 18 calach..Kuba pochwal się jakie buty planujesz skoro s32 na sprzedaż ląduje ; D
http://allegro.pl/felgi-18-5x120-bmw-e3 ... 53826.html
ale wciaż jestem na rozwadze bo opinie o Dare są skrajnie różne..
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
Dare RS robiłyby tutaj niesamowity efekt napewno, zastanowiłbym się nad Dare LM. Bardziej wg podejdą pod mpak
co do opiń o felgach Dare to tak jak piszesz,, kolega w e46 na Dare LM juz 3 sezony przelatał i spokój, wg mnie zależy to po prostu od fabryki, od konkretnego egzemplarza koła, taka troszkę loteria.
co do opiń o felgach Dare to tak jak piszesz,, kolega w e46 na Dare LM juz 3 sezony przelatał i spokój, wg mnie zależy to po prostu od fabryki, od konkretnego egzemplarza koła, taka troszkę loteria.
I tak postanowiłem zrobić.. s32 na ten sezon jednak zostaje a ja zbieram dalej i może w przyszłym roku kupię coś konkretnego.. a na razie będę dalej ogarniał detale plus podziałam nad lepszym spasemKaper pisze:Co do RS to za tę kasę (czyli ponad 2K) szukał bym jakiejś ori kutej felgi
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
Cześć . Z ciągłego braku czasu nie wiele się dzieje ale:
wpadły nowe siłowniki klapy bo stare zaniemogły:
Nowy zbiorniczek płynu bo stary był ''opłakany'':
wróciła zregenerowana soczewka z ringami:
takie ''coś'' od heyco do schowka na narzędzia ( powoli będę sobie kolekcjonował schowek )
Upolowałem jeszcze taki mały rarytasik czyli syczki dedykowane do e36. Na zdjęciach bez głośników bo były w sprawdzeniu. Próbowałem ustalić kto to produkował ale nie udało się. Tak czy siak są fajne
Po wymianie drzwi na nowe wolne od korozji..
Głośnik trafiły na swoje miejsce:
Nie ukrywam ,że tak jak i pdc są jeszcze nie podłączone Mam sporo do ogarnięci w elektryce mojego e36 i muszę mieć na to dużo czasu i spokoju aby zrobić wszystkie instalacje porządnie a chce się jeszcze skusić na pełne obc wiec ...
Przygotowuję się też powoli na gwint i zainwestowałem w inne opony na tył. Hankook 225/40 r18 zastapiły conti sport contacty 225/35 r18.. i uważam ,że wygląda to lepiej:
Udało się też odświeżyć polerkę pokrywki zaworów:
W przyszłym miesiącu wpadnie gwint.. i bezdyskusyjnie będzie to Tuning Art ponieważ jest twardszy od MTS.. Z planów to zakup rozpórek od Staffy na przód i tył. Jak po obniżeniu będę mógł jeszcze wjechać do garażu to wpadną jeszcze gt eckeny i lip na klapę.. No i to tyle na dziś
wpadły nowe siłowniki klapy bo stare zaniemogły:
Nowy zbiorniczek płynu bo stary był ''opłakany'':
wróciła zregenerowana soczewka z ringami:
takie ''coś'' od heyco do schowka na narzędzia ( powoli będę sobie kolekcjonował schowek )
Upolowałem jeszcze taki mały rarytasik czyli syczki dedykowane do e36. Na zdjęciach bez głośników bo były w sprawdzeniu. Próbowałem ustalić kto to produkował ale nie udało się. Tak czy siak są fajne
Po wymianie drzwi na nowe wolne od korozji..
Głośnik trafiły na swoje miejsce:
Nie ukrywam ,że tak jak i pdc są jeszcze nie podłączone Mam sporo do ogarnięci w elektryce mojego e36 i muszę mieć na to dużo czasu i spokoju aby zrobić wszystkie instalacje porządnie a chce się jeszcze skusić na pełne obc wiec ...
Przygotowuję się też powoli na gwint i zainwestowałem w inne opony na tył. Hankook 225/40 r18 zastapiły conti sport contacty 225/35 r18.. i uważam ,że wygląda to lepiej:
Udało się też odświeżyć polerkę pokrywki zaworów:
W przyszłym miesiącu wpadnie gwint.. i bezdyskusyjnie będzie to Tuning Art ponieważ jest twardszy od MTS.. Z planów to zakup rozpórek od Staffy na przód i tył. Jak po obniżeniu będę mógł jeszcze wjechać do garażu to wpadną jeszcze gt eckeny i lip na klapę.. No i to tyle na dziś
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
PRIMO pisze:ecisz z tematem równo szczegóły, szczególiki a w całłości wygląda super
No wiecie jak jest.. na zdjęciach może super wszystko wyglądać a potem na żywo rozczarowanie.. nie chcę by moje auto należało do tej grupyszczepciu pisze:oby więcej ludzi tak dbających o detale!!
Troszkę się porobiło to się pochwalę
Więc tak:
Wpadła nowa listwa na drzwi plus ta mała pod kierunkiem ( docelowo wymienie wszystkie ) bo stare wyglądały okropnie i już odstawały:
Dopałdem zaślepki śrubek schowka.. wiem ,że kolor nie pasi trochę ale w dawcy też tak było
Do tego zawsze chciałem zmienić kratki nawiewu z szarych na czarne, tak też się stało:
Od kolegi na próbę dorwałem używane koni sport z regulacją twardości.. Jak zamontuję to zobaczymy co są warte.. Póki co ustawiłem je na 3/4 twardości, zobaczymy co będzie dalej jak wpadnie gwint i dystanse na tył ?
Na sprawdzenie i zamontowanie czeka też pompowanie lędzwiowe
Mam kpl ale dziś zdążyłem wymontować tylko jedno..
Jutro jak Bozia da jadę zamówić rozpory na przód i tył od staffy. I jeśli dobrze pójdzie to wpadnie w tym miesiącu jeszcze gwint.. uff.
No to na tyle jeśli chodzi o dzisiaj Pozdro ludziska !
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..
No cieszą, bardzo !Jak zwykle super graty
Budżetowy.. Miał być mts, potem tuningart, ale chyba padnie na TAT.. Na wszystkich jezdziłem i uwazam ,że to raczej jedno, ale tat jest twardszy i lepiej zabezpieczony antykorozyjnie od tuninArt.. A mts ciut za miekki.. No właściwie ma to wszystko współgrać zz czego gwint planujesz??
Koni więc myślę ,że bedzie dobrze
Wsiadam i...�apie kierownice jak zorro lejce w mojej pi�knej beemce, numeromania na liczniku, sam sobie g�o�no komentuje to co w radioodbiorniku..