Na LPG znacznie bardziej jest to wyczuwalne po długiej jeździe nawet w okolicy 2.5 tyś potrafi jeszcze szarpnąć...
Jak wbije 5 bieg i chwile go potrzymam na tym szarpaniu (przyśpieszam ile fabryka dała hamuje przyśpieszam) po takiej operacji wywala mi cewkę (odłącza ją). Jak go tak bardziej pomęczyłem to mi pokazało błąd na 4 cewkach...
Świece wymienione, fajki bardzo dobrze wyglądają, ale w nocy widać błyski tak jakby z jej wnętrza (rozświetlają obudowę) to z lewej to z prawej .., w tym miejscu je widać

Błyski widać na wszystkich cekwach dla testu kupiłem 1 fajkę by sprawdzić czy na nich nie przebija no i niestety nic się nie zmieniło tak więc to nie fajki...
Co może być przyczyną ???
na chwile obecną podejrzenia padają na :
Cewki
Czujnik impulsów wałka rozrządu
Czy mógłby mieć z tym coś wspólnego Czujnik impulsów wału korbowego??
Jest ktoś z okolic Dąbrowy Górniczej na tyle życzliwy by pomóc mi podmienić te elementy ??. Obojętnie który z nich.
Mogę się jakoś odwdzięczyć

Jak co pisać na gg 283187 .
Podmiana cewek = 10min
Podmiana jednego czujnika impulsów wałka rozrządu to około 30 min.
chyba że ktoś ma luzem albo do sprzedania to by było rewelacyjnie...