Na gazie LPG chodzi na 3 cylindry- e36 M43.
Na gazie LPG chodzi na 3 cylindry- e36 M43.
Witam Was,
Od kupna samochodu cały czas mam ten sam problem -
wymieniłem już filtry z reduktorem,
na chwilę się uspokoiło,
potem wróciło
wymieniłem czujnik ciśnienia
i teraz wróciło znowu -
problem polega na tym, że po krótkim okresie normalnej jazdy na LPG (3km)
auto zaczyna przerywać i pracuje na 3 cylindry - da się jechać, ale strasznie rwie,
drga i miga wtedy pomarańczowa kontrolka silnika, a potem już nie gaśnie.
Na beznynie wszystko pięknie śmiga.
Pytanie co to jest? Wina wtrysków? Wina komputera ? A może wina świec, bo dawno nie wymieniałem ?
Ja już się poddaję, wywaliłem na to już 600 zł w katowickim serwisie na hallera.
Oto moja listwa:
Pomóżcie, bo ocipieję...[/code]
Od kupna samochodu cały czas mam ten sam problem -
wymieniłem już filtry z reduktorem,
na chwilę się uspokoiło,
potem wróciło
wymieniłem czujnik ciśnienia
i teraz wróciło znowu -
problem polega na tym, że po krótkim okresie normalnej jazdy na LPG (3km)
auto zaczyna przerywać i pracuje na 3 cylindry - da się jechać, ale strasznie rwie,
drga i miga wtedy pomarańczowa kontrolka silnika, a potem już nie gaśnie.
Na beznynie wszystko pięknie śmiga.
Pytanie co to jest? Wina wtrysków? Wina komputera ? A może wina świec, bo dawno nie wymieniałem ?
Ja już się poddaję, wywaliłem na to już 600 zł w katowickim serwisie na hallera.
Oto moja listwa:
Pomóżcie, bo ocipieję...[/code]
jeżdżę na gazie i ostatnio wymieniałem świece na NGK i nie narzekam
proponuje kupic w sklepie nie na allegro tam jest dużo chińskich podróbek NGK
po założeniu gazu do swojego samochodu tez mialem taki problem
ale mój gazownik sobie z tym poradził,podpiął pod kompa i cos tam pogrzebał i puki co odpukac gra na wszystkie cylindry
proponuje kupic w sklepie nie na allegro tam jest dużo chińskich podróbek NGK
po założeniu gazu do swojego samochodu tez mialem taki problem
ale mój gazownik sobie z tym poradził,podpiął pod kompa i cos tam pogrzebał i puki co odpukac gra na wszystkie cylindry
na drodze widzę Cię częściej niż myślisz
kiedyś e34 m50b20
teraz e36 m52b20
kiedyś e34 m50b20
teraz e36 m52b20
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Nie jeździj do tego serwisu chłopie!
Tam diagnoza polega z tego co widzę na "o, to może być to - więc to wymieńmy" tak podchodzą sobie do otwartej maski z założonymi rękami i myślą co może być zepsute zamiast to sprawdzić
To może być wina świec - gaz jest bardziej czuły od benzynki, więc o ile na benzynie jakoś przekuleje to na gazie już nie.
Masz jakieś świece żeby podmienić? Choć tak czy siak jak dawno nie wymieniałeś to warto to zrobić bo po prostu na to czas, a nie w celu naprawy.
Kolejna sprawa to zobacz jak są ustawione wtryski na kompie - każdy wtrysk się kalibruje do danej instalacji bo np. jest inna długość przewodu od wtryskiwacza do kolektora - więc jest tam kilka parametrów nastawialnych - warto by na to zwrócić uwagę.
Zwróć uwagę też na wiązkę profilaktycznie bo nic to nie kosztuje - czasem potrafi w jakiejś wtyczce być pin luźny, kabel przegryziony, cokolwiek co się rzuci w oczy
Kolejny etap to już wtryski - jeden może być walnięty
Ale tego już nie wiem jak sprawdzić bo nie robię przy gazie na codzień
Co do NGK to tylko na których pisze "Made in Japan"
bo "made in france" już mi dały nie raz popalić - france jedne
Tam diagnoza polega z tego co widzę na "o, to może być to - więc to wymieńmy" tak podchodzą sobie do otwartej maski z założonymi rękami i myślą co może być zepsute zamiast to sprawdzić
To może być wina świec - gaz jest bardziej czuły od benzynki, więc o ile na benzynie jakoś przekuleje to na gazie już nie.
Masz jakieś świece żeby podmienić? Choć tak czy siak jak dawno nie wymieniałeś to warto to zrobić bo po prostu na to czas, a nie w celu naprawy.
Kolejna sprawa to zobacz jak są ustawione wtryski na kompie - każdy wtrysk się kalibruje do danej instalacji bo np. jest inna długość przewodu od wtryskiwacza do kolektora - więc jest tam kilka parametrów nastawialnych - warto by na to zwrócić uwagę.
Zwróć uwagę też na wiązkę profilaktycznie bo nic to nie kosztuje - czasem potrafi w jakiejś wtyczce być pin luźny, kabel przegryziony, cokolwiek co się rzuci w oczy
Kolejny etap to już wtryski - jeden może być walnięty
Ale tego już nie wiem jak sprawdzić bo nie robię przy gazie na codzień
Co do NGK to tylko na których pisze "Made in Japan"
bo "made in france" już mi dały nie raz popalić - france jedne
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
- Masters
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 2011-05-07, 14:45
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Po 1 świece ;] do twojego auta to groszowa sprawa ... na benzynie świece można wymieniać co 100-200tyś. Tak tak powinno się co 10 tyś tyle ze ja w mojej e36 miałem świece od nowości i nie były zmieniane nigdy nie było problemu. w e46 wymieniłem po zamontowaniu lpg bo jeździć na gazie się nie dało, przejechałem na nich 50 tyś i dopóki nie dostrzegę błędnych korekt itp to ich nie wymienię od tak bo się powinno. Ale jeśli coś jest nie tak to wymień świece zwłaszcza ze do twojego auta to koszt pewnie max 70zł a nie tak jak w r6 240 . Świece na benzynie nawet jak walnięte to sobie radzą gdy przelączysz na gaz robi się ostra jazda.
Na początek sprawdź świece później kable i cewkę.
Na początek sprawdź świece później kable i cewkę.
Mogę komuś wynająć lokal na Mydlicach jak co to tel 506659889. Parter 37metrow
- ManiekCSL
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 492
- Rejestracja: 2011-01-09, 16:46
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Mówisz o tym konkretnym serwisie - że nic nie robią? W Kato na hallera, czy mówisz sądząc z tego, że już mi wymienili pół auta?
Nie miałem na myśli żadnego konkretnego serwisu, tego który podałeś nie znam bo nie jest z moich okolic. Stwierdzam to na podstawie wymiany pół auta bez rezultatu za co zapłacił klient czyli Ty, o której napisałeś, bez kontroli elementarnych rzeczy
Moje BMW: http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11734
Ja mam ten sam objaw , chodzi mi na 5 .. zawiesza się jeden z wtryskiwaczy gazu , a przy okazji wymieniam świece i czyszczę kable... Powinno pomóc w 98%
Było Fiat Tipo 2.0 16v
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual
Było Ford Escort 1,6 16v
Było BMW e36 1,8is Touring
Było E39 Limo 523i
Było Mercedes Vito 2,3 TD
jest seincento Van 1,1
Vw Polo 1.4 16V
BMW e39 530 Individual