Witam Mój problem polega natym że wymieniałem koncówki drązków wraz z drązkami kierownicy. Oraz piastę z łożyskiem w przednim kole ponieważ wulkanizator ZEPSUŁ mi gwint w piascie.
Wszystko poskładane dokręcone zbieżność ustawiona tylko ciągle przy hamowaniu puka mi w lewy kole tam gdzie wymienialiśmy piaste. tylko przy hamowaniu, wczesniej niebyło tego piasta nówka sztuka. Tarcze po zdjęciu przeczysciliśmy od środka . Zacisk niebył ruszany . Do tego jeszcze kierownica lekko wibruje powyżej 80km. Byłem na szarpakach i wyszło jeszcze , że mam do wymiany tuleje wachaczy bo sa już tam luzy. Ale czy to powoduje takie wibracje kierownicy i stuki w lewym kole przy hamowaniu??.
Pewnych słów nie używamy na forum
Problem zawieszeniem
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 2012-08-29, 15:35
- Lokalizacja: Nowa Wie� / Mierz�cice
Problem zawieszeniem
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez mckefir, łącznie zmieniany 2 razy.
Piasta nówka sztuka używana, czy nówka sztuka nówka?
Jak ja miałem wybitą zewnętrzną tuleję wahacza w prawym przednim kole, to wibrowało w okolicach 100km/h, po wymianie spokój, a zbieżności jeszcze nie mam zrobionej..
Nawet przy "niedokręconym" kole wibruje kierownica (sprawdź, czy masz dokręcone śruby).
W poprzedniej buni, przy skręcaniu i równoczesnym hamowaniu w prawo wibrowała mi kierownica, okazało się, że mam amortyzator do wyrzucenia, więc jak narazie ciężko coś powiedzieć... To jest tak, jakby lekarz leczył przez telefon...
Jak ja miałem wybitą zewnętrzną tuleję wahacza w prawym przednim kole, to wibrowało w okolicach 100km/h, po wymianie spokój, a zbieżności jeszcze nie mam zrobionej..
Nawet przy "niedokręconym" kole wibruje kierownica (sprawdź, czy masz dokręcone śruby).
W poprzedniej buni, przy skręcaniu i równoczesnym hamowaniu w prawo wibrowała mi kierownica, okazało się, że mam amortyzator do wyrzucenia, więc jak narazie ciężko coś powiedzieć... To jest tak, jakby lekarz leczył przez telefon...
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2011-10-26, 21:50
- Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA/KRAKÓW
- Kontakt:
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-07-10, 14:18
- Lokalizacja: SBL
z tą wibracją to jest temat rzeka. ja w e34 miałem tak ze miałem pierścienie centrujące plastikowe i był taki objaw jak piszesz , później kolega dotoczył mi metalowe ostało. brat natomiast wymieniał wszystko po kolei i dostawało wibracji przy 90 km/h okazało się łożysko Macphersona :)szarpaki nie zawsze wszystko pokażą. ostatnio robiłem e38 z takim samym objawem , okazała się tuleja wspornika drążka kierowniczego najlepiej to nie szarpaki , a zejść do kanału "brecha" w dłoń i próbować a jak nie to wymienić wszystko , tylko z reguły nie to co trzeba ciężko stwierdzić tak na odległość niestety.
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,to klasa, to elegancja ...
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 115
- Rejestracja: 2012-08-29, 15:35
- Lokalizacja: Nowa Wie� / Mierz�cice
Piasta nówka sztuka. nie używka. Dzwine że powymianie piasty tak się dzieje obojetnie czy nacisne hamulec mocno czy lekko to jest tutuutut:D. Kurde niewiem przed założeniem nowej piasty niemiałem tego . Niewiem przy ściaganiu tarcza sie pokrzywiła czy co. Nawet młotka nie używaliśmy bo 3 miesiące temu zakładałem nowe ate power disk. Na ładnie wyczyszoną piaste. A teraz takie klocki. Jak sprawdzić czy piasta ta jest dobra?. Czy to przeznią . Przejechałem dziś się z mechanikiem to mówił tak jak by tarcza była krzywa. Ale nie trzepie kierownicą przy hamowaniu.