[E39] ciężko pali na ciepłym
- TDS-ik
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 424
- Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
[E39] ciężko pali na ciepłym
Mam taki problem z moim M62b44 98r, mianowicie auto ma problemy z odpaleniem na ciepłym silniku po postoju dłuższym niż 20 min. Przy próbie odpalenia auto zaczyna kręcić około 6-10 sek po czym odpala chwile falują obroty (ok 5-10sek) po czym wszystko się uspokaja, nie ma znaczenie czy auto odpalam na gazie czy na benzynie, nie ma również znaczenie jak je zgaszę. Inpa nie pokazuje żadnych błędów. Macie jakieś pomysły co to może być?
- Kamciooo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2009-06-03, 18:49
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Może to być czujnik położenia wału...
Prawie identyczny problem na przykładzie m52 :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=132404
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=1&t=43 ... ead#unread
Prawie identyczny problem na przykładzie m52 :
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=132404
http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=1&t=43 ... ead#unread
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->e39 528i-->e36 328iC-->e38 740i-->E60 530D-->F11 520d...
- Kamciooo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2009-06-03, 18:49
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
a przeczytałeś dokładnie opis objawów ? co może mieć do gadania uszczelka jeżeli auto pali idealnie po 5min postoju jak i po całym dniu czy też nocy?
niedomagania ewidentnie wskazują na problemy z jakimś czujnikiem podczas jego częściowego wystudzenia , ewentualnie zalewanie z dziwnych przyczyn,a ty tu piszesz o uszczelce która objawiała by się przez cały czas na zimnym lub ciepłym silniku..?
niedomagania ewidentnie wskazują na problemy z jakimś czujnikiem podczas jego częściowego wystudzenia , ewentualnie zalewanie z dziwnych przyczyn,a ty tu piszesz o uszczelce która objawiała by się przez cały czas na zimnym lub ciepłym silniku..?
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->e39 528i-->e36 328iC-->e38 740i-->E60 530D-->F11 520d...
w takim razie Ty mu doradzaj wymiane czujnikow za pare setek....a ja dalej bede sie upieral przy wymianie uszczelki za 7zl od przepustnicy...Kamciooo pisze:niedomagania ewidentnie wskazują na problemy z jakimś czujnikiem podczas jego częściowego wystudzenia , ewentualnie zalewanie z dziwnych przyczyn,a ty tu piszesz o uszczelce która objawiała by się przez cały czas na zimnym lub ciepłym silniku..?
...tak znowu sie czepiam...
- Kamciooo
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2009-06-03, 18:49
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
ja mu nie doradzam kupna , ja mu sugeruje co może sprawdzić/podmienić .
Łukasz nie jest idiotą żeby kupować nowe czujniki warte setki złotych zanim by ich od kogoś chociażby nie podmienił na próbę ... więc w czym ty widzisz problem ?
Łukasz nie jest idiotą żeby kupować nowe czujniki warte setki złotych zanim by ich od kogoś chociażby nie podmienił na próbę ... więc w czym ty widzisz problem ?
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->e39 528i-->e36 328iC-->e38 740i-->E60 530D-->F11 520d...