[e34] Przegrzewa się :(

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Daku
Zaawansowany forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 2014-03-17, 12:40
Lokalizacja: Myszków,Śląskie

[e34] Przegrzewa się :(

Post autor: Daku »

Po raz kolejny zawitałem w tym dziale,niestety :( .Potrzebuje waszej pomocy,otóż wskazówka od temp. zaczyna się podnosić do góry i to po zrobieniu 60km w trasie,jak jeżdze po okolicy to nic się nie dzieje trzyma temperaturę nawet ostatnio dostała po tyłku i dalej trzyma normę.A po zrobieniu krótkie trasy(normalnym tempem) temp. idzie w górę i zaraz wraca do pionu.Czym to pomoże być spowodowane ? poziom oleju w normie i nie ma mazi pod korkiem ani bagnetem,płynu ubywa minimalnie.

Za pomoc z góry dziękuje :wink:
Awatar użytkownika
TDS-ik
Zaawansowany forumowicz
Posty: 424
Rejestracja: 2011-03-07, 19:53
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: TDS-ik »

Zagadaj do LuQ albo przemo85 z tego co pamiętam oni mieli takie problemy u siebie. Trzeba ustalić czy faktycznie coś się dzieje z silnikiem że temperatura skacze czy to tylko kwestia wskazań licznika.
Daku
Zaawansowany forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 2014-03-17, 12:40
Lokalizacja: Myszków,Śląskie

Post autor: Daku »

Dzięki :wink: zagadam do nich.Sprawdzam teraz termostat i chyba jest ok bo pierw nagrzewa się silnik a pózniej chłodnica i węże robią się ciepłe.A jak sprawdzić pompę wody ?
Awatar użytkownika
GERMAN
Maniak forumowy
Posty: 1643
Rejestracja: 2012-04-04, 21:24
Lokalizacja: MANHATTAN ALGIDA

Post autor: GERMAN »

Daku pisze:A jak sprawdzić pompę wody ?
Gdyby to była pompa wody węże byś miał twarde jak beton :smile:
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
Admin
Site Admin
Posty: 1275
Rejestracja: 2007-02-20, 18:51

Post autor: Admin »

Daku pisze:idzie w górę i zaraz wraca do pionu
W e30 jest to spowodowane zaśniedziałymi stykami w liczniku wskaznika temp. wiec moze i w e34 jest podobnie. Auta te nie są nowe i takie rewelacje mogą się zdarzać :)

ps temat sugerował bardziej drastyczne informacje :mrgreen:
Daku
Zaawansowany forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 2014-03-17, 12:40
Lokalizacja: Myszków,Śląskie

Post autor: Daku »

Węże są normalne,można je ścisnąć:) Robiłem test zegarów i było ok,przeczyszczę jeszcze te styki.A może wiskoza ? Po zgaszeniu silnika nie zatrzymuje się od razu tylko po jakichś 20-30 sekundach.
ps temat sugerował bardziej drastyczne informacje
dla mnie są to drastyczne info bo nie chcę remontować silnika :grin:
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

Daku pisze: po jakichś 20-30 sekundach.

to bardzo dlugi czas....ale jest zima wiec wisko i tak pracuje malo...praktycznie toczy sie oporem oleju

zobacz na zimym silniku ( przep uruchomieniem auta z rana ) czy wisko stawia opor..jezeli znowu bedzie lekko krecilo tzn ze nie ma w nim oleju i albo regeneracja albo wymiana
...tak znowu sie czepiam...
Daku
Zaawansowany forumowicz
Posty: 76
Rejestracja: 2014-03-17, 12:40
Lokalizacja: Myszków,Śląskie

Post autor: Daku »

Rano sprawdzę,ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ? Sprawdziłem i jest opór,ale nie mam porównania jaki powinien być.
ODPOWIEDZ