Poliuretan w zawieszeniu

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
Kleszcz
Przyjaciel klubu
Posty: 569
Rejestracja: 2015-07-22, 14:21
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Poliuretan w zawieszeniu

Post autor: Kleszcz »

Koledzy,czy ktoś ma u siebie zamontowane w zawieszeniu elementy poliuretanowe?
Jakie jest wasze zdanie warto czy omijać?
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Warto twardość dobierz według uznania jak lubisz taczkę to jak ja to 85 i 95Sha na sportowo.
Matek
Małopiszący
Posty: 31
Rejestracja: 2014-03-09, 20:19
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Matek »

warto. Przede wszystkim jest twardo i bardziej czujesz auto, zdecydowanie lepiej sie prowadzi.
Kleszcz
Przyjaciel klubu
Posty: 569
Rejestracja: 2015-07-22, 14:21
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Kleszcz »

A jak sprawa wygląda z innymi elementami zawieszenia,czytałem że coś tam może się złamać,karoseria cierpi itd.Po za ty że trzeszczy i skrzypi.Mit czy tak jest w rzeczywistości?
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Zależy co i gdzie jak zrobisz zawieszenie twarde na sport, dasz twardość 85/95 to będziesz czuł wszystko drgania itp tutaj trzeba dać rozpórki itp.

Jak zrobisz seryjną twardość to nie ma różnicy.
Kleszcz
Przyjaciel klubu
Posty: 569
Rejestracja: 2015-07-22, 14:21
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Kleszcz »

Ok.Rozumiem że jak dam do 85 to bedzie średnio tearde anie hard.A w jakiej firmie sie zaopatrzyć?Powerflex czy np.Olkusz lub inne?Jakich ty używasz samael16?
I jeszcze jedno wymienić cały komplet czy tylko niektóre elementy?Jak lepiej.
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Nie. 85 i 95 to twarde, najbliżej seryjnej twardości zazwyczaj odpowiada 75 i mniej.
Jak wygląda moje zawieszenie znajdziesz w mojej galerii na forum, mam E46 i powiem tak na mojej konfiguracji tył jest twardy jeszcze przód będę poprawiał bo nie czuję każdego peta pod kołami.

Osobiście kupiłem z olkusza, nie miałem porównania z powerflexem ale skoro ludzie nie narzekają na olkusz w motosporcie to chyba jest ok. Ja po zrobieniu zawieszenia przejechałem coś koło 4tys km więc nie wypowiem się co do wytrzymałości.

Miałeś wymieniane tuleje w ogóle jak nie to sugeruję komplet ponieważ i tak trzeba rozbierać zawieszenie i robić zbieżność.
Matek
Małopiszący
Posty: 31
Rejestracja: 2014-03-09, 20:19
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Matek »

jeśli chodzi o zawieszenie to jak dasz 95sha to wiadomo że jeśli masz inne elementy wyeksploatowane to sztbciej się skończą, ale jeśli masz wszystko ok to nie będzie problemu. Osobiscie zawsze ładuje poliuretany i nie zauważyłem żeby buda cierpiała. Są przypadki że wsadzisz poliuteran i gwint to szyba peknie dlatego warto jak ktoś wyżej napisał zainwestowac w rozpórki. Ja polecam olkusz.
Kleszcz
Przyjaciel klubu
Posty: 569
Rejestracja: 2015-07-22, 14:21
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Kleszcz »

Rozpórki są na obie osie czy tylko przednia oś?Poliuretany komplet wsadzić czy tylko w wybranych miejscach?
samael16
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2015-04-16, 17:03
Lokalizacja: Kaukaz

Post autor: samael16 »

Rozpórki na obie osie ale to zależy co ty chcesz zrobić.
Aha rozpórki zwykłe, a nie na śrubach rzymskich.
ODPOWIEDZ