Co by nie było że się opierdziulam.
Silnik siedzi bez tajemnic: m50b25 z vanosem (żeliwny blok to żeliwny blok)
Wszystkie części eksploatacyjne silnika nowe. Uszczelki, rolki, paski, łożyska alternatora itp.
Szpera 3.15 25%
No i graty wszystkie przyszły
Tarcze przód Zimmermann + klocki
Tył ATE + klocki Ferodo
Gwint TAT bo niestety FK od 3 miechów nigdzie nie dostępny
Jak ogarnę wszystko to sobie uzbieram na KONI czy tam KW narazie jeszcze inne sprawy są.
Komplet tulejek i sworzni na całe auto (MEYLE HD oraz Lemforder) nowe łączniki stabi oraz nowiutkie drążki kierownicze FEBI.
Felgi tak jak mówiłem, Z3M przyjechały, teraz się piaskują malują itp.
Bryloczek nawet sobie zamówiłem, kluczyk nówkę też.
Z rzeczy mniej interesujących zrobiłem też konserwę całego podwozia w kolorze popielatym wyszło naprawdę przyzwoicie
Akumulator też przenoszę do tyłu, więc będzie zrobione wszystko tak jak ma być.
Trzymać kciuki bo za 2 tyg chciałbym wyjechać a nerwów do roboty już brakuje
Pozdro!