Witam.
Jak w temacie zastanawiam się nad obniżeniem auta.
I mam dylemat co lepiej wsadzić :
Gwinta , czy też normalne zawieszenie.
i zależy też co by wyszło taniej... bo budżet ograniczony...
Galeria poniżej.
Z góry dzięki za pomoc.
Lepszy sredni zwykly zawias niz gowniany gwint Tatesco czy MTS.
Cena wyjdzie podobnie.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
ja za 4 amory + 4 sprężyny z AP -40/-20 dałem 1200zł,Supersport wychodzi podobnie i jezeli nie masz min. 2tys.zł na gwint to kup taki zestaw, zaraz pewnie zleci sie tu milion zachwalaczy Tatechnix i MTSa a zazwyczaj oni nie jezdzili na lepszym gwincie...
różnią się twardością, ale pomyśl troszkę, skoro odradzają Ci gwint ta-technix, to sprężyny super na pewno nie są dołóż trochę i na pewno żałować nie będziesz
tyle że tu chodzi oto że i tak i tak muszę zmieniać zawieche a nie mam za duzo kasy i prędko nie bede mial bo mam inne zobowiązania...
Więc muszę się ratować czymś tańszym ;/ Chociaż tego nie lubie ;/
Bierz Techixy czerwone
Każdy od czegoś musi zacząć.
100 razy lepiej będzie wyglądać na TaTechixie niż
na ori seryjnym zawiechu
Też to miałem na samym początku i nie narzekałem
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
odświeżę temat gdyż wchodz w role jeszcze zakup 4x spręzyny z eibach'a tylko zastanaiwam się które by był odpowiednie bo nie chcę za nisko tego auta położyć, tylko nie wiem cz wystarczy wymiana samych sprężyn. Ori amortyzatory.
Zastanawiam się nad :
Eibach Pro Kit 30/25
Eibach Sportline 50/30
Czego regulacje masz w TaTesco? Chyba wysokosci...
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
TaT to badziew, mts jest spoko i za 1200 to taki kompromis jednak jest mega miekki jak na gwint. tylko prawda jest taka ze dla 90% to zaleta... ja tam lubie twardo i niewygodnie dlatego TaT/MTS srednio polecam.
tanio to mozna pomalowac auto, zawias to podstawa wiec nie warto oszczedzac, tak samo na hamulcach.