E46 obniżyć i utwardzić

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
Awatar użytkownika
Boro
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2012-04-15, 16:27
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

E46 obniżyć i utwardzić

Post autor: Boro »

Witam.
Jak w temacie zastanawiam się nad obniżeniem auta.
I mam dylemat co lepiej wsadzić :
Gwinta , czy też normalne zawieszenie.
i zależy też co by wyszło taniej... bo budżet ograniczony...
Galeria poniżej. :)
Z góry dzięki za pomoc.
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab272906.gif[/img][/url]
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Lepszy sredni zwykly zawias niz gowniany gwint Tatesco czy MTS.
Cena wyjdzie podobnie.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

ja za 4 amory + 4 sprężyny z AP -40/-20 dałem 1200zł,Supersport wychodzi podobnie i jezeli nie masz min. 2tys.zł na gwint to kup taki zestaw, zaraz pewnie zleci sie tu milion zachwalaczy Tatechnix i MTSa a zazwyczaj oni nie jezdzili na lepszym gwincie...
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Boro
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2012-04-15, 16:27
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Boro »

a czym się różnią sprężyny z ta-technix czerwone i niebieskie, czerwomne są za 900 zł a niebieskie za 700 zł w czym będzie różnica? tutaj dodam linki do aukcji
Niebieskie http://allegro.pl/zawiesz...3995104418.html
Czerwone http://allegro.pl/zawiesz...4016077323.html
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab272906.gif[/img][/url]
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Zychu. »

różnią się twardością, ale pomyśl troszkę, skoro odradzają Ci gwint ta-technix, to sprężyny super na pewno nie są :D dołóż trochę i na pewno żałować nie będziesz
Awatar użytkownika
Boro
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2012-04-15, 16:27
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Boro »

tyle że tu chodzi oto że i tak i tak muszę zmieniać zawieche a nie mam za duzo kasy i prędko nie bede mial bo mam inne zobowiązania...
Więc muszę się ratować czymś tańszym ;/ Chociaż tego nie lubie ;/
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab272906.gif[/img][/url]
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Bierz Techixy czerwone :!!!
Każdy od czegoś musi zacząć.
100 razy lepiej będzie wyglądać na TaTechixie niż
na ori seryjnym zawiechu ;)
Też to miałem na samym początku i nie narzekałem :P
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
Boro
Zaawansowany forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2012-04-15, 16:27
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Boro »

odświeżę temat gdyż wchodz w role jeszcze zakup 4x spręzyny z eibach'a tylko zastanaiwam się które by był odpowiednie bo nie chcę za nisko tego auta położyć, tylko nie wiem cz wystarczy wymiana samych sprężyn. Ori amortyzatory.
Zastanawiam się nad :
Eibach Pro Kit 30/25
Eibach Sportline 50/30
[url=http://-lines.ru/][img]http://-lines.ru/rez/ab272906.gif[/img][/url]
Awatar użytkownika
Michalik
Przyjaciel klubu
Posty: 266
Rejestracja: 2012-10-21, 19:15
Lokalizacja: Świerklany

Post autor: Michalik »

Eibach Pro Kit 30/25 - na seryjnych amorkach pojeździsz spokojnie :smile:

Eibach Sportline 50/30 - a tutaj amorki by wypadało je wymienić na krótsze bo seryjne ci długo nie posłużą wiem po sobie :wink:
Janar_BmW
Małopiszący
Posty: 6
Rejestracja: 2014-07-01, 08:54
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Janar_BmW »

duża jest różnica po zmianie przystosowania sportowego na gwint z niskiej półki tat lub mts ? nie mówię o full skręceniu na taczkę.
Awatar użytkownika
Tomo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 130
Rejestracja: 2009-10-29, 11:00
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Tomo »

Mam teatesco i nie narzekam regulacja jest, a prowadzi się o wiele lepiej. Na początek dobre :wink:
Sprawdź moje e46 http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=11433
http://www.youtube.com/watch?v=MQ4qMWnYwHM

jak ktoś chce filmik swojej beemki pisać
e30 < e46
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Czego regulacje masz w TaTesco? Chyba wysokosci...
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Janar_BmW
Małopiszący
Posty: 6
Rejestracja: 2014-07-01, 08:54
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Janar_BmW »

tylko ja auta używam w celach służbowych czasem i km rocznie robię dużo wiec muszą wytrzymać katowanie:)
już zamówiłem Adventage cały zestaw.
Dante182
Zaawansowany forumowicz
Posty: 151
Rejestracja: 2014-06-10, 21:03
Lokalizacja: Chybie

Post autor: Dante182 »

Tomo, seria zawias m-pakiet (S226A) ze sprezynami H&R jest duzo sztywniejszy i lepiej sie prowadzi niz TaT :)
blackfly
Zaawansowany forumowicz
Posty: 73
Rejestracja: 2015-05-09, 12:06
Lokalizacja: slask

Post autor: blackfly »

TaT to badziew, mts jest spoko i za 1200 to taki kompromis jednak jest mega miekki jak na gwint. tylko prawda jest taka ze dla 90% to zaleta... ja tam lubie twardo i niewygodnie dlatego TaT/MTS srednio polecam.

tanio to mozna pomalowac auto, zawias to podstawa wiec nie warto oszczedzac, tak samo na hamulcach.
ODPOWIEDZ