[E30] 328

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
Awatar użytkownika
KoNiK
Maniak forumowy
Posty: 1371
Rejestracja: 2008-11-10, 11:36
Lokalizacja: BASTION

Post autor: KoNiK »

WoW nieźle to wygląda, ciężko było? Bo widze zę ciasno :zdziwko:
bekkouche

Post autor: bekkouche »

Super. Cichociemny zjadacz drożyzny :razz: Zmień kierownicę na coś bardziej sportowego i będzie pełnia szczęścia jak dla mnie. MT II powinno starczyć, hehe. Powodzenia!
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

kto Ci wrzucał silnik ? bo jakoś taki chaos pod maską... mogli to lepiej ogarnąć i komore silnika wymyć! ale silnik fajny :bmw:
sosek20
Małopiszący
Posty: 36
Rejestracja: 2009-09-20, 11:30
Lokalizacja: SPS

Post autor: sosek20 »

A teraz jest już taka kiera Indianapolis 30 cmObrazek Obrazek

[ Dodano: 9 Grudzień 2009, 16:35 ]
Aurel pisze:kto Ci wrzucał silnik ? bo jakoś taki chaos pod maską... mogli to lepiej ogarnąć i komore silnika wymyć! ale silnik fajny
Silnik mi wrzucał koleś z Łasku koło Łodzi, a co do komory no masz racje trochę zaj..... ale jeszcze mam kupe czasu by się tym zająć.

Dodaje kilka fotek z przed swapu:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 9 Grudzień 2009, 16:40 ]
Obrazek

[ Dodano: 9 Styczeń 2010, 02:14 ]
Obrazek

[ Dodano: 1 Marzec 2010, 13:40 ]
Mógłby mi ktoś pomóc i mi powiedzieć gdzie się podziało 5 km i 38 nm ?

Myślę że to wina wydechu z 94 roku i też wina katalizatora jak go wywale i wydech zmienię to powinno być już dobrze. Chyba!!! A poza tym to mieżone było na filtrze stożkowym z tico więc nie dostawał tyle powietrza ile trzeba.
Test 1 jest na benzynie, a Test 2 na gazie komp stag 300plus wtryski Vtech-a.

Robię teraz drobne poprawki lakiernicze, nadkola już brało

Obrazek

Obrazek

poprzedni właściciel ramkę na tablice rejestracyjną przykręcił 18 blachowkrętami niestety foty nie zdążyłem zrobić ;-(
Obrazek

A tak wyglądają te RH środek będzie na czarno, 17" 8" 205/40, a będzie 225/35 tył i przód 205/40, tylko się zastanawiam czy nie lepsze by były fele od ACS
Obrazek
na przykład takie
Obrazek
M E R O
Maniak forumowy
Posty: 768
Rejestracja: 2009-08-06, 07:42
Lokalizacja: Wodzislaw Slaski

Post autor: M E R O »

Moje zdanie znasz , tylko skrecane. Najlepiej RSy 9 i 8 cali ,ale ceny takie ,ze :roll:
Obrazek
sosek20
Małopiszący
Posty: 36
Rejestracja: 2009-09-20, 11:30
Lokalizacja: SPS

zdechło

Post autor: sosek20 »

Była chłodnica z e36 2.0i 440/40/390 wentylator od e36 1.8td i nowe wisco tyle zostało po kilku zakrętach. Ta obok to nowa chłodnica z e30 2.4d z klimą 550/32/440. Przy normalnej jeździe wisco nie tarło o chłodnice, wentylator tez nie a przy ostrych zakrętach się stało.
Obrazek
Obrazek
Nie wiem czy tak ma być, między chłodnicą a wisco jest 1cm luzu i co się stało ;-(.
więcej fotek wrzucę jak znajdę aparat
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Szkoda :/
Ale teraz mam nadzieję, że już będzie OK.
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

według mnie brakująca moc i moment to skuli tych zabaw z kompem. Wyłączanie sond za katalizatorami i przypisywanie im stałych wartości(wyśrodkowane wartości).
Awatar użytkownika
harold
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2010-05-08, 23:40
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: harold »

a ja myślę że po prostu taka składanka z różnych części dała o sobie znać
wentylator może się minimalnie odkształcać temperatura przeciążenia i cm miejsca :573:
tak z ciekawości skoro masz 1cm luzu to aby ściągnąć wisco to chyba musisz wyciągnąć chłodnice , tak się pytam bo parę dni temu zmieniałem wisco i było tam znacznie więcej miejsca niż 1 cm
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

harold pisze:a ja myślę że po prostu taka składanka z różnych części dała o sobie znać
wentylator może się minimalnie odkształcać temperatura przeciążenia i cm miejsca :573:
tak z ciekawości skoro masz 1cm luzu to aby ściągnąć wisco to chyba musisz wyciągnąć chłodnice , tak się pytam bo parę dni temu zmieniałem wisco i było tam znacznie więcej miejsca niż 1 cm
wentylator sie może odkształcać ? przeciążenia ? weś przestań co to ma do mocy. Ingerencja w komputer dała swoje. Jak może auto dobrze chodzić na pełnym powerze jak cały czas widzi jedne a te same wartości(sondy). Potem jeszcze może być zły wydech.....
sosek20
Małopiszący
Posty: 36
Rejestracja: 2009-09-20, 11:30
Lokalizacja: SPS

Post autor: sosek20 »

ddddd
Ostatnio zmieniony 2014-12-24, 12:57 przez sosek20, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
harold
Małopiszący
Posty: 13
Rejestracja: 2010-05-08, 23:40
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: harold »

mówiąc o składance części nie miałem na myśli nic wspólnego z mocą
a jeszcze jedna sprawa silnik przecież nie jest na sztywno do budy i jakieś tam pole ruchu ma minimalne bo minimalne ale jak widać wystarczyło aby załatwić chłodnicę :razz:
Aurel
Zaawansowany forumowicz
Posty: 612
Rejestracja: 2007-10-30, 19:43
Lokalizacja: Bluszczów

Post autor: Aurel »

sosek20 pisze:
harold pisze:tak z ciekawości skoro masz 1cm luzu to aby ściągnąć wisco to chyba musisz wyciągnąć chłodnice , tak się pytam bo parę dni temu zmieniałem wisco i było tak znacznie więcej miejsca niż 1 cm
tak musiałem chłodnice zrzucać teraz mam cięższą z e30 2.4td i wentylator cieńszy więc może spasuje, wcześniej mi się tak nie robiło dopóki nie zachciało mi się na rondo wjechać i trochę bokiem polatać.

[ Dodano: 19 Czerwiec 2010, 14:11 ]
Aurel pisze:według mnie brakująca moc i moment to skuli tych zabaw z kompem. Wyłączanie sond za katalizatorami i przypisywanie im stałych wartości(wyśrodkowane wartości).
Możesz jaśniej i co powinienem zrobić ? Czy nie lepiej będzie wrzucić elektryczny wentylator ?

[ Dodano: 19 Czerwiec 2010, 14:42 ]
Tu jest kilka fotek innych e30-stek co mają ciasno, moje foty wrzucę po weekendzie

[url=http://images47.fotosik.pl/305/9dc4d43f69c38df4med.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://images42.fotosik.pl/218/063bcaa24c8202e4med.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://images46.fotosik.pl/305/cf17ff76c2bfe80dmed.jpg]Obrazek[/URL]

[ Dodano: 19 Czerwiec 2010, 14:44 ]
I coś co na necie znalazłem

[url=http://images38.fotosik.pl/301/fd5f51b14c2b4367med.jpg]Obrazek[/URL]
a co sie dzieje jak odłączysz w aucie sondy ? faluje i wogule niechce równo pracować. Jak jezdzisz wolno szybko to wszystko komputer czyta ze spalin i. Tutaj masz te 2 sondy tak jakby zaślepione i przypisaną jedną stałą wartość. Według mnie robiąć taką operacje silnik traci troche na mocy ale moge się mylić. Nawet przy przeróbce samego wydechu(bardziej go otworzyć np) już motor traci na mocy a tutaj ingerując już tak w elektronike ?!
sosek20
Małopiszący
Posty: 36
Rejestracja: 2009-09-20, 11:30
Lokalizacja: SPS

Post autor: sosek20 »

Obrazek
Obrazek
Rafael
Zaawansowany forumowicz
Posty: 416
Rejestracja: 2009-04-02, 08:58
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Rafael »

fajna :razz: Biala Moze Wiecej hehe
RH ZW1?
ODPOWIEDZ