[E30] 328
A teraz jest już taka kiera Indianapolis 30 cm
[ Dodano: 9 Grudzień 2009, 16:35 ]
Dodaje kilka fotek z przed swapu:
[ Dodano: 9 Grudzień 2009, 16:40 ]
[ Dodano: 9 Styczeń 2010, 02:14 ]
[ Dodano: 1 Marzec 2010, 13:40 ]
Mógłby mi ktoś pomóc i mi powiedzieć gdzie się podziało 5 km i 38 nm ?
Myślę że to wina wydechu z 94 roku i też wina katalizatora jak go wywale i wydech zmienię to powinno być już dobrze. Chyba!!! A poza tym to mieżone było na filtrze stożkowym z tico więc nie dostawał tyle powietrza ile trzeba.
Test 1 jest na benzynie, a Test 2 na gazie komp stag 300plus wtryski Vtech-a.
Robię teraz drobne poprawki lakiernicze, nadkola już brało
poprzedni właściciel ramkę na tablice rejestracyjną przykręcił 18 blachowkrętami niestety foty nie zdążyłem zrobić ;-(
A tak wyglądają te RH środek będzie na czarno, 17" 8" 205/40, a będzie 225/35 tył i przód 205/40, tylko się zastanawiam czy nie lepsze by były fele od ACS
na przykład takie
[ Dodano: 9 Grudzień 2009, 16:35 ]
Silnik mi wrzucał koleś z Łasku koło Łodzi, a co do komory no masz racje trochę zaj..... ale jeszcze mam kupe czasu by się tym zająć.Aurel pisze:kto Ci wrzucał silnik ? bo jakoś taki chaos pod maską... mogli to lepiej ogarnąć i komore silnika wymyć! ale silnik fajny
Dodaje kilka fotek z przed swapu:
[ Dodano: 9 Grudzień 2009, 16:40 ]
[ Dodano: 9 Styczeń 2010, 02:14 ]
[ Dodano: 1 Marzec 2010, 13:40 ]
Mógłby mi ktoś pomóc i mi powiedzieć gdzie się podziało 5 km i 38 nm ?
Myślę że to wina wydechu z 94 roku i też wina katalizatora jak go wywale i wydech zmienię to powinno być już dobrze. Chyba!!! A poza tym to mieżone było na filtrze stożkowym z tico więc nie dostawał tyle powietrza ile trzeba.
Test 1 jest na benzynie, a Test 2 na gazie komp stag 300plus wtryski Vtech-a.
Robię teraz drobne poprawki lakiernicze, nadkola już brało
poprzedni właściciel ramkę na tablice rejestracyjną przykręcił 18 blachowkrętami niestety foty nie zdążyłem zrobić ;-(
A tak wyglądają te RH środek będzie na czarno, 17" 8" 205/40, a będzie 225/35 tył i przód 205/40, tylko się zastanawiam czy nie lepsze by były fele od ACS
na przykład takie
zdechło
Była chłodnica z e36 2.0i 440/40/390 wentylator od e36 1.8td i nowe wisco tyle zostało po kilku zakrętach. Ta obok to nowa chłodnica z e30 2.4d z klimą 550/32/440. Przy normalnej jeździe wisco nie tarło o chłodnice, wentylator tez nie a przy ostrych zakrętach się stało.
Nie wiem czy tak ma być, między chłodnicą a wisco jest 1cm luzu i co się stało ;-(.
więcej fotek wrzucę jak znajdę aparat
Nie wiem czy tak ma być, między chłodnicą a wisco jest 1cm luzu i co się stało ;-(.
więcej fotek wrzucę jak znajdę aparat
a ja myślę że po prostu taka składanka z różnych części dała o sobie znać
wentylator może się minimalnie odkształcać temperatura przeciążenia i cm miejsca
tak z ciekawości skoro masz 1cm luzu to aby ściągnąć wisco to chyba musisz wyciągnąć chłodnice , tak się pytam bo parę dni temu zmieniałem wisco i było tam znacznie więcej miejsca niż 1 cm
wentylator może się minimalnie odkształcać temperatura przeciążenia i cm miejsca
tak z ciekawości skoro masz 1cm luzu to aby ściągnąć wisco to chyba musisz wyciągnąć chłodnice , tak się pytam bo parę dni temu zmieniałem wisco i było tam znacznie więcej miejsca niż 1 cm
wentylator sie może odkształcać ? przeciążenia ? weś przestań co to ma do mocy. Ingerencja w komputer dała swoje. Jak może auto dobrze chodzić na pełnym powerze jak cały czas widzi jedne a te same wartości(sondy). Potem jeszcze może być zły wydech.....harold pisze:a ja myślę że po prostu taka składanka z różnych części dała o sobie znać
wentylator może się minimalnie odkształcać temperatura przeciążenia i cm miejsca
tak z ciekawości skoro masz 1cm luzu to aby ściągnąć wisco to chyba musisz wyciągnąć chłodnice , tak się pytam bo parę dni temu zmieniałem wisco i było tam znacznie więcej miejsca niż 1 cm
a co sie dzieje jak odłączysz w aucie sondy ? faluje i wogule niechce równo pracować. Jak jezdzisz wolno szybko to wszystko komputer czyta ze spalin i. Tutaj masz te 2 sondy tak jakby zaślepione i przypisaną jedną stałą wartość. Według mnie robiąć taką operacje silnik traci troche na mocy ale moge się mylić. Nawet przy przeróbce samego wydechu(bardziej go otworzyć np) już motor traci na mocy a tutaj ingerując już tak w elektronike ?!sosek20 pisze:tak musiałem chłodnice zrzucać teraz mam cięższą z e30 2.4td i wentylator cieńszy więc może spasuje, wcześniej mi się tak nie robiło dopóki nie zachciało mi się na rondo wjechać i trochę bokiem polatać.harold pisze:tak z ciekawości skoro masz 1cm luzu to aby ściągnąć wisco to chyba musisz wyciągnąć chłodnice , tak się pytam bo parę dni temu zmieniałem wisco i było tak znacznie więcej miejsca niż 1 cm
[ Dodano: 19 Czerwiec 2010, 14:11 ]Możesz jaśniej i co powinienem zrobić ? Czy nie lepiej będzie wrzucić elektryczny wentylator ?Aurel pisze:według mnie brakująca moc i moment to skuli tych zabaw z kompem. Wyłączanie sond za katalizatorami i przypisywanie im stałych wartości(wyśrodkowane wartości).
[ Dodano: 19 Czerwiec 2010, 14:42 ]
Tu jest kilka fotek innych e30-stek co mają ciasno, moje foty wrzucę po weekendzie
[url=http://images47.fotosik.pl/305/9dc4d43f69c38df4med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images42.fotosik.pl/218/063bcaa24c8202e4med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images46.fotosik.pl/305/cf17ff76c2bfe80dmed.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 19 Czerwiec 2010, 14:44 ]
I coś co na necie znalazłem
[url=http://images38.fotosik.pl/301/fd5f51b14c2b4367med.jpg]Obrazek[/URL]