Jak w temacie powyżej 110 chcąc utrzymać stałą prędkość co kilka sekund szarpie autem i widzę że w tym momencie wskazówka spalania paliwa spada do zera.
Problem z dolotem czy coś innego??
*********************************************
Jakub, nie przeklinamy, nie kropkujemy!!!
kolejny raz będzie ost
czy ten dolot może być powodem szarpania??
a i ta fotka:
czy to nie jest 1,8 bo trochę za dużo mocy ma
Ostatnio zmieniony 2010-08-22, 20:09 przez Jakub, łącznie zmieniany 1 raz.
no tutaj to uwazaj bo filtr powietrza ma za zadanie oddzielic syf lecacy do silnika.....a tutaj moze sie okazac ze zassysa cos wiecej niz powietrze do komory i w najgorszym wypadku moze sie to skonczyc wymiana silnika......KONIECZNIE TO WYMIENIC NA CALE ELEMENTY
BeleX pisze:no tutaj to uwazaj bo filtr powietrza ma za zadanie oddzielic syf lecacy do silnika.....a tutaj moze sie okazac ze zassysa cos wiecej niz powietrze do komory i w najgorszym wypadku moze sie to skonczyc wymiana silnika......KONIECZNIE TO WYMIENIC NA CALE ELEMENTY
Pojeździłem troche i poprawka do tematu:
Szarpie samochodem na każdym biegu jak wskazówka spalania jest w okolicach 12 litró i staram się utrzymać prędkość.
Skoro koledzy piszą, że dolot to chwilowo się wtryskami nie martw. Ten dolot wygląda strasznie hmm niechlujnie... Przy wyższych obrotach silnik zasysa więcej syfu z otoczenia i to pewnie dlatego.
Pijany byłeś jak kupowałeś ten samochód ? bo widze że pod maską jeszcze gorzej niż na zewnątrz ... zrób ten dolot tak jak trzeba bo niemoge patrzeć na tą izolacje i te kilogramy sylikonu....
zawias pisze:Pijany byłeś jak kupowałeś ten samochód ? bo widze że pod maską jeszcze gorzej niż na zewnątrz ... zrób ten dolot tak jak trzeba bo niemoge patrzeć na tą izolacje i te kilogramy sylikonu....
Pijany to mało powiedziane.
Nigdzie u mnie nie ma czesci z coupe a z sedana dolot nie pasuje.
Czy moge wsadzić cały dolot stożkowy z K&N??