widze cos sie ruszylo w tym temacie, jednak mam jeszcze troche watpliwosci..moze napisze do czego sluzy mi samochod. Autem jezdze raczej spokojnie nie jestem jakims piratem oczekuje troche komfortu wiec beton nie wchodzi w gre rocznie robie jakies 8tys km zalezy mi na tym aby gwint byl bezawaryjny czyli nie bylo jakis wyciekow itp i zeby auto na nim prowadzilo sie co najmniej tak samo dobrze jak seria, myslalem nad obnizeniem auta 60/40 ale nie wiem jakby mi sie w zime jezdzilo wiec wybor padl raczej na gwint bo w sumie za ta kwote jaka mam do wydania i na obnizenie 60/40 na nic dobrego by mi nie starczylo, mam jeszcze pytanie jakie dajecie odboje do tego zawieszenia i czy felga 18cali et47 szerokosc chyba 8J albo 7.5J czy wejdzie bez zbednych problemow czyli rozpychania czy montazu dystansow..
I jeszcze jedno jak to jest z gwarancja czy aby obowiazywala niezbedny jest montaz w serwisie samochodowym (posiadanie rachunku) bo slyszalem ze tak jest w przypadku mts-ow
ja zakladale gwinta TAT w warsztacie ... ostatnio wymienialem amorki i zadnych rachnkow z warsztatu niepotrzebowalem ... w zupelnosci wystarczyl rachunek zakupu gwnitu
było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i
Chciałbym w przyszłym roku (pod koniec) kupić sobie gwint do swojej e46... Myślałem nad TAT itd. i teraz moje pytanie... Czy przy rocznym pokonywaniu ok. 30 000km nie będzie jakiś problemów z takim gwintem? Bo widzę że i Krzyś i Przygoda już wymieniali swoje... Nie chciałbym sytuacji takiej że co rok będę zawias wymieniał... Czy może lepiej już odłożyć te ok 2500zł i kupić coś konkretnego??
Matt87 pisze:"z takim ET do gwintu to napewno ona nie wejdzie... " czy;i potrzebne bedzie rozpychanie czy dystanse? z jakim et w ogole wchodza felgi bez problemu?
beda potrzebne dystanse,jak 7,5 ET35 nie wchodzi to ET47 tym bardziej
okolo 150-200zl
tylko teraz wylicz tak zeby weszlo nie obcierajac i tak zeby nie klepac nadkoli:)
mysle ze kolo 20mm powinien byc dystans przy takim kole i gwincie
ja wymienialem po 10 miesiacach (wramach gwarancji oczywiscie) ... ale Marcin i El Diablo maja w swoich E46 i niewymieniali (przynajniej nic w tej kwestii niepisali) wiec moze taki mi sie trafil ... zapomnialem dodac ze tylko z przodu tyl jest ok (a z przodu tylko jeden bo na przegladzie wyszla sprawnosc cos kolo 50% gdzie drugi byl 82%)
było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i
Przygoda pisze:ja wymienialem po 10 miesiacach (wramach gwarancji oczywiscie) ... ale Marcin i El Diablo maja w swoich E46 i niewymieniali (przynajniej nic w tej kwestii niepisali) wiec moze taki mi sie trafil ... zapomnialem dodac ze tylko z przodu tyl jest ok (a z przodu tylko jeden bo na przegladzie wyszla sprawnosc cos kolo 50% gdzie drugi byl 82%)
Aha, Dzięki za info Łukasz Czyli można śmiało kupować na polskie drogi
ja zamawialem od kolesia z okolic Wrocławia ... w sumie jest mowa o jednym ... ale wymienia sie dwa ... cos kolo 12tysiecy zrobilem ... z tym kolesiem jest tyle dobrze ze jak ma na stanie to przysyla Ci na os do wymiany, wymieniasz i odsylasz mu te stare ze zrobionym ksero rachunku
było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i