Witam po mega długie przerwie
Temat dawno przykryły tony kurzu , nie wrzucałem nowych fotek, więc pora na mały update.
Kupiłem nowe fele, BMW doczekało się kilku zmian kosmetycznych wewnątrz. Zmieniłem kierownicę z m pakietowej skórzanej na tzw "serducho" z multifunkcją. Najpierw chciałem obszyć na nowo tą którą posiadałem, ale oto co z tego wynikło:
Zakupiłem więc nową kierownicę, która wygląda tak:
jak widać ster w idealnym stanie żadnych przetarć, rys, brak śladów użytkowania.
Porównanie nowej i starej:
a tak wygląda po zamontowaniu w aucie:
a tak w nocy wygląda wnętrze auta:
Różnica chyba jest
Obecnie działa już sterowanie radiem, podświetlenie multi, działa także tempomat sterowany z kierownicy! Więc multi działa jak w oryginale w E39. Następnie auto dostało m pakiet (zderzaki, lusterka, listwy). Tak auto wygląda już z m pakietem:
PS na foto brak zamontowanych jeszcze listew ;/
Następnie w moje ręce wpadła taka oto zabaweczka:
oryginalna szpera 25% o przełożeniu 3,15. Niestety płytki cierne są w średnim stanie i blokada dyferencjału na wiosnę będzie regenerowana. W międzyczasie kupiłem także kolektor dolotowy od M50 i do tej pory nie mogę się zabrać za montaż tego. Na zamontowanie czeka także zestaw hifi harman- kardon. Poszukuję także oryginalnego Radia BMW Buisenss CD ( dokładnie model CD-43), ewentualnie Becker Indianapolis (jedno i drugie rozumie I-Bus). Wymieniałem także kpl zawieszenie przód/ tył, drążki i końcówki kierownicze, tarcze+ klocki itd, itp.. To tak na szybko co mi się przypomina, co było przy aucie robione. Na zakończenie małe porównanie co i jak się pozmieniało:
BYŁO:
JEST:
BYŁO:
JEST:
BYŁO:
JEST: