Tanie gwinty...

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

Masli pisze:Witam. Ostatnimi czasy własnie zauwazylem ze lewa strona (kierowcy) z tyłu jest nizsza . mam zawieszenie technixa. ogólnie fajnie sie jezdzi mocno trzyma na zakretach nie buja i moim zdaniem jest sredniotwarde... jestem zadowolony bo zawieszenie ma 3 lata ;) na wiosne kupuje gwint i to napewno TA Technix. ;] :twisted:

3 lata na TAT to jest na polskich drogach o rok za dlugo...zawias do zmiany :) albo go podkrecic...sprawdzic jeszcze amory na stacji diagnostycznej
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
Masli
Zaawansowany forumowicz
Posty: 106
Rejestracja: 2011-01-20, 14:01
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Masli »

sory bo zapomnialem napisac ze nie mam gwintu tylko jakies tam sportowe z TAT. gwint dopiero na wiosne... ;] ale i tak mysle ze warto za takie pieniadze ;]
incoming
Zaawansowany forumowicz
Posty: 176
Rejestracja: 2009-01-31, 10:17
Lokalizacja: Rybnik-Żory

Post autor: incoming »

Hej Czy ktos orientuje czy przy wymianie zawieszenia na gwint TA Technix Bede musiał też kupic krótsze łaczniki stabilizatora mam zamiar maksymalnie dac w dół przód 60mm i tył 40mm.???

a jesli przy takim obnizeniu 60/40 musze juz je dać czy jak będę chciał dać na zime na maksa w góre krótsze łaczniki nie będą kolidować??

mowa o e46 Coupe
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Jak masz przedlift to łączniki musisz kupić amen.

Są już komplety od razu z łącznikami, więc takiego poszukaj.
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kubok
Maniak forumowy
Posty: 717
Rejestracja: 2009-02-12, 21:47
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Kubok »

Łącznik musi być krótszy obojetnie o ile obniżysz auto.. Widziałem ludzi, co ucinają i skracają oryginalne łączniki i tez śmigają :) Nie trzeba wtedy rozwiercać stabilizatora..
Matt87
Zaawansowany forumowicz
Posty: 112
Rejestracja: 2010-07-21, 11:34
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Matt87 »

w e36 tez trzeba krotsze laczniki?
Awatar użytkownika
wbs
Maniak forumowy
Posty: 931
Rejestracja: 2010-08-20, 11:05
Lokalizacja: Katowice / Krosno

Post autor: wbs »

po 06/92 nie trzeba.
Obrazek
Ząbiak
Zaawansowany forumowicz
Posty: 157
Rejestracja: 2011-01-25, 00:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Ząbiak »

Witam wszystkich. Nie chcę zakładać kolejnego tematu więc piszę tutaj.
Mnie chodzi o zawieszenie gwintowane (nie koniecznie tanie powiedzmy do 4000PLN) lecz z możliwością regulacji kątów pochylenia kół. Do mojej E46 316i Sedean 2005r.
Wczym problem?? Tylne koła delikatnie obcierają o błotik (rant błotnika) ale tylko kiedy samochód jest obciążony (seryjne zawieszenie M-Sport). Nie chcę naciągać błotników. A gdybym pochylił o dosłownie 2-3 stopnie idealnie by się koło chowało.
Chyba że jest jeszcze jakieś inne wyjscie??? Pozdrawia :m:
było: e46 318ci '04, e46 316i '05, e46 320i '03, e91 320d ’10
jest: patrz pod nick.

"...gdyby Bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach..."
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Pod piastą na tyle masz śrubę do lekkiego skorygowania kąta pochylania.
Można też delikatnie zaklepać rant.
Możliwości jest wiele ;)
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
piotr8505
Zaawansowany forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2010-10-18, 19:19
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: piotr8505 »

Co do gwintu cenowo masz KW, K-Sprot i inne
Ząbiak
Zaawansowany forumowicz
Posty: 157
Rejestracja: 2011-01-25, 00:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Ząbiak »

o tej śrubie nie wiedziałem. Rant już mam delikatnie zaklepany lecz nie chce przesadzać żeby lakier nie pękł.
A co do zawieszeń czy któreś konkretnie można polecić do BMW 46??
Czy raczej nie ma znaczenia?? Może ktoś miał do czynienia??
Pozdrawia :m:
było: e46 318ci '04, e46 316i '05, e46 320i '03, e91 320d ’10
jest: patrz pod nick.

"...gdyby Bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach..."
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

gwinty dobre to KW, Weitec, Koni potem dopiero K Sport.
Jesli chodzi o tyl to gwintem nie pochylisz kol a jedynie ta sruba o ktorej Marcin wspomnial. Pozniej to juz trzeba cambery czyli regulowane wahacze. Kupujac taki lepszy gwint masz mozliwosc ustawienia tlumienia amortyzatora wiec mozesz sobie zrobic zeby byl twardy i tyl nie bedzie tak mocno dobijal ;)
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
Baks
Małopiszący
Posty: 59
Rejestracja: 2011-02-13, 22:45
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Baks »

ale trzeba powiedzieć ze gwint tych firm które podałeś jest znacząco droższy porównaniu do k-sporta o ile dobrze pamiętam gwint KONI kosztuje około 8 tys.
Ząbiak
Zaawansowany forumowicz
Posty: 157
Rejestracja: 2011-01-25, 00:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Ząbiak »

Marcin jeśli można mam pytanko co do tej śruby?? Czy to ta która ma coś jakby skale (podziałkę) na podkładce?? Bo nie wiem czy to o dobrej myślę. A nie chce nic skopać np. ze zbieżnością. Mógłbym prosić o jakąś fote, schemat... co kolwiek odnośnie umiejscowienia tej śruby?
było: e46 318ci '04, e46 316i '05, e46 320i '03, e91 320d ’10
jest: patrz pod nick.

"...gdyby Bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach..."
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Ta z podziałką ;)
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ODPOWIEDZ