Tanie gwinty...

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
Ząbiak
Zaawansowany forumowicz
Posty: 157
Rejestracja: 2011-01-25, 00:37
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Ząbiak »

Dzięki! Więc to już mam ustawione na max i jeszcze obcierana np na progach zwalniających lub na zakrętach kiedy mam komplet pasażerów. Zobaczę jeszcze raz czy da się bardziej zaklepać rant. Jak nic to nie da to pozostaje zmiana zawieszenia :razz:
było: e46 318ci '04, e46 316i '05, e46 320i '03, e91 320d ’10
jest: patrz pod nick.

"...gdyby Bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach..."
Matt87
Zaawansowany forumowicz
Posty: 112
Rejestracja: 2010-07-21, 11:34
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Matt87 »

orientuje sie ktos jaka jest maksymalna dlugosc srub do kol zeby nic tam nie obcieralo itp dodam ze mam dystanse 20mm i sruby dostalem dluzsze o jakies 40mm w stosunku do normalnych, no i gdzie w poblizu katowic myslowic sosnowca mozna ustawic zbierznosc pod sportowe zawieszenie?
Awatar użytkownika
dave
Maniak forumowy
Posty: 1130
Rejestracja: 2006-12-04, 07:42
Lokalizacja: radlin

Post autor: dave »

Matt87 pisze:orientuje sie ktos jaka jest maksymalna dlugosc srub do kol zeby nic tam nie obcieralo itp dodam ze mam dystanse 20mm i sruby dostalem dluzsze o jakies 40mm w stosunku do normalnych,
Oryginalną śrubę powinieneś mieć 25mm więc dodajesz do tego szerokość dystansu w twoim przypadku 20mm co razem daje ci wynik 45mm :wink:
Obrazek
Matt87
Zaawansowany forumowicz
Posty: 112
Rejestracja: 2010-07-21, 11:34
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Matt87 »

25mm chodzi ci o dlugosc gwintu chyba no nie? bo cala sruba to raczej by byla za mala taka hehe
Awatar użytkownika
Przemo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 462
Rejestracja: 2011-02-27, 22:00
Lokalizacja: Rokitno Szlacheckie
Kontakt:

Post autor: Przemo »

gwint.. ma 25mm a cala sruba cos 5 czy 6 cm jakos tak mierzylem
Zapraszam do mojej Galerii

http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?p=224761#224761


Bawarskie Zakłady Motorowe ;)
Awatar użytkownika
dave
Maniak forumowy
Posty: 1130
Rejestracja: 2006-12-04, 07:42
Lokalizacja: radlin

Post autor: dave »

Matt87 pisze:25mm chodzi ci o dlugosc gwintu chyba no nie
Dokładnie
Obrazek
Awatar użytkownika
Baks
Małopiszący
Posty: 59
Rejestracja: 2011-02-13, 22:45
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Baks »

Długo rozmyślałem nad zawieszeniem gwintowanym, jako ze nie potrafiłem się zdecydować na gwint k-sporta gdyż wystawianie prawie 4 tys za gwint który nie wiem czy mi spasuje byłby dużym nieporozumieniem. Postanowiłem przemyśleć zawieszenie firm JOM i Ta-Technix.
Chce dużo twardsze amortyzatory od tych seryjnie montowanych i chce obniżyć samochód o minimum -40-20. Mowie minimum gdyż nie wiem ile ostatecznie uda się obniżyć bezproblemowo :) dystanse przód 20mm tym 40-50 będą. Czytałem trochę na rożnych forach i oceny są całkiem rożne. Jedni mówią ze są bardzo twarde, inni ze nie.

Czy są jakieś różnice miedzy Gwintem ta-technix a JOM-em a np. MTS-technic

JOM LINK

TA-TECHNIX LINK


znam opinie co do awaryjności ale mając 2 lata gwarancji nie jest to tak szkodliwe - tak myślę

zależy mi na waszych opiniach gdyż ja nie mam porównania
FaTuM

Post autor: FaTuM »

Ja mam tuning arta , jechalem na FK i TaT różnicy raczej do 1000 zł niema cco do gwinta ;) Ludzi dużo i gustów tez , ale to sie tylko kolorem różni i firmą ;)
Awatar użytkownika
Baks
Małopiszący
Posty: 59
Rejestracja: 2011-02-13, 22:45
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Baks »

a jak oceniasz twardość w porównaniu do serii?
FaTuM

Post autor: FaTuM »

Miałem serie cos tam M zawieszenie , ale wiadomo było jak na wodzie i pontonie miekko i cudownie, ale teraz jest czysty beton mam 1,9 cm od dolnego max skreconego gwintu i jest twardo , ale mnie to odpowiada :D Wole wyglad niz komfort ;) Wszystkie do tysiaca sa podobne ;) Wiec nie licz na jaki kolwiek komfort po dziurach ;) Na dobrej drodze jest poezja :bmw: :bmw:


P.S

Przyjedz do Tych to się karniesz
Awatar użytkownika
Baks
Małopiszący
Posty: 59
Rejestracja: 2011-02-13, 22:45
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Baks »

własnie o beton mi chodzi od komfortu mam airmatic ;D chce pojechać do tych
FaTuM

Post autor: FaTuM »

No to przyjedz na zbiórke na Craba o 7:30 albo predzej ;)
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

TaT jest twardszy od FK tyle powiem. MIalem oba wiec wyrazam swoje zdanie. Kup Raceland jak ci spasi do e30 no chyba ze AP to juz sa troszke lepsze. Betonu to na TAT czy FK nie ma wcale a wcale. Beton to K Sport ale sam bym nie dal za ten gwint tyle. Wolalbym kupic Weiteca, KW V2 albo cos innego. Mam teraz FK z przodu a z tylu sprezyny FK i amory Koni sport i teraz jest optymalnie tak jak chcialem bo zawsze w tych tanich gwintach tyl jest za miekki.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
Baks
Małopiszący
Posty: 59
Rejestracja: 2011-02-13, 22:45
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post autor: Baks »

tez słyszałem opinie o miększych amorkach z tyłu ale liczę na to ze są twardsze od serii.
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

Baks pisze:ale liczę na to ze są twardsze od serii.
to pewne ;)
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
ODPOWIEDZ