[E46] Nikt nie wie co z moja bawarcią ;(
[E46] Nikt nie wie co z moja bawarcią ;(
W tamtą niedziele wymieniony został olej i wszystkie filtry. (e46 2.0D), nie wiem cz to ma znaczenie ale o tym pisze. Wracajać popołudniem z trasy, poszedł czarny dym z rury i zaczeła dziwnie chodzićm, na 3 cylindry i straciła moc.
Było podejrzenie wtrysku, ale jest dobry, ciśnienie w tłoku ok, teraz podejrzenie uszczelki pod głowicą. Nie mam już siły, auto od tygodnia rozebrane i nikt nie wie co jej dolega Usłyszałam odmechanika, ze mam kupić nowy silnik bo to BMW ;/, ale na pytanie 'dlaczego?', 'co siezepsuło?' nie był mi w stanie odpowiedzieć. Macie jakieś pomysły co mogło się zepsuć?
Było podejrzenie wtrysku, ale jest dobry, ciśnienie w tłoku ok, teraz podejrzenie uszczelki pod głowicą. Nie mam już siły, auto od tygodnia rozebrane i nikt nie wie co jej dolega Usłyszałam odmechanika, ze mam kupić nowy silnik bo to BMW ;/, ale na pytanie 'dlaczego?', 'co siezepsuło?' nie był mi w stanie odpowiedzieć. Macie jakieś pomysły co mogło się zepsuć?
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad ¿ycie !
Możliwe, że uszczelka, ale to ciężko stwierdzić po Twoich kilku słowach.
Ale żeby od razu kupować kolejny silnik???
Pogratulować mechanika
Ja sugeruję zabrać mu auto jak najszybciej, żeby przy okazji nie było "konieczności" wymiany np. zawieszenia albo tapicerki
Ale żeby od razu kupować kolejny silnik???
Pogratulować mechanika
Ja sugeruję zabrać mu auto jak najszybciej, żeby przy okazji nie było "konieczności" wymiany np. zawieszenia albo tapicerki
A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Auto pali normalnie tylko cieżko wkręca się na obroty, strasznie kopci, zniknęło ok. litr wody ze zbiorniczk wyrównawczego, jak bylo dolane to przy przegazowaniu wypluwa. Ropa znika w oczach.
[ Dodano: 14 Lipiec 2011, 21:59 ]
Szarpie i stuka.
I coś rzygnęło olejem zdaje się, że gdzieś nad alternatorem./Zadużo oleju, żeby stwierdzić dokładnie/
[ Dodano: 14 Lipiec 2011, 21:59 ]
Szarpie i stuka.
I coś rzygnęło olejem zdaje się, że gdzieś nad alternatorem./Zadużo oleju, żeby stwierdzić dokładnie/
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad ¿ycie !
a w zbiorniczku masz może olej? Albo z oleju nie robi się masełko? Znikająca woda w e46 to nie od razu wina uszczelki. Często cieknie z termostatu, pompy wody i chłodniczki spalin egr.
Odma była wymieniana?
Jeśli szarpie i stuka to pewnie się rozjechał kąt wtrysku, przy tym będzie kopcił, bo nie spala dobrze mieszanki. Kolor spalin nie podchodzi pod biały?
Odma była wymieniana?
Jeśli szarpie i stuka to pewnie się rozjechał kąt wtrysku, przy tym będzie kopcił, bo nie spala dobrze mieszanki. Kolor spalin nie podchodzi pod biały?
Trasa byla krotka czy dluga ? zawsze nalezy chlodzic turbine nie wazne czy dluga czy ktotka trasa nie mozna odrazu gasic DIesla , Moim zdaniem bedzie to turbina przechodzilem takie akcje w dostawczaku ostatnio , proponuje wyczyscic Zawor cisnienia paliwa tzw EGR jak napisal kolega wyzej bo moze pomoc , znikajaca ropa objaw ktory rowniez mialem byly to lejaca wtryski czyli bardzo kosztowna sprawa niestety i wlasnie na to bym stawial .Wracajać popołudniem z trasy, poszedł czarny dym z rury i zaczeła dziwnie chodzićm
Power of V8
-
- Małopiszący
- Posty: 45
- Rejestracja: 2010-12-19, 17:20
- Lokalizacja: oberschlesier
No to masz swoja odpowiedz Wtryski , znam bardzo solidny warsztat ktory sie tym zajmuje sam u nich robilem Dostawczaka "Bosch Service" w Piekarach Slaskich sa z nich naprawde porzadni fachowcy ale kasuja jak za zborze i daja gwarancje Ja za 4 wtryski zaplacilem 4300zl wszystkie z Boscha i gwarancja na 20tys km , a tak z ciekawosci gdzie tankowalas ? radze omijac wszystkie tanie stacje na uboczach i takich jak Auchan syf za grosze poprostu . Wtrysk nie moze "dmuchac" albo wtryskuje prawidlowo albo leje jak leci i stad zauwazalny ubytek paliwa , sprawdz czy nie masz gdzies plam pod autem lub mokrego silnika . Dlatego wlasnie nie lubie utuRbionych Diesli za kazdym razem trzeba chlodzic turbine.
Nie wiem jakie sa wtryskiwacze w e46 czy sa ta pompowtryski czy sterowane elektrycznie ? Bo jest jeszcze mozliwosc regeneracji wtrysku / ów ale jesli sa sterowane elektrycznie to nie ma mowy o regeneracji
Nie wiem jakie sa wtryskiwacze w e46 czy sa ta pompowtryski czy sterowane elektrycznie ? Bo jest jeszcze mozliwosc regeneracji wtrysku / ów ale jesli sa sterowane elektrycznie to nie ma mowy o regeneracji
Power of V8
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 72
- Rejestracja: 2011-03-18, 13:16
- Lokalizacja: ?ląsk
takie małe OT jesli chodzi o jakosc paliwaArmanl pisze: radze omijac wszystkie tanie stacje na uboczach i takich jak Auchan syf za grosze poprostu .
od okolo trzech lat tankuje na AUCHANIE Sosnowiec ... Pb95 do obecnej E46 ... wczesniej do E36 która była zagazowana tankowałem na AUCHANIE i gaz i benzyne ... i jak narazie (odkupac w niemalowane) nic sie z autami niedziało na co zła jakosc paliwa mogła by wpłynac
ale nie wiadomo dokonca czy tu wtrysk. rozbierja caly silnik, czy nie ma gdzies jakiejs dziury, w tloku? (nie znam się na silnikach, nie smiejcie sie:))
Ropa nbyła porzadna tnkowana
silnik 136 PS
wiem tylko tyle, ze to moj pierwszy diesel, ostatni... tylko ja zrobie i zaraz zmiana na e46 na benzyne + gaz. Jednak przekonna jestem do tej drugiej opcji, bo kazde auto mialam w gazie.
Ropa nbyła porzadna tnkowana
silnik 136 PS
wiem tylko tyle, ze to moj pierwszy diesel, ostatni... tylko ja zrobie i zaraz zmiana na e46 na benzyne + gaz. Jednak przekonna jestem do tej drugiej opcji, bo kazde auto mialam w gazie.
Wiele serc, jedno bicie, BMW ponad ¿ycie !