[E34] M5 by Venom
- Venom
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 174
- Rejestracja: 2008-09-05, 10:04
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Heh, ciezko mnie gdziekolwiek spotkac tym autem a i tak malo kogo woze, to przeciez nie taksowkatommybiker6 pisze:Szkoda ze nie miałem okazji sie z Toba przejechac.....
To bylem ja. Ponizej fotki zrobione przy tamtej okazji przez kolege z innego forum:)Patryksson pisze:ty ta czarna emka nie byles czasem na summer cars party 2010 na muchowcu bo widzialem taka sama
[ Dodano: 5 Czerwiec 2011, 14:33 ]
Update 05.06.2011
Kilka fotek z letniej przejażdżki w towarzystwie VW Corrado VR6.
[864][865][866][867]
[868][869][870][871]
[872][873][874][875]
[876][877][878][879]
[880][881][882][883]
[884][885][886][887]
[888][889][890][891]
[892][893][894][895]
[896][897][898][899]
[900][901][902][903]
[904][905][906][907]
[908][909][910][911]
[912]
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających
[ Dodano: 6 Czerwiec 2011, 20:15 ]
Update 06.06.2011
Dziś miałem okazję skorzystać z profesjonalnej wagi, która mierzy masę przypadającą na każde z kół pojazdu. Sprzęt był trochę przestarzały - polskiej produkcji - więc nie wiem dokładnie, na ile te wyniki są wiarygodne. Nie wypadało mi pytać o certyfikaty, czy świadectwa wzorcowań bo wjechałem tam na dziko. Poniżej efekty pomiarów oraz obliczeń rozłożenia masy. Przyznam szczrze, że zaskoczyło mnie tak dobre wyważenie auta
[913]
[ Dodano: 23 Lipiec 2011, 08:57 ]
Update 23.07.2011
Krótki filmik z brzmieniem wydechu. Dopiero się uczę nagrywać i wiem, że dzwięk wyszedł lekko przebasowany z powodu zastosowania pewnego elementu na kamerce. Filmik jest w jakości HD, zero kompresji i może się u niektórych z Was przycinać. Odpowiedniej kompresji aby to chodziło muszę się dopiero nauczyć Jeżeli ktoś się zna na obróbce filmów, to wszelkie uwagi są mile widziane.
http://www.youtube.com/watch?v=QvSRfUvw-Rk
Pozdrawiam
[ Dodano: 20 Sierpień 2011, 18:30 ]
Update 20.08.2011
Ostatnio przytrafiła mi się kolejna usterka, jechał za mną jakiś gośc i później mnie zatrzymał mówiać, że nie świecą mi światła stopu. Sprawidziłem to i faktycznie, nie świeciły. Po krótkiej diagnozie usterki okazało się, że winny temu był stycznik przy pedale hamulca. Trochę się nagłowiliśmy z Adamem żeby go zdemontować, ale w końcu sie udało. Styki w środku były lekko zaśniedziałe, po wyczyszczeniu działa jak należy.
Poza tym jakiś czas temu postanowiłem zmienić troche styl z mojej M5 z "czarnego bandziora" na bardziej classic. Nie chciałem robić żadnych trwałych zmian, chciałem po prostu troszkę odświeżyć to autko. Na pierwszy rzut poszły tylne lampy. Black Hella były za bardzo bandyckie, tył auta bardzo się zlewał i był taki jakby "cięzki". Aby dodać mu trochę świeżości wyciągnąłem z pudła oryginalne lampy, lekko je przepolerowałem, by odzyskały dawny blask. Do tego dołaczyły inne felgi. Bardzo klasyczne moim zdaniem. Są to M Parallel Spoke z E38 z wypolerowanym rantem. Dlaczego z E38, a nie oryginalne z M5 E34 które też posiadam? Powód jest prosty, zestaw z E38 to nieco większy rarytas, ma szerszy tylny rant, a tylna felga ma 9.5 cala szerokości. Obecny zestaw to M Parallel Spoke 8x18 ET13 i 9.5x18 ET25 oczywiście z opanami Michelin Pilot Sport 2 z przodu 225, a z tyłu 245.
Jak zwykle kilka fotek, sami zobaczcie jak to wyszło. Kometarze mile widziane
[914][915][916][917]
[918][919][920][921]
[922][923][924][925]
[926][927][928][929]
[930][931][932][933]
[934][935][936][937]
[938][939][940][941]
[942][943][944][945]
[946][947][948][949]
[950][951][952][953]
[954][955][956][957]
[958][959][960][961]
[962][963][964][965]
[966][967][968][969]
[970][971][972][973]
[974][975][976][977]
[978]
Notabene moje oryginalne M Parallel Spoke z M5 E34 niebawem będa na sprzedaż, jakby ktoś chciał. Wymiary 8x18 ET20 i 9x18 ET22.
Pozdrawiam odwiedzających.
[ Dodano: 25 Wrzesień 2011, 21:58 ]
Update 25.09.2011
Na forum 5er ktoś chciał zobaczyć jak wygląda skórzana tapicerka. Renowacja była już w marcu 2010 czyli trochę czasu już mineło. Niewtajemniczonym w dyskusję z tamtego forum powiem, że auto jest używane bardzo sporadycznie, ponadto skóra była pielengnowana - raz od tamtej pory w okolicach sierpnia 2010.
Ciężko jest zrobić dobre zdjęcia wnętrza - ze mnie fotograf amator - wybaczcie.
[979][980][981][982]
[983][984][985][986]
[987][988][989][990]
A tutaj już trochę fotek z sesji z VW Corrado VR6. Możliwe, że to był jeden z ostatnich wypadów w tym roku...
[991][992][993][994]
[995][996][997][998]
[999][1000][1001][1002]
[1003][1004][1005][1006]
[1007][1008][1009][1010]
[1011][1012][1013][1014]
[1015][1016][1017][1018]
[1019][1020][1021][1022]
[1023][1024][1025][1026]
[1027][1028][1029][1030]
[1031][1032][1033][1034]
[1035][1036][1037][1038]
[1039][1040]
Serdeczne pozdrowienia!
[ Dodano: 21 Listopad 2011, 18:42 ]
Update 21.11.2011
Idzie zima. Ja w zimie nie jeżdżę więc autko już dawno stoi w garażu i przykryte kołderką czeka na cieplejsze dni. Jako, że zima nie sprzyja u mnie częstym spotkaniom z M5 zdecydowałem się stworzyć coś, co przypomni mi o pasji w zimowe wieczory.
Pomysł zrobienia fotoksiążki miałem już od dawna, ale wiecznie nie było na to czasu i tak to się odkładało. W końcu zabrałem się za to, zrobiłem projekt i wyslałem go do druku. Uwierzcie mi, kiedy odebrałęm już gotowy produkt to byłem bardzo zadowolony. Efekt jest niesamowity. Jakość zdjęć i wykonanie samej książki jest bardzo dobre. Powstała fotoksiążka opisuje model M5 E34 oraz moje czarne M5. Wszystkie teksty są mojego autorstwa, a na zdjęciach widnieje moje auto (jedynie kilka zdjęć zapożyczyłem z internetu, aby nadać jej lepszy smak). Papier jest fotograficzny, w związku z czym trudno jest zrobić temu ładne zdjęcie - bo światło się odbija.
Jak widać na poniższych fotach książka czuję się super w towarzystwie pozostałych pozycji mojej kolekcji o tematyce BMW M5 Zobaczcie sami:
[1041][1042][1043][1044]
[1045][1046][1047][1048]
[1049][1050][1051][1052]
[1053][1054][1055][1056]
[1057][1058][1059]
A tutaj wrzucam cały projekt i zapraszam do lektury.
[1060][1061][1062][1063]
[1064][1065][1066][1067]
[1068][1069][1070][1071]
[1072][1073][1074][1075]
[1076][1077][1078][1079]
[1080][1081][1082][1083]
[1084][1085][1086]
Co powiecie?
Pozdrawiam fanów marki
Venom pisze:Dzięki za opinię.
Myślę, że nikt tu nie zagląda, bo moje aktualizacje dodają się do tego samego postu.
Jestem tu dość długo i zawsze jarałem się Twoimi e34 dlatego przypomniałem sobie, że dawno tego tematu nie czytałem
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
- Venom
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 174
- Rejestracja: 2008-09-05, 10:04
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Update 05.05.2012
Przez zimę z autem niewiele się działo, a początkiem wiosny zabrałem się za prace nad slizgającym sprzęgłem. Jako, że mam w planach podnoszenie mocy silnika to w tym celu już dawno temu zakupiłem sprzęgło UUC Performance Organic, mogące przenieść maksymalny moment obrotowy na poziomie 665Nm. Sprzęgło to dedykowane jest do silnika S38B36, a więc współpracuje z jednomasowym kołem zamachowym. Koło od silnika S38B36 też zakupiłem i cały zestaw leżał cierpliwie czekając na montaż. W między czasie wysłałem to koło do wyważenia, gdzie Pan niestety zdiagnozował, że to koło nie nadaje się do montażu - posiada za duże bicie. Z uwagi na trudności z dostaniem koła od S38B36 kupiłem jednomas z M30B35, który rzekomo miał pasować plug and play. Po montażu okazało się, że sprzęgło ślizga, więc byłem zmuszony je zdemontować. Ostatecznie w aucie znalazło się nowe, oryginalne sprzęgło Sachs współpracujące z oryginalnym dwumasowym kołem zamachowym. Szukam pomocy w sprawie tego koła z M30, czy któs miał jakieś doświadczenia z jego montażem w silniku S38B38?
Pewnie skończy się tak, że będę musiał kupić kolejne koło z S38B36, ale to nie jest łatwe zadanie. No chyba, że kupie jakieś lekkie aluminiowe koło zamachowe, ale nie jestem za bardzo skłonny aby aż tak drastycznie obniżać masę zestawu sprzęgła. Wszelkie sugestie mile widziane.
Co po za tym?
Przed sprzedażą moich niebieskich M5 auto dostało:
- sportowe stabilizatory Racing Dynamics z 3 stopniową regulacja twardości (przód 27 mm, tył 19 mm) + nowe łączniki stabilizatorów,
- szcześcio biegową skrzynie biegów z auta RHD,
- nowy uszczelnie wału korbowego i kilka innych dupereli.
Ponadto w aucie popękały mi aluminiowe dystanse, które miałem na przedniej osi. Były to modyfikowane dystanse, które oryginalnie miały grubość 15mm, a ja stoczyłem je na 12mm, aby schować trochę koła do wewnątrz. Problem w moim aucie jest taki, że przy gwincie KW nie założę seryjnej felgi bez dystansu (obciere o talerzyk od gwintu), natomiast jak dam dystans o grubości 15mm to koło bardzo wychodzi na zewnątrz i przy tym obniżeniu obciera przy skręcie. modyfikowane dystanse trochę pomogły ale z uwagi na zebrany materiał nie wytrzymały długo. Dodatkowo zależąło mi na dystansach z pierscieniem ustalającym. Obecnie założyłem kute, aluminiowo-magnezowe dystanse o grubości 12mm, które powinny sporo więcej wytrzymać.
[1087][1088]
Obecnie trwają pracę nad projektem carbonowego dolotu. Niedługo go skończę i nakręcę jakiś filmik z dzwiękiem.
[1089][1090][1091][1092]
[1093][1094][1095][1096]
[1097][1098][1099][1100]
[1101][1102][1103][1104]
[1105]
Trochę brudu pod maską po zimie, ale to się niebawem zmieni
Pozdrawiam
Przez zimę z autem niewiele się działo, a początkiem wiosny zabrałem się za prace nad slizgającym sprzęgłem. Jako, że mam w planach podnoszenie mocy silnika to w tym celu już dawno temu zakupiłem sprzęgło UUC Performance Organic, mogące przenieść maksymalny moment obrotowy na poziomie 665Nm. Sprzęgło to dedykowane jest do silnika S38B36, a więc współpracuje z jednomasowym kołem zamachowym. Koło od silnika S38B36 też zakupiłem i cały zestaw leżał cierpliwie czekając na montaż. W między czasie wysłałem to koło do wyważenia, gdzie Pan niestety zdiagnozował, że to koło nie nadaje się do montażu - posiada za duże bicie. Z uwagi na trudności z dostaniem koła od S38B36 kupiłem jednomas z M30B35, który rzekomo miał pasować plug and play. Po montażu okazało się, że sprzęgło ślizga, więc byłem zmuszony je zdemontować. Ostatecznie w aucie znalazło się nowe, oryginalne sprzęgło Sachs współpracujące z oryginalnym dwumasowym kołem zamachowym. Szukam pomocy w sprawie tego koła z M30, czy któs miał jakieś doświadczenia z jego montażem w silniku S38B38?
Pewnie skończy się tak, że będę musiał kupić kolejne koło z S38B36, ale to nie jest łatwe zadanie. No chyba, że kupie jakieś lekkie aluminiowe koło zamachowe, ale nie jestem za bardzo skłonny aby aż tak drastycznie obniżać masę zestawu sprzęgła. Wszelkie sugestie mile widziane.
Co po za tym?
Przed sprzedażą moich niebieskich M5 auto dostało:
- sportowe stabilizatory Racing Dynamics z 3 stopniową regulacja twardości (przód 27 mm, tył 19 mm) + nowe łączniki stabilizatorów,
- szcześcio biegową skrzynie biegów z auta RHD,
- nowy uszczelnie wału korbowego i kilka innych dupereli.
Ponadto w aucie popękały mi aluminiowe dystanse, które miałem na przedniej osi. Były to modyfikowane dystanse, które oryginalnie miały grubość 15mm, a ja stoczyłem je na 12mm, aby schować trochę koła do wewnątrz. Problem w moim aucie jest taki, że przy gwincie KW nie założę seryjnej felgi bez dystansu (obciere o talerzyk od gwintu), natomiast jak dam dystans o grubości 15mm to koło bardzo wychodzi na zewnątrz i przy tym obniżeniu obciera przy skręcie. modyfikowane dystanse trochę pomogły ale z uwagi na zebrany materiał nie wytrzymały długo. Dodatkowo zależąło mi na dystansach z pierscieniem ustalającym. Obecnie założyłem kute, aluminiowo-magnezowe dystanse o grubości 12mm, które powinny sporo więcej wytrzymać.
[1087][1088]
Obecnie trwają pracę nad projektem carbonowego dolotu. Niedługo go skończę i nakręcę jakiś filmik z dzwiękiem.
[1089][1090][1091][1092]
[1093][1094][1095][1096]
[1097][1098][1099][1100]
[1101][1102][1103][1104]
[1105]
Trochę brudu pod maską po zimie, ale to się niebawem zmieni
Pozdrawiam