Hej.
Szukam jakiegoś ogarniętego mechanika , który zdiagnozuje mi "usterkę " w ukladzie napędowym w e46 i najlepiej ja usunie
Bylem wprawdzie w 2 warsztatach i każdy mówi co innego po czym dodaje "niech pan z tym jeździ"
Niechce eksperymentować, i oddać komuś kto sie na tym dobrze zna..
Prosze o pomoc
Potrzebny sprawdzony mechanik
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ
Gluche dzwieki podczas zmiany biegów (1,2 bieg) podczas wciskania sprzegla czasem podczas jazdy.
Dodam , ze podloga cala i mocowanie nie wyrwane (typowa przypadlosc e46)
Bylem W BM CARS w myslowicach to powiedzieli skrzynia dobra , poduszki ok , tuleje dyfra ok , wal wporzadku, na polosiach nie ma luzow.
Diagnoza byla nastepujaca: (, ze niby wal zabieral za wcześnie w momencie samego wrzucania biegu)
Z tego co mozna bylo wywnioskować to problem ze sprzeglem i wysprzeglaniem
Sprzeglo robilem 12tys km temu wiec moze rzeczywiscie coś z tym jest i mechanik zle zalozyl....
Nie chce eksperymentowac i wymienić poł auta.
WIem , ze to podla usterka w e46 i czesto wystepują ale nikt mi nie powie , ze ten typ tak musi miec:)
Dodam , ze podloga cala i mocowanie nie wyrwane (typowa przypadlosc e46)
Bylem W BM CARS w myslowicach to powiedzieli skrzynia dobra , poduszki ok , tuleje dyfra ok , wal wporzadku, na polosiach nie ma luzow.
Diagnoza byla nastepujaca: (, ze niby wal zabieral za wcześnie w momencie samego wrzucania biegu)
Z tego co mozna bylo wywnioskować to problem ze sprzeglem i wysprzeglaniem
Sprzeglo robilem 12tys km temu wiec moze rzeczywiscie coś z tym jest i mechanik zle zalozyl....
Nie chce eksperymentowac i wymienić poł auta.
WIem , ze to podla usterka w e46 i czesto wystepują ale nikt mi nie powie , ze ten typ tak musi miec:)
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 173
- Rejestracja: 2011-12-12, 23:37
- Lokalizacja: Orlowiec - EIRE
mam to samo w mojej e46 przy wrzucaniu biegu gluche tupniecie na dyfrze czy wale-diagnoza jezdzic ! wychodzi na to ze tuleje na wozku -duzo roboty najlepiej wymienic wszystkie tak mi tez podpowiadali,troche denerwujace ale jezdze z tym juz ponad rok ....
"wszystkie pieniadze wydaje na BMW...
reszta to zmarnowane pieniadze..."
reszta to zmarnowane pieniadze..."
Tez to podejrzewalem ale w Mcarsie mi powiedzieli "nie ma sensu tego wymieniac bo są ok" a juz wstepnie bylem umowiony na wymiane ale odwiedli mnie od tego pomyslu.
Dla mnie nie problem zaplacic raz i miec spokoj bo mnie strasznie draznia takie rzeczy ale chce uniknac wymiany walu dyfra tulej sprzegla , skrzyni tylko porpstu to co trzeba Dlatego tez szukam kogos kto to przerabial i to zdiagnozuje
Dla mnie nie problem zaplacic raz i miec spokoj bo mnie strasznie draznia takie rzeczy ale chce uniknac wymiany walu dyfra tulej sprzegla , skrzyni tylko porpstu to co trzeba Dlatego tez szukam kogos kto to przerabial i to zdiagnozuje
Szczerze mówiąc mała szansa że ktoś ci to zdiagnozuje na 100% że to jest akurat to a nie coś innego bo powiedzmy że trafisz na pewnego siebie mechanika i powie że to tuleje i je wymieni a stuki nie ustaną i co zapłacisz mu ?? a on się narobi więc po co ma ryzykować jeśli nie jest pewny okrutne ale prawdziwe niestety. Trafna diagnoza w takim przypadku zależy raczej bardziej od szczęścia niż wiedzy.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ